Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع محلی از ترور مدیر کل اطلاعات فرودگاه بین المللی عدن در جنوب یمن خبر داد. ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یک منبع محلی در عدن گفت که " ناصر مقریح" مدیر کل اطلاعات فرودگاه بین المللی عدن توسط اشخاص ناشناس ترور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع دیگر گفت که یک شخص فرد مسلح به سمت ناصر مقریح در کنار مسجد "باجنید" در محله "اکتوبر" در شهر خور مکسر استان عدن تیراندازی کرد.

ترور مدیرکل اطلاعات فرودگاه بین‌المللی عدن در حالی است که عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن روز گذشته دستور تشکیل اتاق عملیات مشترک با ائتلاف متجاوز سعودی برای جلوگیری از ترورها در عدن را داده بود.

حملات موشکی و توپخانه‌ای به مواضع مزدوران

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در اطراف گذرگاه علب در عسیر را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای خود قرار دادند.

ممانعت ائتلاف متجاوز سعودی از ورود کمک‌های بشردوستانه به یمن

وزارت خارجه یمن امروز ادامه ممانعت ائتلاف متجاوز سعودی از تخلیه بار کشتی‌ها و هواپیماهای حامل کمک‌های بشردوستانه و دارو در بندرها و فرودگاه‌ها را که آخرین مورد آن جلوگیری از فرود هواپیمای روسیه در فرودگاه صنعاء است، محکوم کرد.

یک منبع در وزارت خارجه یمن گفت: سفرهایی که تعدادی از سفرای کشورهای دوست و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی و نمایندگان پارلمان کشورهای مختلف به یمن داشتند و نتایج خوبی که این سفرها به همراه داشت، نگرانی کشورهای ائتلاف متجاوز و مزدوران آن‌ها را برانگیخته است.

این منبع گفت که ائتلاف متجاوز مانع ورود برخی از هیئت‌های دوست و سازمان‌های انسان دوستانه و خبرنگاران، نمایندگان پارلمان‌های کشورهای مختلف و سایر فعالان به یمن می‌شود که این با قوانین بین‌المللی و حقوق بشر بین‌المللی منافات دارد.

انتهای پیام/

R36348/P36446/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد/ هشدار درباره وقوع فاجعه در رفح
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه
  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم
  • اعزام «ناوگان آزادی ۲» به نوار غزه به دلیل تاخیر در روند کار به تعویق افتاد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • مادورو: کشورهای ائتلاف بولیواری خواهان جهان چندقطبی هستند