Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم ملي بسکتبال نوجوانان سوريه گفت: سطح بسکتبال ايران از باقي تيم‌ها بسيار بالاتر است و هدف ما برد لبنان و رفتن به بازي‌هاي آسيايي است.
به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، عياد عبدالحي امشب پس از پيروزي تيمش برابر تيم بسکتبال نوجوانان اردن در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ما ديروز از سوريه حرکت کرديم و امروز ساعت 14 و 30 دقيقه به گرگان رسيديم و بازيکنانم خسته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: از ابتدا اين انتظار را داشتيم که پيروز شويم و توانستيم با درخشش بازيکنانمان پيروز اين ميدان باشيم.
سرمربي تيم ملي بسکتبال نوجوانان سوريه درباره تنبيه بدني که براي يکي از بازيکنانش اجرا کرد، خاطرنشان کرد: به خاطر اشتباهات مکرري که داشت تنبيهش کردم اما بعد از او عذرخواهي کردم و همه چيز حل شد و مشکلي وجود ندارد.
عبدالحي درباره علت دير رسيدن آنها به گرگان، گفت: ما انتظار داشتيم که پنج‌شنبه از لبنان حرکت کنيم اما به خاطر مشکلات هواپيما، پرواز ما تغيير کرد و باعث شد دير به گرگان برسيم.
وي با اشاره به اينکه ما به طور قطع بهتر خواهيم بود، درباره رويارويي تيمش برابر ملي‌پوشان کشورمان، گفت: خدا به کمک خواهد کرد اما سطح بسکتبال ايران از باقي تيم‌ها بسيار بالاتر است و هدف ما برد لبنان و رفتن به بازي‌هاي آسيايي است.
گفتني است، تيم بسکتبال نوجوانان اردن فردا دوشنبه هشتم مردادماه جاري از ساعت 16 با تيم ملي بسکتبال نوجوانان کشورمان به ميدان خواهد رفت و تيم سوريه نيز از ساعت 18 با لبنان ديدار خواهد کرد.
تيم ملي بسکتبال نوجوانان کشورمان با حضور رضا نظري‌کيا، عمران طالب‌زاده، شايان حصاري، معين خرسندي، پويا حقي، عليرضا فراهاني، اميرحسين نصيرايي، ماتيار احمدپور، محمد رحيمي، جعفر حسيني‌نيا، محسن عسگري و پارسا فلاح و با هدايت علي آرزومندي و کمک پويا تاجيک و صالح مخدومي به ميدان خواهد رفت.
در بازي نخست امروز نيز تيم بسکتبال نوجوانان لبنان موفق شد با نتيجه 96 بر 44 برابر عراق به پيروزي برسد و تيم عراق سه‌شنبه از ساعت 16 به مصاف سوريه خواهد رفت و لبنان نيز از ساعت 18 همان روز به مصاف ايران مي‌رود.
انتهاي پيام/83004

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقا چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟

ایتنا - نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد که برای دست‌ یافتن به سلامتی مطلوب باید روزی چهار ساعت را به درجاتی از فعالیت بدنی اختصاص دهید.
وقت آن است که تکانی به خود بدهید- احتمالا خیلی بیشتر از پیش. 

نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد که برای دست‌ یافتن به سلامتی مطلوب باید روزی چهار ساعت را به درجاتی از فعالیت بدنی اختصاص دهید.

محققان دانشگاه صنعتی سوینبرن استرالیا رفتار دو هزار نفر را در بازه زمانی ۲۴ ساعته تجزیه و تحلیل کردند، تا برای دستیابی به سلامتی مطلوب و بهینه، ترکیبی مناسب از تمرین بدنی و استراحت را تعیین کنند.  

زمان‌بندی و تفکیک ایدئال تقریبا این بود: هشت ساعت خواب، پنج ساعت ایستادن، شش ساعت نشستن و تقسیم چهار ساعت برای فعالیت بدنی سبک و متوسط.

رعایت این تقسیم‌بندی به کنترل قند خون و ارتقای سلامتی قلب کمک می‌کند.

فعالیت بدنی متوسط تا شدید می‌تواند پیاده‌روی سریع یا دوچرخه‌سواری باشد یا دویدن آهسته، پریدن و رقص ایروبیک، برای فعالیت بدنی سبک هم می‌توان هر فعالیتی از پیاده‌روی گرفته تا آشپزی و کار خانه یا حتی خندیدن با صدای بلند را به فهرست افزود.

 

گروه تحقیقاتی دانشگاه سوینبرن به افراد توصیه می‌کند شب‌ها هشت ساعت و ۲۰ دقیقه بخوابند تا سلامتی کلی‌شان حفظ شود و از خوابیدن کمتر یا بیشتر از میزان توصیه‌شده اجتناب کنند. 

این تحقیق تاییدی بر توصیه‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا است که تاکید می‌کند دست‌کم هفت ساعت خواب شبانه داشته باشیم. خطرات کم‌خوابی به‌خوبی مشخص و مستند شده است اما خوب است بدانیم که خواب بیشتر از ۹ ساعت در شب با افزایش خطر سکته مغزی مرتبط است.

محققان تاکید کردند که صرف زمان کمتر برای نشستن و زمان بیشتر برای ایستادن، انجام دادن فعالیت‌های بدنی و خواب کافی، بر سلامتی قلب و عروق تاثیرگذار است. رعایت این زمان‌بندی فعالیت‌ها طیف گسترده‌ای از نشانگرهای سلامتی را در برمی‌گیرد و ۲۴ ساعتی را شکل می‌دهد که به سلامت کلی بهتر منجر خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | رودی گوبر مدافعی بالاتر از خودش نمی‌بیند!
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • دقیقا چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • نتیجه تحقیقی تازه درباره نشستن و تحرک
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد