Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیلیا کاملا آماده است برای تیم گتوزو در فصل جدید مفید بازی کند.

طرفداری- لوکاس بیلیا، هافبک آرژانتینی میلان اعلام کرد با انرژیِ زیادی به تمرینات برگشته تا فصل مایوس کننده قبلی را فراموش کند و با روسونری به اهداف جدید و بهتر دست یابد. وی در مصاحبه با Milan TV، گفته است:

این روزها توانسته ام از شر مشکلاتی که فصل گذشته گریبانم را گرفته بود، رهایی یابم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظارات و اهداف تیم، می خواهم جبران کنم. گتوزو با اینکه نیم فصل آمد، توانست کارهای خارق العاده ای انجام دهد. او الان این فرصت را دارد تا با آرامش به کارش ادامه دهد. اصلا مشکل کیفیت نداریم و این را ثابت خواهیم کرد. باید استعداد و توانایی خودمان را نشان دهیم. امید دارم به زودی به سطحی از آمادگی فیزیکی برسم که مربی می خواهد.

اولویت برای ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان است، اما باید این نکته را هم در نظر بگیریم که ما میلان هستیم و برای ما حد و حدود معنایی ندارد. هیچ چیز آسان نیست ولی تلاش خواهیم کرد. زمان کمی دارم، اما سعی خواهم کرد خیلی سریع آماده شوم.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیایتالیاسری آمیلانبرچسب‌ها: لوکاس بیلیامصدومان میلانجنارو گتوزو برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر بیلیا: با انگیزه زیادی به تمرینات میلان بازگشته امگیشه طرفداری؛ 8 مرداد؛ چراغ سبز به فرهاد مجیدیتماس بارتومئو با مونچی به منظور عادی شدن روابط رم و بارسلونا پس از قضیه مالکومبا تایید بارسلونا، لوکاس دینیه برای پیوستن به اورتون راهی انگلیس شدنخستین حضور امیری در ترابزون اسپور همراه با گلزنیغیررسمی؛ اکسل ویتسل به بروسیا دورتموند پیوستگل وحید امیری برای ترابزون اسپور در دیدار دوستانه مقابل سامسون اسپوروبسایت سوئدی از جدایی قطعی الحاجی گرو از اوسترشوند خبر داد؛ تراکتورسازی تبریز رقیب جدید استقلالواکنش بوفون به صحبت‌های توخل: در این ۲۴ سال، هیچکس قول بازیکن اصلی بودن به من نداده است علاقه مندی اودینزه و بنونتو به دنیله ورده، وینگر جوان آ اس رمقهرمانی پرتغال در جام ملت های زیر 19 سال اروپای 2018 با پیروزی مقابل ایتالیااستیلی: اردوی خوبی در عراق داشتیم؛ امیدوارم بتوانیم تا قبل از بازی های آسیایی به آمادگی کامل برسیمفتحی خبر داد: تبریزی از روز شنبه در تمرینات استقلال حاضر می شود؛ فعلا با همام طارق مذاکره‌ای نداشتیمپیروزی تیم ملی امید ایران مقابل عراق در دومین دیدار تدارکاتیدانلود؛ 15 واکنش برتر دروازه بانان روی ضربات ایستگاهی در دنیای فوتبالواکنش صفحه رسمی AFC به سالروز دومین قهرمانی استقلال در آسیادانلود؛ خوشحالی مویزه کین به سبک بالوتلی پس از کامبک یک دقیقه ای ایتالیا در فینال یوروی زیر ۱۹ سال مقابل پرتغالشادی مویزه کین به سبک بالوتلی پس از به ثمر رساندن دو گل در فینال یورو زیر 19 سال (عکس)لیگ بلژیک؛ شکست شارلوا در حضور علی قلی زاده و کاوه رضاییپائولو دیبالا با پایانِ تعطیلات به تورین بازگشت (عکس) بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه سیمئونه: بین مسی و رونالدو، انتخابم بدون تردید مسی استلیورپول 4-1 منچستریونایتد؛ پیروزی دلچسب قرمزها برابر حریفی آشفته و بی برنامهبارسلونا 2 (5)-(3) 2 تاتنهام؛ برد دلچسب با درخشش خریدها و البته لاماسیاسعید آذری از توافق باشگاه ذوب آهن برای پیوستن تبریزی به استقلال خبر دادجدایی هیگواین از یوونتوس گره خورده است؛ کالدارا شاید راهی چلسی شودمورینیو: بازی با لیورپول هیچ دستاوردی برای منچستریونایتد نداشت؛ لیست خریدم را یک ماه قبل به باشگاه دادممارکا: لواندوفسکی همچنان در رویای انتقال به رئال مادرید؛ تصمیم بایرن مونیخ هنوز تغییر نکرده استبرانکو: فوتبال اقتصادی؟ نتیجه مهم ترین چیز در فوتبال است؛ طبیعی است با رفتن 4 بازیکن دچار مشکل شویموبسایت سوئدی از جدایی قطعی الحاجی گرو از اوسترشوند خبر داد؛ تراکتورسازی تبریز رقیب جدید استقلالپوگبا، موراتا و بونوچی در انتظار بازگشت به یوونتوس (کارتون)توریچلی: خبر معاوضه بونوچی و کالدارا مرا حیرت زده کرد؛ تاریخ نشان داده بازگشت به یوونتوس جواب نمی دهدمورینیو؛ اگر جای هواداران بودم برای تماشای بازی های منچستریونایتد هزینه نمی کردم! (با زیرنویس فارسی)مارکوس نویمایر، هافبک مدنظر استقلال وارد تهران شدگل دوم سردار آزمون مقابل کراسنودار (روبین کازان 2-1 کراسنودار)گل دوم سردار آزمون مقابل کراسنودار (روبین کازان 2-1 کراسنودار) 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام رو در روی هم قرار بگیرند.

استقلال با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده های اول و چهارم جدول قرار دارند و پیروزی در این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. در بین بازیکنان دو تیم سه بازیکن از تراکتور و دو بازیکن از استقلال سابقه پوشیدن پیراهن تیم مقابل را دارند.

در تیم تراکتور، محمد نادری، امیرحسین حسین زاده و امیر ارسلان مطهری سابقه حضور در استقلال را دارند و در تیم استقلال هم پیمان بابایی و میلاد فخرالدینی سابقه عضویت در تراکتور را داشته اند.

مطهری که در نیم فصل و در حالی که مایل به جدایی از استقلال نبود، راهی تراکتور شد و اگر در این بازی به کار گرفته شود می تواند کیفیت خود را به رخ کادر فنی استقلال نشان دهد. البته مطهری از زمان حضور خود در تراکتور یک بازی کامل برای سرخ های تبریزی به میدان نرفته است و در مجموع تنها ۶۸ دقیقه برای این تیم بازی کرده است که نه گل و نه پاس گل داشته است.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت پیام حیدری برگزار می شود.

کد خبر 6092318

دیگر خبرها

  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)