Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مشکوک می‌زد‌، بیشتر وقتش را در اتاقش بود‌، گوشه‌ای کز می‌کرد و مثل قبل شیرین بازی در نمی‌آ‌ورد. سرسفره غذا هم اشتها نداشت و هیچ حرفی برای گفتن نداشت. با شک و تردید دنبال فرصتی می‌گشتم تا مچش را بگیرم. موضوعی که خیلی نگرانم می‌کرد افت شدید تحصیلی‌اش بود.

یک روز فال‌گوش ایستاده بودم و زیر‌چشمی هوایش را داشتم‌، متوجه شدم با گوشی تلفن همراهش صحبت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناگهان در اتاق را باز کردم و گوشی را از دستش کشیدم. رنگ از رویش پریده بود. صدای پسر جوانی را از پشت گوشی می‌شنیدم که اسم دختر مرا صدا می‌زد. گوشی را قطع کردم و تا غروب با او حرف نزدم. خیلی ترسیده بود، با زاری و التماس می‌خواست گوشی‌اش را پس بدهم و این راز را فاش نکنم. ولی به صورتش نگاه نکردم و منتظر ماندم. شوهرم خسته و کوفته از سرکار برگشت. آ‌شی برای دخترم پخته بودم که یک وجب روغن داشت. موضوع را با آ‌ب و تاب به شوهرم گفتم، او هم از کوره در رفت و ... چشمتان روز بد نبیند، سر و صورتش آ‌نچنان سیاه وکبود شده بود که تا دو روز نتوانست به مدرسه برود.

از آ‌ن روز به بعد سخت‌گیری‌های من و شوهرم درباره این بچه شروع شد. گوشی تلفنش را گرفتیم و او را زیر‌ذره‌بین گذاشتیم. اما غافل از آ‌ن بودیم که با رفتار اشتباه ما و از سر لج‌بازی چه بلایی سر سرنوشت خودش می‌آ‌ورد.

دخترم از طریق تلفن خانه ارتباط خود را با آ‌ن پسر ادامه داد. اما دوباره مچ او را گرفتیم و معرکه به راه انداختیم. تهدید می‌کرد بلایی سرخودش سر خودش خواهد آ‌ورد. با این وضعیت از ترس آ‌برویمان کوتاه آ‌مدیم. چند ماه بعد هم پسر مورد علاقه‌اش به خواستگاری آ‌مد و با وجود مخالفت شدید ما بالاخره دخترمان به خواسته دلش رسید. اما شیرینی این ازدواج غلط چندماه بیشتر طول نکشید.

دامادم که اهل زندگی و زن‌داری نبود دخترم را در دوران عقد رها کرد و مدتی گم و گور شد. حالا هم آ‌مده است و می‌گوید زن نمی‌خواهد و از این حرف‌ها.شکایت کردیم و از دایره اجتماعی کلانتری به مرکز مشاوره آ‌رامش پلیس Police خراسان‌رضوی معرفی شدیم.

دخترم با کمک کارشناسان مشاوره فهمید که پسری معتاد Addicted و بی‌مسئولیت نمی‌تواند سرنوشتش را بسازد و اعتمادکردنی نیست.

حرف آ‌خرم این است که در خانه ما بین من و همسرم همیشه جر‌و‌بحث بود‌، ما غافل ماندیم و یادمان رفته بود که دخترمان بزرگ شده است و باید رفیق و همنشین و مونس همدیگر باشیم. شاید همین غفلت باعث شد پاره‌تنمان احساس تنهایی کند و همدیگر را بیشتر می‌دانستیم. این‌قدر مشکل به سرمان بیاورد. کاش قدر همدیگر را بیشتر می دانستیم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جواب بله دختر 19 ساله تبریزی برای صیغه شدن / 100 جوان به دام افتادند!

پارتی شبانه در شمال تهران میهمانان عجیبی داشت!+ عکس

مچ دخترم را در اتاقش گرفتم / پسر جوان ناچار شد به خواستگاری بیاید!

حادثه ناگوار برای دختر چاق تهرانی که عمل زیبایی کرد!

ازدواج اجباری زن شوهر دار ایرانی با شیخ سعودی در مکه + عکس

مادر و 2 کودک مشهدی زنده زنده در آتش سوختند + عکس اجساد 16+

نقشه زن بیوه برای پسر پولدار مشهدی / نیمه شب بود که راز تلخ زندگی او را فهمیدم!

کشته شدن نسترن 35 ساله با شلیک گلوله در شهرک غرب

پیامک های تهدیدآمیز نمایندگان مجلس با پیش شماره 915 مشهد بود!

آخرین کباب خوران شهرام جزایری پیش از دستگیری در مرز + فیلم

مرد شیطان صفت پسربچه ای را به خرابه ای جنوب تهران برد

تجاوز مرد شیطان صفت به کودکان بی سرپناه !

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت پلیس Police معتاد Addicted اخبار حوادث بازی مشکوک ماه لج بازی غذا عکس حوادث جوان دستگیر شد فیلم حوادث تهران زن دختر مرد تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ

همزمان با رسیدن سریال نون خ ۵ به قسمت‌های پایانی، سکانسی از پشت صحنه خواستگاری سلمان از شیرین مورد توجه کاربران قرار گرفت. فصل پنجم سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی از ۱۵ فروردین روی آنتن شبکه یک سیما رفت و بر اساس آخرین خبر‌ها تا ۵ اردیبهشت ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: همشهری آنلاین

tags # نون خ سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تحلیلگر سابق سی آی ای: من تحت تاثیر حمله موشکی ایران قرار گرفتم
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ (فیلم)
  • (ویدئو) پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ | ببینید
  • دو روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • آزاد شوم همسرم را هم می‌کشم!
  • (ویدئو) خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست ۲۹ سال پیش!
  • هنوز مشخص نیست سهمیه المپیک گرفتم/ حرکت جدیدی در قطر ثبت نکردم