Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدرضا منصوری»، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، در خصوص تعیین تکلیف حضور شرکت رنو در ایران با بیان اینکه طی 2 سال گذشته از هیچ تلاشی دریغ نکردیم که سرمایه‌گذار خارجی به کشور آید و همچنان نیز ایستاده‌ایم، گفت: امیدوارم از سوی مجلس نیز این اراده باشد که رنو به ایران بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: امیدوارم در این فرصت باقی مانده تا شروع تحریم ها، قرارداد رنو که پیش قراردادهای آن امضا شده به نتیجه برسد تا با این اتفاق، شاهد تحول در صنعت خودرو و خودروسازی باشیم.

منصوری در پاسخ به اخبار منتشر شده حول محور اینکه شرکت رنو قصد همکاری با ایران را ندارد، گفت: حدود 2هفته پیش مدیرعامل شرکت رنو اعلام کرد همچنان بر سر عهد و قرار خود هستیم و این شرکت سایپاست که قصد همکاری در این زمینه را ندارد و کارخانه را تحویل نمی‌دهد.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه تعلل در آمدن رنو به ایران از سوی خودروسازی داخلی و سنگ‌اندازی‌های آنهاست، تصریح کرد: این تاخیر ربطی به تحریم‌ها ندارد.

نماینده مردم ساوه اظهار کرد: قدرت مافیای خودرو به قدری زیاد است که سایت‌های خارجی را هم خریده و خبرهای کذب منتشر می‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌هایی که با مدیران شرکت رنو در خصوص انتشار اخبار انجام شده، گفت: شرکت رنو همیشه از این شاکی است که خبرگزاری‌ها اخبار کذب منتشر می‌کنند.

منصوری در پایان افزود: اخبار منتشر شده پیگیری و به زودی نتایج آن اعلام می‌شود.

خبرنگار: صفورا طالب زاده

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سایپا رنو منصوری قرارداد رنو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید خبرنگاران داخلی و خارجی از بافت تاریخی بوشهر

دریافت 28 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6091003

دیگر خبرها

  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • مافیای اسلحه‌سازی؛ پشت‌پرده سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • چرا مافیای خودرو جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • عکسی از ۲ چهره خارجی حاضر در صحن علنی امروز مجلس ایران
  • شکست یک جنبش بزرگ با توطئه‌های رنگارنگ داخلی و خارجی
  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴
  • بازدید خبرنگاران داخلی و خارجی از بافت تاریخی بوشهر
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳