Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تکواندو به خبر بازنشستگی‌اش واکنش نشان داد.

طرفداری- محمد پولادگر درخصوص این که گفته می‌شود وی جزو روسای بازنشسته‌ای است که با قانون جدید مجلس باید از فدراسیون تکواندو کناره‌گیری کند، اظهار داشت: برخی‌ بدون تحقیق مطالبی را بیان می‌کنند در حالی که با یک تحقیق ساده می‌توانند جواب ابهام خود را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

متاسفانه بازار شایعه بسیار داغ است و اگر مسئولان به این بی‌اخلاقی‌واکنش نشان ندهند، جامعه ورزش کشور به سراشیبی سقوط نزدیک می‌شود.

رئیس فدراسیون تکواندو تصریح کرد:

بازنشسته نیستم. من هنوز 30 سال سابقه خدمتم پر نشده است و در تعجب هستم که می‌گویند من بازنشسته‌ام. هرچند که با مدرک فوق لیسانس هم می‌شود تا 35 سال خدمت کرد.

به نقل از تسنیم، پولادگر خاطرنشان کرد:

بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی نزدیک است و بهتر است ورزش کشور از حواشی به دور باشد و برای موفقیت کاروان ایران در این مسابقات همه کمک کنند.

0000دسته‌بندی: بخش‌های دیگر طرفداریبرچسب‌ها: تکواندوفدراسیون تکواندوسید محمد پولادگر برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر پولادگر: بازنشسته نیستم و مشکلی برای حضور در فدراسیون تکواندو ندارمسعید آذری: پیدا کردن جایگزین مرتضی تبریزی کار ساده‌ ای برای ذوب آهن نیستحضور محمد دانشگر، مدافع استقلال در تمرین سایپا و دیدار با دایی و بازیکنان این تیمدانلود؛ هتریک زلاتان ابراهیموویچ در مقابل اورلاندو سیتیابهام در وضعیت یوکیا سوگیتا؛ تکلیف سهمیه آسیایی تراکتورسازی در چند روز آینده مشخص می شودلیست نهایی تیم ملی فوتبال امید برای حضور در بازی های آسیایی سه شنبه اعلام می شودمجید حسینی پیش از امضای قرارداد با ترابوزان اسپور، در تمرین این تیم شرکت کردآ اس رم به دنبال جایگزین مالکوم؛ سوسو هم یکی از گزینه هاستسردار آزمون به عنوان بهترین بازیکن دیدار روبین کازان و کراسنودار انتخاب شدمروری بر دستاورد های ورزشی یورگن کلینزمن؛ ستاره بزرگ فوتبال آلمان در دهه ۹۰وحید امیری: موفقیت تیم از گلزنی من مهم تر است؛ امیدوارم در شرایط جدید خوب کار کنمورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 29 جولای 2018ورزشکاران ایران در شبکه های اجتماعی؛ 7 مرداد 1397زانیولو: آماده بازی در بالاترین سطح هستم؛ امیدوارم فصل آینده با پیراهن رم به میدان برومیوونتوس آماده ارائه پیشنهاد برای فرانسیسکو ترینسائو، مهاجم 19 ساله اسپورتینگ براگاکارواخال: لوپتگی بهترین بازی ممکن را از بازیکنانش می گیرد؛ باید صبور باشیمبیلیا: با انگیزه زیادی به تمرینات میلان بازگشته امگیشه طرفداری؛ 8 مرداد؛ چراغ سبز به فرهاد مجیدیتماس بارتومئو با مونچی به منظور عادی شدن روابط رم و بارسلونا پس از قضیه مالکومبا تایید بارسلونا، لوکاس دینیه برای پیوستن به اورتون راهی انگلیس شد بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه سیمئونه: بین مسی و رونالدو، انتخابم بدون تردید مسی استسعید آذری از توافق باشگاه ذوب آهن برای پیوستن تبریزی به استقلال خبر دادجدایی هیگواین از یوونتوس گره خورده است؛ کالدارا شاید راهی چلسی شودوبسایت سوئدی از جدایی قطعی الحاجی گرو از اوسترشوند خبر داد؛ تراکتورسازی تبریز رقیب جدید استقلالبرانکو: فوتبال اقتصادی؟ نتیجه مهم ترین چیز در فوتبال است؛ طبیعی است با رفتن 4 بازیکن دچار مشکل شویممورینیو: بازی با لیورپول هیچ دستاوردی برای منچستریونایتد نداشت؛ لیست خریدم را یک ماه قبل به باشگاه دادممارکا: لواندوفسکی همچنان در رویای انتقال به رئال مادرید؛ تصمیم بایرن مونیخ هنوز تغییر نکرده استمورینیو؛ اگر جای هواداران بودم برای تماشای بازی های منچستریونایتد هزینه نمی کردم! (با زیرنویس فارسی)واکنش صفحه رسمی AFC به سالروز دومین قهرمانی استقلال در آسیامارکوس نویمایر، هافبک مدنظر استقلال وارد تهران شدخداحافظی مهاجم اوسترشوند از هواداران این تیم؛ الحاجی گرو استقلالی می شود؟تماس بارتومئو با مونچی به منظور عادی شدن روابط رم و بارسلونا پس از قضیه مالکومگل دوم سردار آزمون مقابل کراسنودار (روبین کازان 2-1 کراسنودار)یوکیا سوگیتا، خرید جدید تراکتورسازی؛ بازیکن جدید توشاک، اولین ژاپنی تاریخ لیگ برتر استیوکیا سوگیتا، خرید جدید تراکتورسازی؛ بازیکن جدید توشاک، اولین ژاپنی تاریخ لیگ برتر است 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد‌ شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رییس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیند‌های بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!