Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@16:34:29 GMT

نادر جعفری: هزینه برای داوران به سود همه است

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۱۶۱۳۳

نادر جعفری: هزینه برای داوران به سود همه است

جعفری می گوید که هزینه برای داوری به سود همه است.

طرفداری- نادر جعفری در مورد دستمزد ۹۱۰ هزار تومانی داوران در لیگ برتر اظهار داشت:

دستمزد داوران افزایش ناچیزی داشته اما این افزایش به هیچ عنوان قابل مقایسه با دستمزد مربیان و بازیکنان در لیگ برتر نیست.

وی افزود:

وقتی دو تیم بازیکنان میلیاردی دارند قضاوت داور با دستمزد ۹۰۰ هزار تومانی منصفانه به نظر نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس داوری فوتبال در مورد اینکه به نظر او حداقل دستمزد منصفانه برای داوران در لیگ برتر چقدر است، گفت:

داوران ما شغل و حرفه اصلی‌شان داوری نیست یکی معلم است، یکی پزشک، دیگری نظامی که همین مسئله کار آنها را برای قضاوت سخت‌تر می‌کند. رفت‌وآمد در شهرها برای قضاوت بازی‌ها آنها را با مشکلاتی در شغل خود مواجه می‌کند مشکلاتی مانند مرخصی و... از سوی دیگر دستمزد آنها واقعاً پایین است به نظر من حداقل دستمزد ۲ میلیون تومانی برای هر مسابقه در لیگ برتر می‌تواند دستمزد منصفانه برای داوران در این فصل باشد.

به نقل از فارس، جعفری با اشاره به بحث سفر زمینی داوران گفت:

عنوان شده بود که داوران لیگ برتری برای کم شدن هزینه‌ها بهتر است که مسافرت‌های ریلی و زمینی داشته باشند این مسئله می‌تواند بر عملکرد داوران در زمین تأثیرگذار باشد زیرا فیفا مدام می‌خواهد آرامش را به داوران بدهد تا آنها اشتباهات کمتری در میدان داشته باشند. انتخاب کمک داور ویدیویی در جام جهانی بر همین اساس بود. بنابراین هزینه برای داوران در فوتبال به سود همه است زیرا با یک سوت اشتباه ممکن است تیمی متحمل هزینه‌های فراوان مالی شود.

0000دسته‌بندی: اخبار ایرانلیگ خلیج فارسبرچسب‌ها: نادر جعفریفدراسیون فوتبالکمیته داورانفیفاسیستم کمک داور ویدیویی برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر نادر جعفری: هزینه برای داوران به سود همه استدانلود؛ تمام 75 گل دیگو میلیتو برای اینتر (قسمت پنجم)فتحی در تمرین استقلال حضور یافت؛ حاجیلو، مباشری و خطیر به بازیکنان معرفی شدندپولادگر: بازنشسته نیستم و مشکلی برای حضور در فدراسیون تکواندو ندارمسعید آذری: پیدا کردن جایگزین مرتضی تبریزی کار ساده‌ ای برای ذوب آهن نیستمدیاست: فیورنتینا به دنبال جذب گابیادینی است ولی او می خواهد در لیگ برتر بماندحضور محمد دانشگر، مدافع استقلال در تمرین سایپا و دیدار با دایی و بازیکنان این تیمدانلود؛ هتریک زلاتان ابراهیموویچ در مقابل اورلاندو سیتیابهام در وضعیت یوکیا سوگیتا؛ تکلیف سهمیه آسیایی تراکتورسازی در چند روز آینده مشخص می شودلیست نهایی تیم ملی فوتبال امید برای حضور در بازی های آسیایی سه شنبه اعلام می شودمجید حسینی پیش از امضای قرارداد با ترابوزان اسپور، در تمرین این تیم شرکت کردآ اس رم به دنبال جایگزین مالکوم؛ سوسو هم یکی از گزینه هاستسردار آزمون به عنوان بهترین بازیکن دیدار روبین کازان و کراسنودار انتخاب شدمروری بر دستاورد های ورزشی یورگن کلینزمن؛ ستاره بزرگ فوتبال آلمان در دهه ۹۰وحید امیری: موفقیت تیم از گلزنی من مهم تر است؛ امیدوارم در شرایط جدید خوب کار کنمورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 29 جولای 2018ورزشکاران ایران در شبکه های اجتماعی؛ 7 مرداد 1397زانیولو: آماده بازی در بالاترین سطح هستم؛ امیدوارم فصل آینده با پیراهن رم به میدان برومیوونتوس آماده ارائه پیشنهاد برای فرانسیسکو ترینسائو، مهاجم 19 ساله اسپورتینگ براگاکارواخال: لوپتگی بهترین بازی ممکن را از بازیکنانش می گیرد؛ باید صبور باشیم بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه سیمئونه: بین مسی و رونالدو، انتخابم بدون تردید مسی استسعید آذری از توافق باشگاه ذوب آهن برای پیوستن تبریزی به استقلال خبر دادجدایی هیگواین از یوونتوس گره خورده است؛ کالدارا شاید راهی چلسی شودوبسایت سوئدی از جدایی قطعی الحاجی گرو از اوسترشوند خبر داد؛ تراکتورسازی تبریز رقیب جدید استقلالبرانکو: فوتبال اقتصادی؟ نتیجه مهم ترین چیز در فوتبال است؛ طبیعی است با رفتن 4 بازیکن دچار مشکل شویممورینیو: بازی با لیورپول هیچ دستاوردی برای منچستریونایتد نداشت؛ لیست خریدم را یک ماه قبل به باشگاه دادممارکا: لواندوفسکی همچنان در رویای انتقال به رئال مادرید؛ تصمیم بایرن مونیخ هنوز تغییر نکرده استمورینیو؛ اگر جای هواداران بودم برای تماشای بازی های منچستریونایتد هزینه نمی کردم! (با زیرنویس فارسی)واکنش صفحه رسمی AFC به سالروز دومین قهرمانی استقلال در آسیامارکوس نویمایر، هافبک مدنظر استقلال وارد تهران شدخداحافظی مهاجم اوسترشوند از هواداران این تیم؛ الحاجی گرو استقلالی می شود؟تماس بارتومئو با مونچی به منظور عادی شدن روابط رم و بارسلونا پس از قضیه مالکومگل دوم سردار آزمون مقابل کراسنودار (روبین کازان 2-1 کراسنودار)یوکیا سوگیتا، خرید جدید تراکتورسازی؛ بازیکن جدید توشاک، اولین ژاپنی تاریخ لیگ برتر استیوکیا سوگیتا، خرید جدید تراکتورسازی؛ بازیکن جدید توشاک، اولین ژاپنی تاریخ لیگ برتر است 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های پاری سن ژرمن، چلسی، یونتووس، میلان، منچستر یونایتد، دورتموند، بایرن موینخ و لیورپول در لیگ‌های اروپا از شبکه سه و ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز شنبه

لیگ برتر انگلیس (وستهام - لیورپول) ساعت ۱۵:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

بوندس‌لیگا آلمان (بایرن موینخ - آینتراخت فرانکفورت) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

بوندس‌لیگا آلمان (لایپزیگ - دورتموند) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (منچستر یونایتد - برنلی) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (ولورهمپتون - لوتون تاون) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

سری آ ایتالیا (یونتووس - میلان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

بوندس‌لیگا آلمان (بایرلورکوزن - اشتوتگارت) ساعت ۲۰:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ حرفه‌ای امارات (العین - شباب الاهلی) ساعت ۲۰:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر پرتغال (بنفیکا - براگا) ساعت ۲۰:۲۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ حرفه‌ای عربستان (الخلیج - النصر) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (استون ویلا - چلسی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

چمپیونشیپ انگلیس (هال سیتی - ایپسویچ) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لالیگا اسپانیا (اتلتیکو مادرید - اتلتیک بیلبائو) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ یک فرانسه (پاری سن ژرمن - لو هاور) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 748335

دیگر خبرها

  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد