Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@20:44:30 GMT

مجمع ملی سلامت نقش مهمی در کشور دارد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۱۶۴۷۰

مجمع ملی سلامت نقش مهمی در کشور دارد

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ جلسه مجمع سلامت در شهرستان شهریار به ریاست مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار و با حضور اعضای مجمع سلامت، شهرداران و روسای ادارات و دستگاه ها در فرمانداری شهرستان شهریار برگزار شد.
بنابر این گزارش؛ مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار با تقدیر از وزیر بهداشت و درمان و مسئولین ذیربط به دلیل اهمیت دادن به این موضوع گفت: همانطور که رئیس جمهور نیز بر بهداشت و درمان تاکید دارند و در دولت برنامه ریزی شده است باید دانست که اگر سلامت نباشد مابقی کارهای اجرایی کشور هم به مشکل برمیخورد و باید به نعمت پنهان سلامت توجه نمود و اگر سلامت فردی و اجتماعی در کشور حاکم و جاری نباشد پیشرفت های دیگر معنا پیدا نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شهرستان شهریار با بیان اینکه لازمه ی فعالیت های مفید و مثمر ثمر در جامعه داشتن سلامت جسمی و فردی میباشد در ادامه اظهار داشت: سلامت جسمی و بعد از آن هم سلامت روحی و معنوی لازمه ادامه کارهاست؛ چراکه برای اداره امور کشور و فعالیت های موثر و بحث سلامت بسیار مهم و حساس است که باید به آن توجه کنیم؛ لذا مجمع ملی سلامت میتواند نقش مهمی را در کشور ایجاد کند و در این راستا همه باید این دستور العمل دولت که ابلاغ شده است را با برنامه ریزی و حس مسئولیت پذیری پیگیری کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار؛ داشتن اطلاعات و آگاهی های لازم به منظور پیشگیری از بیماری های مختلف را بسیار حیاتی و مورد نیاز مردم دانست و اظهار داشت: ایجاد کانون های سلامت، حضور مردم، کمک نهادهای دولتی، ساماندهی آنان و اطلاعاتی که از این طریق به مردم داده خواهد شد میتواند بسیار علمی، دقیق، درست و تاثیر گذار باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهداشت و درمان جامعه دولت رئیس جمهور سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۶۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس اولی‌ها برای سنجش سلامت ثبت نام کنند/آخرین مهلت آخراردیبهشت

به گزارش خبرنگار مهر، حسین دولت دوست ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مهلت ثبت نام برای سنجش نوآموزان، تا پایان اردیبهشت ماه است و با توجه به پایان مهلت سنجش نو آموزان، والدین در اسرع وقت اقدام کنند.

وی بیان داشت: سامانه نوبت‌گیری برنامه ملی سنجش بدو ورود به دبستان و کودکستان در سال ۱۴۰۳ باز شده است و والدین می‌توانند با مراجعه به سایت my.medu.ir برای نوبت‌گیری اقدام کنند.

دولت دوست تصریح کرد: متولدین اول مهر ۱۳۹۶ تا اول مهر ۱۳۹۷ که در مهر ۱۴۰۳ وارد پایه اول دبستان می‌شوند، باید در برنامه سنجش بدو ورود شرکت کنند.

وی افزود: بدون سنجش سلامت، امکان ثبت‌نام در پایه اول دبستان وجود ندارد.

کد خبر 6097437

دیگر خبرها

  • معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند
  • استادان نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی کشور دارند 
  • نکته مهمی که در توقیع امام زمان (عج) به شیخ مفید اشاره شد
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • وزیر کشور: ری، دماوند و فیروزکوه به استان‌های تهران شرقی و غربی ملحق نخواهند شد
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • کلاس اولی‌ها برای سنجش سلامت ثبت نام کنند/آخرین مهلت آخراردیبهشت
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود