Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@05:04:37 GMT

گرشاسبی: بانک مرکزی ما را بایکوت کرده است

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۱۶۹۹۸

گرشاسبی: بانک مرکزی ما را بایکوت کرده است

به گزارش جهان نيوز، حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و این که این باشگاه هنوز پیش قرارداد فصل جدید را به حساب بازیکنان واریز نکرده است، اظهار کرد: ما هنوز نتوانسته‌ایم بخشی از پول فصل جدید بازیکنان را به حساب‌شان واریز کنیم اما با این حال بازیکنان از ما حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خدا شاهد است از این حمایت من روحم هم خبر نداشت اما بازیکنان لطف کردند و در این شرایط با این حرکت نشان دادند که در تیم پرسپولیس هم‌دلی وجود دارد.

این کار بازیکنان نشان دهنده ارتباط خوب و تنگاتنگ باشگاه با بازیکنان است. ما تا به حال صادقانه و روراست با بازیکنان رفتار کرده‌ایم و هر چه پول باشد بین همه تقسیم می‌کنیم و اگر هم نداشته باشیم تلاش می‌کنیم که پول به باشگاه بیاوریم. بازیکنان می‌دانند تا این لحظه هیچ ناخالصی در گفتمان ما وجود ندارد. به خاطر همین تیم منسجم و یک رنگ به کارش ادامه‌ می‌دهد. امیدواریم هفته‌ آینده اسپانسر ما مبلغ قسط اول خود برای فصل جدید را پرداخت کند تا با این پرداختی مشکل پیش قرارداد بازیکنان را حل کنیم.

او در پاسخ به این سوال که برای پرداخت بدهی دو بازیکن خارجی هم‌چون نیلسون چه کاری انجام داده‌اید؟ گفت‌: اگر بدهی‌های خارجی را ندهیم که با مشکل مواجه می‌شویم.

تا به حال بخشی از این بدهی‌ها را داده‌ایم و بخش دیگر آن را نیز پرداخت خواهیم کرد. درباره پرداخت این بدهی‌ها ما نیازمند تهیه ارز هستیم.

در این باره از بانک مرکزی واقعا تشکر می‌کنم که نامه ما را بایکوت کرده است، نه به ما می‌گویند ارز می‌دهیم و نه رسما اعلام می‌کنند که به ما ارزی نمی‌دهند. خوشبختانه جواب تلفن ما را هم نمی‌دهند. اما با این حال امیدواریم وضعیت ارزی ما هر چه‌ زودتر درست شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به سوالی درباره تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی و این  که اگر این قانون در شورای نگهبان تایید شود آیا از پرسپولیس جدا خواهد شد یا خیر؟ گفت‌: به ما اعلام کردند با توجه به این که این قانون هنوز تایید نشده و بخشنامه ای برای آن از سوی دولت صادر نشده است، درباره آن صحبت نکنیم. اجازه بدهید اول این قانون تایید شود و بعد درباره آن صحبت کنیم.

گرشاسبی هم‌چنین درباره وضعیت علیرضا بیرانوند و آیا این بازیکن در نیم فصل از پرسپولیس جدا خواهد شد یا خیر؟ گفت‌: علیرضا بیراوند، بازیکن پرسپولیس است و هر ‌زمانی محرومیت ما از نقل‌ و انتقالات تمام شود و برای بیرانوند هم پیشنهاد خوب اروپایی که در شان او است به دست‌مان برسد، کمک می‌کنیم که او به اروپا برود. ما نمی‌خواهیم جلوی رشد بیرانوند را بگیریم.

وی در پایان درباره این که با توجه به نوسانات قیمت ارز، روزانه ارزش ریالی قرارداد برانکو و بازیکنان خارجی پرسپولیس افزایش پیدا می‌کند، گفت‌: این هم لطفی است که اقتصادانان ما انجام داده‌اند و به سر ما آمده است.

منبع: ایسنا

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی با اعلام این خبر افزود: اصلاحات مالی جامعی در صنعت برق با ابلاغیه وزیر نیرو در حال انجام است به طوری که حساب‌های وکالتی شرکت‌های توزیع ماهانه تا ٢ هزار میلیارد تومان و به صورت هفتگی شارژ خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه در سال جاری از طریق بورس بخش مهمی از بدهی‌های صنعت برق پرداخت شود، خاطرنشان کرد: در گذشته مشترکان بالای ٥ مگاوات ملزم به تأمین برق مورد نیاز خود از بورس بودند و در سال گذشته هم الزام خرید برق مورد نیاز از بورس به مشترکان بالای یک مگاوات ابلاغ و در مجموع سال گذشته ٣ تراوات ساعت برق کشور از طریق بورس یا قراردادهای دوجانبه تأمین شد.

وی هدف گذاری انجام شده برای تأمین برق مورد نیاز از بورس را در برنامه هفتم توسعه تا ٦٠ درصد مجموع برق کشور عنوان کرد و گفت: بر اساس هدف گذاری مقرر شده که ٢١٠ تراوات ساعت از برق کشور از طریق بورس یا قراردادهای دوجانبه تأمین شود به طوری که در سال اول برنامه هفتم تا ٣٠ درصد و در سال پایانی این میزان به ٦٠ درصد از مجموع برق مصرفی کشور خواهد رسید.

سخنگوی صنعت برق این اقدام را گامی مهم در جهت اصلاح اقتصاد برق و توقف موتور تولید بدهی در این صنعت دانست و تصریح کرد: با این اقدام ارتباط مستقیم میان خریدار و فروشنده برقرار می‌شود و نقش دولت در این بازار به حداقل خواهد رسید و به توسعه رقابت، شفافیت قیمت، توسعه و رونق نیروگاه‌ها به دلیل دریافت نقدی پول از بورس و… کمک خواهد کرد. از سوی دیگر این اقدام به استقلال مالی شرکت‌های توزیع نیز کمک خواهد کرد که امیدواریم در ٦ ماه دوم امسال از طریق اخذ مصوبات لازم، این هدف محقق شود.

رجبی مشهدی با اشاره به اینکه بر اساس قانون مانع زدایی از صنعت برق مطالبات بخش خصوصی باید در طول ٣ سال پرداخت شود، خاطرنشان کرد: سال گذشته موفق به پرداخت ٣٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق شدیم، اما هنوز هم حدود ١٠٠ هزار میلیارد تومان به پیمانکاران، سازندگان و… بدهی داریم، اما امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های قانونی تعریف شده، بتوانیم این مطالبات را پرداخت و موتور تولید بدهی را نیز با تغییرات انجام شده، متوقف کنیم.

کد خبر 6091042 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • اختصاص ۵۰۰ یورو به زائران حج تمتع ۱۴۰۳
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • ‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس