Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، از ثبت ۲۵ وقف جدید به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در استان خبر داد.

حجت الاسلام عظیم آسوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: سهمیه ثبت موقوفات امسال استان، 120 وقف جدید است که از ابتدای سال تا کنون 25 وقف به ثبت رسیده است.

 

وی ارزش ریالی موقوفات جدید را 25 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: بزرگترین وقف ها در شیروان و فاروج به ثبت رسیده که شامل یک آپارتمان مسکونی به ارزش 750 میلیون تومان به نیت حوزه علمیه آیت الله حکیم شیروان و چهار باب مغازه تجاری به ارزش 800 میلیون تومان به نیت امور قرآنی است که درآمد حاصل از این موقوفات بنا به نیت واقفان هزینه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام آسوده بیان کرد: از 25 وقف امسال، 10 وقف در فاروج، 5 وقف در شیروان، در اسفراین 4 وقف و در شهرستان های بجنورد و مانه و سملقان به تفکیک دو وقف به انجام رسیده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، نیت واقفان را بیشتر در حوزه دارو و درمان، امور قرآنی، کمک به امامزاده ها و فعالیت های مذهبی ذکر کرد و افزود: حوزه نیازمندی های ما در بخش کمک به دانش آموزان بی بضاعت، بهداشت و درمان، اشتغال و نیات اجتماعی است.

 

به گفته وی با افزودن آمار موقوفات امسال، تعداد وقف های خراسان شمالی به پنج هزارو 532 وقف رسیده است.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس امام رضا ع شانزدهمین جشنواره امام رضا ع مراسم اختتامیه نماز جمعه آمریکا مشهد وزارت خارجه آیت الله مرتضی تهرانی امور قرآنی وقف جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۷۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال + عکس

 تصویر غم‌انگیزی در فضای مجازی در حال وایرال شدن است که بسیار مردم ایران را ناراحت کرده است.

کاربری با انتشار این تصویر در توییتر ماجرای این زن و پول‌های زیادی که همراش است را فاش کرد و نوشت: «وضعیت پول مملکت غم‌انگیزه. این گردشگر روس ۳۰۰ دلار را به ریال تبدیل کرده و با کیسه پلاستیکی پول رو حمل می‌کند. بیچاره ایران.»

منبع: برترین‌ها

tags # قیمت دلار ، تورم سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال + عکس
  • یک درصد مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها اختصاص یافت
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • رفع کمبودهای حوزه آب برای توسعه صنعت و کشاورزی خراسان شمالی
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت