Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@14:48:50 GMT

بازدید معاون فرهنگی وزارت ارشاد از خبرگزاری تسنیم

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۱۷۱۲۳

بازدید معاون فرهنگی وزارت ارشاد از خبرگزاری تسنیم

محسن جوادی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز، ۸ مردادماه، از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد. ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا،‌ محسن جوادی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز دوشنبه 8 مرداد با حضور در خبرگزاری تسنیم از بخش‌های مختلف این خبرگزاری بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دیدار با مسئولان این خبرگزاری گفت:‌  تسنیم‌، خبرگزاری و مجموعه ای است که خط مشی درستی را انتخاب کرده است و در حوزه فرهنگ هم یکی از شاخصه‌های خبرگزاری موفق نفوذ و تأثیرگذاری آن است.

جوادی تصریح کرد:‌ حوزه فرهنگ حوزه پیجیده‌ای است. فرهنگ امروز در سایر حوزه‌های دیگر نیز تاثیرگذار است، اکنون بسیاری از مشکلات اقتصادی ما فرهنگی است، اینکه برخی از افراد در شرایط بحران اقتصادی اقداماتی می‌کنند که نه با فرهنگ دینی ما سازگار است نه با رویکرد ملی و فرهنگ ملی‌، نشان می‌دهد ما در حوزه فرهنگی ضعف‌هایی داریم.

وی ادامه داد: منفعت جمعی در کشور ما کمتر تعریف شده است، منفعت ملی در حوزه اقتصاد و در میان فعالان اقتصادی کمتر تعریف شده است، کسی که علقه ملی یا دغدغه دینی داشته باشد، در تصمیم‌گیری‌ها و مشی خود ملاحظاتی دارد، درست است که بازار اقتضائات خاص خود را دارد، اما فرهنگ اخلاقی و اخلاق اجتماعی درست نهادینه نشده است‌، ریشه این اتفاقات در حوزه فرهنگ است، اگر رسانه‌‌ها تلاش خوبی در حوزه فرهنگ داشته باشند، می‌توان بسیاری از این خلأها را پر کرد.

معاون فرهنگی وزارت ارشاد در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به عملکرد رسانه‌ها در نقد فعالیت‌های دولت گفت:  نقد رسانه‌ها باید به تکمیل و اصلاح بیانجامد، نه تنها ایرادات بلکه حُسن‌ها هم باید دیده شود، این نوع نقد آنگونه که باید باشد،‌ در رسانه‌های ما دیده نمی‌شود، امیدوارم تسنیم بتواند در این مسیر قدم‌های بهتری بردارد.

انتهای پیام/

حضور محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خبرگزاری تسنیمحضور محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خبرگزاری تسنیمحضور محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خبرگزاری تسنیمحضور محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خبرگزاری تسنیمحضور محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خبرگزاری تسنیمحضور محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خبرگزاری تسنیمحضور محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خبرگزاری تسنیمحضور محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خبرگزاری تسنیم R1013198/P1013197/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط معاونت فرهنگی وزارت ارشاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت فرهنگی وزارت ارشاد معاونت فرهنگی وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول

‎به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید صادق جولا، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از برگزاری محفل شعر گویشی با حضور شاعران بختیاری، عربی و دزفولی در آستانه بیست و یکمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) خبر داد.

وی افزود: «این محفل شعر، فرصتی برای نمایش غنای فرهنگی و هنری دزفول و تجلیل از مقام شامخ امام رضا (ع) خواهد بود. شاعرانی از گویش‌های مختلف، اشعار خود را تقدیم حضرت می‌کنند و این، نمادی از وحدت و همدلی در پرتو محبت اهل بیت (ع) است.

جولا گفت: برنامه‌های چاووشی‌خوانی و آیین پا منبری، که از سنت‌های دیرینه دزفول است هم در این مراسم اجرا خواهد شد. حضور مدیرکل ارشاد خوزستان، رییس حوزه هنری استان و فرماندار دزفول، نشان از اهمیت این رویداد دارد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول ادامه داد: شهر دزفول قدمگاه حضرت رضا (ع) محسوب می‌شود و همواره میزبان رویدادهای فرهنگی و مذهبی بوده که فرصتی برای ترویج فرهنگ رضوی و تقویت پیوندهای معنوی جامعه است. از هنرمندان و شاعران شهرستان دعوت شده تا با حضور خود، به این مراسم غنا بخشند. همچنین، خدام آستان حضرت محمد بن موسی کاظم معروف به حضرت سبزه قبا (ع) با لباس‌های سنتی، در این مراسم حضور داشته و به اجرای مراسم در قدمگاه ایشان می پردازند.

کد خبر 6094918 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه