Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@19:42:30 GMT

سرپرست فرمانداری بردسکن مشخص شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۱۷۱۶۸

سرپرست فرمانداری بردسکن مشخص شد

بردسکن- طی حکمی توسط استاندار خراسان رضوی ابراهیم قاسمپور به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بردسکن منصوب شد.

به گزارش قدس انلاین ابراهیم قاسمپور قبل از این مسئولیت معاونت فرمانداری بردسکن و بخشدار انابد را در کارنامه خود دارد و جز نیروهای وزارت کشور  می باشد. قاسم پور یکی از نیروهای ارزشی  و  توانمند و با کار اجرایی در سمت‌های مختلفی چون معاون فرماندار بردسکن و بخشدار انابد کارنامه درخشانی را در  دوران مسئولیت خود دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برات علی نیا بیش از 3 سال به عنوان فرماندار بردسکن بود که در تیرماه سال جاری با اتمام دوران 30 ساله خدمت خود در وزارت کشور به مسئولیت خود پایان داد.
بردسکن دارای 3 بخش مرکزی، انابد و شهرآباد است که قریب به 100 هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بردسکن فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: نظارت مستمر و تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایتمندی مردم در حوزه آرد و نان در اولویت کاری دستگاه‌های مرتبط قرار گرفته است.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش آرد و نان در سفره مردم، اظهار کرد: از ابتدای شروع به‌کار در فرمانداری شاهد مراجعات مکرر مردمی در خصوص اعلام نارضایتی از فعالیت نانوایی سطح شهرستان بودیم که با توجه به اهمیت موضوع اقدام در این زمینه را در دستور کار قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی جهت بالا بردن دانش فنی خبازان در چندین مرحله با پیگیری انجام شده نسبت به پشتیبانی قانونی درخصوص آرد اقدام شد.

سرپرست فرمانداری معمولان ادامه داد: به کارگروه آرد و نان شهرستان تکلیف کردیم تیمی متشکل از دبیر کارگروه و نمایندگان صمت، تعزیرات، جهاد کشاورزی و بهداشت به منظور نظارت و بازرسی های مستمر تشکیل شود.

این مسئول اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بشدت با متخلفان برخوردهای قانونی صورت پذیرد چراکه تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایت‌مندی مردم در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند
  • روستای چاه‌غلامعلی زرند در محاصره سیل