Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@08:02:08 GMT

دبل بازیکن بوشهری در لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۱۷۴۶۸

دبل بازیکن بوشهری در لیگ برتر

مهاجم بوشهری تیم سایپا توانست برای دومین بار لیگ برتر را با گلزنی آغاز کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، رقابت های لیگ برتر در حالی آغاز شد که از همان هفته مهاجمان نیز برای کسب عنوان آقای گلی استارت زدند.

علی دشتی مهاجم بوشهری این فصل سایپا موفق شد برای دومین بار در هفته اول لیگ برتر گلزنی کند، علی دشتی مهاجم بوشهری در اولین مسابقه این تیم برابر سپیدرود برای تیمش گلزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشتی سال گذشته و در حالیکه در پارس جنوبی بازی می کرد توانسته بود در هفته اول گلزنی کند.

علی علیپور بازیکن پرسپولیس نیز دیگر بازیکنی بود که توانست در هفته اول رقابت ها از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کرد تا این دومین بار باشد که پرسپولیس لیگ را با گل علیپور آغاز کند.

علی علیپور در لیگ پانزدهم و در بازی با پدیده نیز در دقیقه 7 بازی اولین گل پرسپولیس در آن دوره را به ثمر رساند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌ای که خواب را از چشم بلینگام گرفت

به گزارش "ورزش سه"، شروع بلینگام در رئال استثنایی بود و هر هفته موفق به گلزنی می‌شد. اگر در یک بازی جود گل نمی‌زد، همه تعجب می‌کردند ولی بعد از دومین مصدومیت و سپس محرومیت دو جلسه‌ای به‌خاطر اعتراض به داور در بازی با والنسیا، روند گلزنی‌های ستاره انگلیسی نیز تغییر کرد. دیگر او در هر بازی برای رئال گل نمی‌زند و طبیعی بود صدر جدول گلزنان را نیز از دست بدهد.

جایگاهی که هفته قبل از دست رفت و این هفته فاصله او با صدرنشین بیشتر نیز شد.

آرتم دووبیک در برتری 4-1 خیرونا برابر کادیز توانست گل سوم تیمش را بزند و تعداد گل‌هایش را به 18 برساند. جود هفته‌هاست روی عدد 16 ثابت مانده و مشترک با بودیمیر از اوساسونا در رده دوم قرار دارد.

بلینگام امشب در ال‌کلاسیکو اگر دبل کند، به دووبیک می‌رسد که کار ساده‌ای نخواهد بود. او هفت بازی دیگر فرصت دارد تا شانسش برای کسب عنوان ال‌پیچیچی را زنده کند. روبرت لواندوفسکی نیز با 13 گل همچنان می‌تواند تهدیدی بزرگ برای گلزنان لالیگا باشد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • آمارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر| رشد قابل اعتنای گلزنی با حفظ رکورد دروازه‌بان استقلال
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند
  • ستاره‌ای که خواب را از چشم بلینگام گرفت
  • علی علیپور جایگاهش را پس گرفت
  • تمجید کونسیسائو از مهدی طارمی/ مهاجم ایرانی متعهد و حرفه ای است