Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت خارجه درنشست هفتگی خود درباره ادعای روزنامه العرب که مدعی شده بود؛ بن علوی برای میانجی گری میان ایران و امریکا به واشنگتن می رود، گفت: سفر آقای بن علوی به آمریکا انجام شد. از نتیجه و اهداف مذاکرات و این سفر خبری ندارم. اما ما روابط خوبی با عمان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباید به دنبال  ارتباط دادن سفرها باشیم.

قاسمی درباره ادعای برخی درباره مذاکره تهران- واشنگتن گفت: نمی دانم استناد این سخنان کجاست. ما فقط در خصوص برجام با آمریکا مذاکره داشتیم.

قاسمی با اشاره به سابقه شکایت ایران از آمریکا و به نتیجه نرسیدن ان گفت: جمهوری اسلامی ایران برای احقاق حقوق خود و خروج آمریکا از برجام و اعمال تحربم های جدید شکایت خود را مطرح کرد. ما از هر سازوکاری برای احقاق حقوق خود استفاده خواهیم کرد. شکایت ایران اعلام وصول شده و شهریورماه هم جلسه استماع برگزار خواهد شد. باید این مسیر طی و صبور باشیم.

 

تکمیل می شود...

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگی ایران: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند

نمایندگی دائم ایران در ژنو: ما به شدت سرکوب وحشیانه و خشونت آمیز اعتراضات مسالمت آمیز و صلح آمیز طرفدار فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده را محکوم می‌کنیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نمایندگی دائم ایران در ژنو با انتشار تصاویری از شدت سرکوب وحشیانه طرفداران فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا نوشت: ما به شدت سرکوب وحشیانه و خشونت آمیز اعتراضات مسالمت آمیز صلح آمیز طرفدار فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده را محکوم می‌کنیم. 

نمایندگی ایران با تاکید بر اینکه این میزان از وحشیگری یک نگرانی جدی است، ادامه داد: وحشیگری پلیس ایالات متحده و استفاده بیش از حد از زور در طول تجمعات مسالمت آمیز و هدف قرار دادن دانشجویانی که از پایان دادن به جنگ نسل کشی در غزه حمایت و طرفداری می‌کنند، یک نگرانی جدی است.

نمایندگی ایران با اشاره به اینکه تظاهرکنندگان دقیقاً خواستار پایان دادن به شراکت آمریکا در نسل کشی جاری در غزه به نام خود هستند، افزود: شلیک و ضرب و شتم به معترضان مسالمت آمیز، که خط مقدم مدافعان حقوق بشر هستند را ساکت نمی‌کند، بلکه فقط بر ضرورت مبارزه مجدد برای عدالت برای فلسطین تاکید می‌کند. 

نمایندگی ایران در پایان نوشت: حملات پلیس به دانشجویان و اساتید دانشگاه، میزان دستگیری‌ها و شرایط دستگیرشدگان به شدت نگران کننده است و ما خواهان آزادی تمامی بازداشت شدگان هستیم.

کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را نداردخیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه صهیونیست‌ها/گزارش ویژهواکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • نمایندگی ایران: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی