Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین دوره نخبگانی گفتمان ولایی "جهاد فرهنگی" با محوریت اندیشه رهبر معظم انقلاب مدظله با عنوان "مفاتیح الجهاد4"، به همت دفتر اعزام مبلغ دانشگاه امام صادق علیه السلام برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی دانشگاه امام صادق دوره تبیینی گفتمان ولایی جهاد فرهنگی با عنوان مفاتیح الجهاد، به همت دفتر اعزام مبلغ دانشگاه امام صادق علیه السلام از تاریخ ۱۲ الی ۲۰ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

دفتر اعزام مبلغ باتوجه به ضرورت ایجاد جبهه مردمی فرهنگی انقلاب اسلامی و براساس گفتمان مقام معظم رهبری میان فعالان فرهنگی حدود ۴ سال است که با راه اندازی گروه‌های علمی و اجرایی به فعالیت در حوزه استخراج، تدوین و تبیین گفتمان دینی و ولایی جهاد فرهنگی اقدام نموده است و در همین راستا دوره‌های متعددی برای مجموعه‌های مختلف برگزار نموده است.

دفتر اعزام مبلغ دانشگاه امام صادق (علیه السلام) پس از جمع آوری و رصد سؤالات، مسائل و مشکلات فعالین فرهنگی فعالیت‌های خود را در این جهت سامان داده است که طرحی را برای انسجام بخشی گفتمانی در میان فعالان فرهنگی، تولید و تبیین نماید. انسجام بخشی گفتمانی یعنی اعضای مجموعه‌های مختلف با تفکرات گوناگون اما هم راستا و هم جهت با محوریت نظام فکری مقام معظم رهبری به عنوان فرماندهٔ جبههٔ جهاد فرهنگی، به انجام فعالیت‌های فرهنگی بپردازند. در این طرح که با نام مفاتیح الجهاد شناخته می‌شود سعی شده است تا به صورت سازماندهی شده از نظام فکری رهبری به عنوان مبنا در مسائل مختلف فرهنگی مانند: جامعه، دشمن شناسی، قرآن، سیره اهل بیت و ... استفاده شود.

دورهٔ مفاتیح الجهاد امسال در ایستگاه چهارم است و در دو مرحله مجازی و حضوری برگزار می‌گردد، از همین روی دفتر اعزم مبلغ دانشگاه امام صادق علیه السلام از تمامی فعالان فرهنگی کشور دعوت می‌کنیم تا در رشد فضای فرهنگی کشور، مدد رسان ما باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به پایگاه مجازی مجموعه دفتر اعزام مبلغ به نشانی (www.emobalegh.com) مراجعه فرمایید.

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی برجام کره شمالی اعزام مبلغ دانشگاه امام صادق علیه السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی عملی دانش آموزان

اردوی عملی میدان تیر دانش آموزان سطح شهرستان اراک صبح امروز در میدان تیر شهدای بسیج اراک برگزار شد.

 فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: در این اردوی عملی حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان سطح شهرستان اراک از یکم تا سی ام اردیبهشت در این دوره شرکت می‌کنند.

سرهنگ مهجوری افزود: این رزمایش با عنوان رزمایش «به سوی قله» و با حضور دانش آموزان نسل حاج قاسم سلیمانی برگزار شده است. 

او گفت: طرح درس این دوره، جهاد امیدآفرینی و اجرای تمرینات تاکتیکی، مهارت‌های تیراندازی، کافه گفتگو و بازی‌های گروهی است. 

این طرح برای دختران و پسران در مراکز آموزش و دهکده مقاومت برگزار می‌شود. این دوره سومین دوره عنوان است و حدود ۲۴ هزار دانش آموز در سطح استان این آموزش را فرا خواهند گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • برگزاری نشست تحلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟
  • برگزاری اردوی عملی دانش آموزان