Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نشستی که امروز در محل موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد برگزار شد، رسول محمدی (مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه) گفت:‌ از سه سال پیش تاکنون که بازسازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه آغاز شد، نتایج بسیار خوبی کسب شده و اکنون از این فروشگاه‌ها به عنوان بنگاه‌هایی پیشرو نام برده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا نیز این مجموعه رتبه اول فروش را در طبقه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی کسب کرده است. ما همچنان رشد شتابان‌مان را ادامه می‌دهیم.

وی تاکید کرد: ما به مسائل اجتماعی و مسئولیت‌مان‌ در این حوزه، عنایت ویژه‌ای داریم. از همین رو، بسیار علاقه‌مندیم و تلاش می‌کنیم که به بازنشستگان لشکری و کشوری خدمات ارزنده‌ای را ارائه دهیم و سعی بسیار می‌کنیم که قدرت خرید این طبقه را افزایش دهیم.

محمدی اشاره کرد: ما پیشتر، تجربه خوبی را در زمینه ارائه چنین خدماتی با صندوق بازنشستگی نفت داشته‌ایم. اکنون نیز در حال مذاکره با صندوق بازنشستگی کشوری هستیم. قابل ذکر است که توان مجموعه ما تا حد پوشش حدود یک میلیون و 600 هزار الی یک میلیون و 700هزار نفر است.

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در پایان، اظهار داشت: ما تقریبا در کل کشور فروشگاه داریم و در جاهایی هم که فروشگاه نداشته باشیم از نماینده فروش استفاده می‌کنیم. ما تلاش خواهیم کرد که خدمات خوب و عالی را به بازنشستگان صندوق فولاد ارائه دهیم.

محمدجواد عسگری (مدیرعامل موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد) دیگر سخنران این نشست بود. وی بیان داشت: به خاطر اهمیتی که به نیازها و مسائل اجتماعی بازنشستگان می‌دهیم، تکریم آنها را در اولویت خودمان قرار داده‌ایم. ایجاد آرامش برای خانواده‌های بازنشسته دغدغه اصلی ماست. در این زمینه اقدامات و برنامه‌های مختلفی از قبیل امضای چنین تفاهمنامه‌ای را انجام می‌دهیم. از دیگر اقدامات در این زمینه فراهم آوردن شرایط سفرهای ارزان قیمت برای خانواده‌های بازنشسته است.

وی با بیان اینکه بازنشسته صندوق فولاد با توجه به تفاهمنامه امضا شده، می‌تواند تا 12 ماه از این کارت دو میلیوت تومانی استفاده کند، افزود: کالاهای فروشگاه‌های رفاه معمولا ارزان‌قیمت هستند و سود خاصی روی فروش آنها کسب نمی‌شود.

عسگری گفت: برنامه‌هایی که صندوق فولاد برای ایجاد آرامش در خانواده‌های بازنشسته دارد مبین اقتصاد مقاومتی است. ما در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کنیم شرایط توزیع کالاهای ایرانی و متعاقبا خرید آنها را برای بازنشستگانمان فراهم کنیم.

مدیرعامل موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در پایان، بیان داشت: ما تعاونی‌هایی در شهرهای مختلف داریم که می‌توانند تبدیل به نماینده‌های فروشگاه رفاه شوند. این امر می‌تواند برای آنها ایجاد کار و درآمد هم بکند. امیدواریم و تلاش خواهیم کرد که در اولین زمان ممکن این کارت‌ها بین بازنشستگان صندوق فولاد توزیع شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی صندوق بازنشستگان فولاد فروشگاه های رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از ایزوستیا، سفارت کشورمان در روسیه اعلام کرده که تا ۲ ماه دیگر امکان استفاده از کارت‌های بانکی اعتباری روسی در ایران فراهم می‌شود.

محسن رحیمی، سفیر کشورمان در روسیه، اعلام کرده که ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز برای استفاده از کارت‌های بانکی روسیه در ایران در حال انجام است و البته بارگزاری سامانه‌های آن کمی زمان خواهد برد.

وی تأکید کرد این اقدام در راستای ادامه تلاش‌های روسیه و ایران برای تقویت مناسبات اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

در سایه تحریم‌های غرب که بعد از آغاز درگیری نظامی روسیه با اوکراین همانند کشورمان علیه مسکو نیز شدت گرفته، دو کشور به سمت تقویت روابط اقتصادی خود رفته اند.

میخائیل خاچاتوریان، استادیار دانشگاه اقتصاد مسکو، می‌گوید: حجم مبادلات تجاری دو کشور طی سال گذشته به ۴ میلیارد دلار رسید و در حوزه‌های نظیر تولید و فنی مهندسی امکان گسترش آن وجود دارد.

وی گفت، استفاده آزمایشی از «میر کارت» روسیه در ایران که به عنوان جایگزینی برای ویزا کارت و مستر کارد از سوی روس‌ها ایجاد شده تا اواخر تابستان یا اوایل پاییز آغاز خواهد شد.

کد خبر 6086099 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • ایران به زودی به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه می‌پیوندد
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • اعلام جزییاتی از بیمه تامین اجتماعی اصحاب فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۳
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی