Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: به ادعای پزشکان علت سکته قلبی و مرگ روی اوربیسون خواننده معروف در سال 1988 رژیم غذایی افراطی او و چاق و لاغر شدن‌های متعددش بوده است.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، روی اوربیسون خواننده آهنگ "پرتی وومن" که در زمان خود خواننده بسیار معروف و موفقی بود در سال 1988 در سن52 سالگی درگذشته بود. ولی علت مرگ او نه مصرف الکل و مخدرها بلکه عادات غذایی افراطی‌اش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از تحقیقات و کرور نتایج کالبد شکافی مشخص شده است که این عادت‌ها روی سلامتی Health و قلب Heart اوربیسون تاثیر منفی داشته و همین باعث مرگش شده است. او عادتی خطرناک داشته که طی دوره‌های متوالی حجم بسیار زیادی از تنقلات و غذاهای مضر می‌خورده و بعد وارد فاز رژیم می‌شده و تقریبا هیچ کالری دریافت نمی‌کرده تا قبل از کنسرت‌هایش لاغر شود. این چرخه کاهش و افزایش وزن فشار زیادی به قلب او وارد کرده بود و آخرسر باعث سکته قلبی و مرگ او در سن 52 سالگی شد. 
اوربیسون زندگی پر از رنجی داشت و همسر عزیزش را به همراه دو فرزند بزرگش در سوانحی دردناک از دست داده بود. پزشکان حدس می‌زنند علت این رابطه کشنده با غذا همین شکست‌ها در زندگی فردی اوربیسون بوده باشد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جواب بله دختر 19 ساله تبریزی برای صیغه شدن / 100 جوان به دام افتادند!

تجاوز گروهی وحشیانه به دختر 17 ساله در استخر خصوصی

دار زدن کبری رضایی 14 ساله با چادر در مقابل خانه اش + عکس

حادثه ناگوار برای دختر چاق تهرانی که عمل زیبایی کرد!

تجاوز وحشیانه برادر شوهر به عروس جوان / این زن در جنوب تهران قتل عام به راه انداخت + عکس

روش خنده‌دار یک زندانی برای فرار از زندان + تصویر

پارتی شبانه در شمال تهران میهمانان عجیبی داشت!+ عکس

مادر و 2 کودک مشهدی زنده زنده در آتش سوختند + عکس اجساد 16+

زن جوان رقصید تا کودکش زنده بمانند! + عکس

مچ دخترم را در اتاقش گرفتم / پسر جوان ناچار شد به خواستگاری بیاید!

نقشه زن بیوه برای پسر پولدار مشهدی / نیمه شب بود که راز تلخ زندگی او را فهمیدم!

تجاوز مرد شیطان صفت به کودکان بی سرپناه !

ازدواج اجباری زن شوهر دار ایرانی با شیخ سعودی در مکه + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه خواننده سلامتی Health قلب Heart غذا مرگ عکس افراطی خواننده معروف عامل مرگ عکس حوادث دستگیر شد دختر زن تصاویر فیلم مرد جوان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به ترکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، «طاهر النونو» مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که سفر هیات این جبنش به ترکیه در شرایط مهم و حساسی انجام گرفته است.

طاهر النونو تاکید کرد: پرونده بازخواست و محاکمه سران رژیم صهیونیستی به خاطر جنایات علیه ملت فلسطین از جمله مسائلی است که در جریان این سفر بررسی شده است.

النونو خاطر نشان کرد که ما به دنبال جایگزین کردن میانجی‌گران قطری و مصری که قابل تقدیر هستند، با ترکیه نیستیم و این سفر هیچ ارتباطی با این مسئله ندارد.

وی گفت رژیم اشغالگر صهیونیستی همچنان با آتش‌بس کامل در غزه و بازگشت آوارگان به خانه‌های خود مخالفت می‌کند و با این شرایط، رسیدن به توافق ممکن نیست.

طاهر النونو اظهار داشت که مسئولان بارز کابینه رژیم صهیونیستی برای رسیدن به توافق برای پایان جنگ در غزه جدی نیستند.

وی بیان کرد که تنها دستاورد رژیم اشغالگر کشتار غیرنظامیان و نابودی زیرساخت‌های غزه است و غیر از این به هیچکدام از اهداف خود نرسیده است.

کد خبر 6085155 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • غذای شرکتی، عاملی برای افزایش تعلق خاطر کارکنان به سازمان
  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به خاطر اعتراض ها در ونیز
  • جزئیات سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به ترکیه
  • پل ژاپنی که به خاطر برج هایش معروف است(عکس)