Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@06:23:40 GMT

محمد علیزاده: شرایط اجرای کنسرت ندارم

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۱۸۳۸۲

صراط:

محمد علیزاده خواننده پاپ کشورمان که اجراهای زنده را همیشه سرلوحه فعالیت های موسیقایی خود قرار داده و در سال 95 بیشترین کنسرت را در میان تمام خوانندگان روی صحنه برد، این روزها هم در برگزاری کنسرت، هم تولید و انتشار تک آهنگ کم فروغ است. البته پیش از این هم علیزاده به دلیل اینکه در سال فقط 3 یا 4 آهنگ منتشر می‌کرد، مورد انتقاد هوادارانش قرار می گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش باشگاه خبرنگاران گفته شده بود که کسالتی برای این خواننده جوان ایجاد شده که روی صدایش تأثیر گذاشته است. گرفتگی صدای علیزاده در پیام های صوتی که در فضای مجازی برای هوادارانش قرار می داد هم مشخص بود. او در آخرین پیام صوتی اش اعلام کرد که اوضاعش بهتر شده و مشغول تولید تک آهنگ است. حالا به بهانه کم کاری مرد احساس ایران با او گفتگو کردیم که در ادامه آن را می خوانید:

ادر حال حاضر مشغول چه کاری هستید؟

فعلاً هیچ کاری نمی کنم؛ فقط مشغول خوابیدنم (می خندد)! اما کم و بیش موزیک می زنم.
بنابراین تولید تک آهنگ را آغاز کردید؟

بله؛ کاری را آماده کرده ام که حدودا تا 10 روز دیگر منتشر می شود.
فضای این تک آهنگ چیست؟ ریتمیک است یا غمگین؟

بگذارید منتشر شود و موقع شنیدن، فضای آهنگ را درک کنیم.
خیلی وقت است که کنسرت برگزار نکرده اید.

فعلا به تولید بسنده کردم و سراغ اجرای زنده نمی روم.
چرا؟!

تا شرایط روحی اجرا را نداشته باشم، روی صحنه نمی روم.
پس چه زمانی مجدد روی استیج می روید؟

انگار از دهانم در رفته بود و زمانی را برای بازگشتم، بیان کرده بودم. یکسری از رسانه ها هم گفته بودند که علیزاده 5 یا 6 ماه دیگر کنسرت می‌گذارد. واقعیت این است که خودم هم زمان دقیقی برای بازگشت به استیج را در ذهنم ندارم. هر موقع شرایط روحی ام مساعد بود، برمی‌گردم.

برخی می گفتند، آقای علیزاده مانند چند خواننده دیگر، به دلیل اوضاع معیشتی مردم و استقبال کم از کنسرت ها، برنامه ای برای برگزاری کنسرت ندارد. آیا این مشکلات معیشتی هم، باعث تغییر برنامه هایتان شده است؟

قطعا پیش از این هم مشکلات معیشتی برای خیلی ها بوده و اگر بر این اساس می خواستم کار کنم که نباید کلاً کنسرت برگزار می کردم؛ اما شرایط فعلی، مزید بر علت شد تا کمی بیشتر از استیج فاصله بگیرم. الان حداقل خیالم راحت است که کنسرت نگذاشتن مزیت هایی هم داشته است.
شما همیشه گفتید که عاشق ماه رمضان هستید و دوست دارید در این ماه تیتراژ بخوانید؛ تیتراژ ماه عسل هم پیشنهاد نشد؟

خیر؛ سال گذشته به دلیل رفاقتم با احسان علیخانی تیتراژ ماه عسل را خواندم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: محمد علیزاده کنسرت اوضاع معیشتی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۸۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عایق الاستومری کاری لوله‌های موتورخانه

آفتاب‌‌نیوز :

استفاده از عایق الاستومری در لوله‌های موتورخانه باید به شرایط نصب و راه اندازی آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید. این لوله‌ها در سرتاسر ساختمان به کار می‌روند و در معرض آسیب‌های گوناگونی هستند. برای حفاظت از آن‌ها توجه به عایق کاری لوله‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. در صورت بی توجهی به عایق کاری لوله‌ها مصرف انرژی در ساختمان به شدت افزایش پیدا می‌کند و همچنین هزینه قبض ساختمان بیشتر خواهد شد.

اهمیت عایق الاستومری لوله‌های موتورخانه

اجرای عایق الاستومری در موتورخانه مزایای زیادی دارد. برای استفاده از این قابلیت‌های مدرن باید با دلایل اهمیت اجرای آن‌ها آشنایی داشته باشید. صرفه جویی در مصرف انرژی در عصر حاضر مورد توجه همه مردم قرار گرفته است؛ به همین دلیل همه عرصه‌های صنعتی، ارگان‌های دولتی و حتی مردم‌های عادی نیز اهمیت بسیار زیادی این اصول را رعایت می‌کنند. در سیاست گذاری کشور‌های توسعه یافته این اصول بسیار مهم به شمار می‌آید و برنامه ریزی‌های بسیاری برای رسیدگی به این مسئله انجام می‌شود. 

در مقررات ۱۹ آیین ساختمان سازی در کشور ما به این موضوع پرداخت شده است؛ به همین خاطر استفاده از انواع متریال عایق در بخش‌های مختلف حائز اهمیت است. برای عایق الاستومری کاری لوله‌های موتورخانه از متریال‌های زیادی استفاده می‌شود که هر یک از آن‌ها مزایا و معایب بخصوصی دارد.

آشنایی با انواع عایق الاستومری موتورخانه

قیمت عایق الاستومری کاری موتورخانه بستگی به جنس و مدل آن تعیین می‌شود. هر کدام از این مواد عایق الاستومری با در نظر گرفتن فاکتور‌های متعددی انتخاب خواهند شد. این عایق‌ها در مدل‌های عایق‌های حرارتی و برودتی، تشعشعی، رطوبتی و صوتی دسته بندی می‌شوند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های بخصوصی دارند. برخی از مدل‌های مهم این عایق‌ها را در ادامه مشاهده خواهید کرد:

•    مواد عایق فومی شامل مدل‌های پلی یورتان، پلی استایرن، فنولیک و... که در سال‌های گذشته با استقبال قابل توجهی رو به رو شده.

•    مواد غیر آلی مثل پشم شیشه، پشم سرباره و پشم سنگ که در میان عایق‌های طبیعی دسته بندی خواهند شد.

برای انتخاب هر کدام از متریال عایق الاستومری کاری باید به سیستم دمایی مورد نظر توجه داشت. به طور مثال عایق‌های مورد استفاده در خطوط لوله بخار با سیستم‌های خنک کننده متفاوت است. در این زمینه دامنه‌های دمایی پایین متوسط و بالا مورد توجه قرار می‌گیرند و برای هر یک از مواد عایق مخصوصی استفاده می‌شود.

استاندارد‌های عایق کاری لوله موتورخانه

عایق الاستومری کاری لوله‌های موتورخانه با در نظر گرفتن برخی از استاندارد‌های مهم انجام می‌شود. بعضی از مهم‌ترین استاندارد‌های مربوطه به این حوزه به شرح زیر می‌باشد:

•    در نظر گرفتن چگالی عایق الاستومری
•    بررسی ضریب تابش سطحی عایق مورد نظر
•    ضریب انتقال حرارت که از آن به عنوان میزان مقاومت در برابر حرارت نیز یاد می‌شود.
•    ضخامت عایق مورد نظر
•    میزان مقاومت در برابر بخار

در فرایند اجرای عایق الاستومری کاری موتورخانه به عوامل‌هایی مانند میزان رطوبت موجود در محیط نیز توجه می‌شود.

اجرای عایق کاری لوله‌ها با استفاده از عایق الاستومری

مواد عالی مانند عایق الاستومری که در میان محصولات عایق فومی دسته بندی می‌شوند، از مواد طبیعی و غیرآلی عملکرد بهتری دارند. این مواد استاندارد‌های عایق کاری را در محیط بیشتر رعایت می‌کنند به همین دلیل فروش بیشتری دارند. انواع آن‌ها فروش بیشتری دارند، اما ویژگی‌های کمی و کیفی آن‌ها افراد را برای استفاده از این مواد ترغیب می‌کند.

شما برای اجرای عایق الاستومری دچار مشکل نخواهید شد! ساختار انعطاف پذیری این عایق‌های فومی برای نصب در هر مکانی بسیار مناسب می‌باشد؛ به همین خاطر افراد از این عایق‌ها برای بخش‌های مختلف محیط ساختمان‌های صنعتی، تجاری و مسکونی استفاده می‌کنند.

برای نصب و اتصال آن‌ها در مکان‌های مورد نظر باید به ساختار و نوع این عایق الاستومری‌ها دقت داشته باشید. در سال‌های گذشته تنوع بسیاری از خرید عایق‌های الاستومری در بازار وجود داشت که هر کدام از آن‌ها روش نصب خاص خودشان را دارند. قیمت عایق کاری موتورخانه براساس نوع و مدل این مواد فومی تعیین می‌شود.

مراحل اجرای عایق‌های الاستومری

عایق الاستومری کاری لوله‌های موتورخانه با استفاده از مواد الاستومری با در نظر گرفتن ویژگی‌های این محصولات و مواد به کار رفته در تولید آن‌ها انجام خواهد شد. در برخی از مدل‌های این عایق از چسب استفاده می‌شود. این عایق‌های پشت چسبدار به سادگی نصب خواهند شد، تنها باید یک لایه کاغذی موجود روی چسب آن‌ها را جدا کرده و عایق موردنظر را به سطح بچسبانید و بعد از آن محل اتصال عایق را با نوار‌های درزگیر، درزبندی کنید.

 برای اجرای عایق الاستومری کاری موتورخانه باید به تمیز بودن سطح کار نیز توجه داشت. در ابتدا سطح موردنظر را از هر گونه گرد و غبار پاکسازی کنید. این عایق‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن روی سطح انتخابی شما نصب می‌شوند، به همین خاطر در زمان پروژه‌ها ساختمانی صرفه جویی کنید. برای نصب این عایق‌ها باید برخی از نکات را مدنظر داشته باشید.

نکات نصب عایق الاستومری

در فرایند نصب و راه اندازی این عایق الاستومری‌ها باید به ضخامت لایه‌های عایق نیز دقت داشته باشید. برای برش عایق الاستومری‌ها اندازه گیری دقیق آن‌ها بر حسب محیط باید دقت کنید. لایه‌های عایق در محل نصب نباید فشرده یا کشیده شود. به این ترتیب نصب آن‌ها با دقت بیشتری انجام خواهد شد. برای نصب عایق الاستومری در محل‌های پیچیده بهتر است از ابزار‌های تخصصی‌تر استفاده کنید. در این زمینه‌ها ابزار‌هایی مانند شابلون بسیار مناسب می‌باشد و دقت عمل نصب را افزایش می‌دهد.

نکته بعدی که باید برای عایق کاری لوله‌های موتورخانه در نظر بگیرید و به آن توجه کنید، درز بین دو سر مواد عایق می‌باشد که باید با استفاده از نوار‌های درزگیر پر شود.

در این خصوص باید نوار درزگیر موردنظر را به گونه‌ای روی سطح بپوشانید که لایه عایق فشرده نشود. با فشرده سازی لایه عایق بر سطح برخی از قابلیت‌ها و خواص لایه عایق موردنظر از بین خواهد رفت. برای نصب هر کدام از این محصولات به محیط موردنظر دقت داشته باشید. در صورتی که محل نصب در مجاورت تابش نور خورشید باشد حتما از مدل‌های عایق الاستومری لوله‌ای آلومنیومی استفاده کنید.

دیگر خبرها

  • اجرای عایق الاستومری کاری لوله‌های موتورخانه
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی
  • یک هم‌خوانی برای افزایش حال خوب در کنسرت خواننده پاپ
  • از ژاپن تا کلمبیا کنسرت گذاشتم تا برسم به تالار وحدت! | اگر لازم باشد ۲ بار دیگه هم دور کره زمین می‌چرخیدم