Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@22:36:19 GMT

اسامی پیرمردهای چمدان به دست در شهرداری تهران +جدول

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۱۸۴۶۴

اسامی پیرمردهای چمدان به دست در شهرداری تهران +جدول

پس از تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مجلس، در حال حاضر45 مدیر و معاون شهردار تهران در صف خروج از بهشت هستند ؛البته هنوز تکلیف شهردار میانسال تهران در این میان مشخص نیست.

به گزارش مشرق، قانون منع به کارگیری بازنشستگان با تصویب اصلاحاتی دایره تنگ مدیریتی را برای جوانان اندکی بازتر کرد. قانونی که بسیاری از مدیران رده بالا در سن بازنشستگی یا بازنشسته سعی کردند تا با انجام لابی هایی مانع تصویب طرح اصلاحیه شوند ولی مجلس شورای اسلامی در دوشنبه هفته گذشته با80 درصد رای موافق آن را تصویب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

خداحافظی معاون نجفی از شهرداری تهران

در این بین منع ادامه فعالیت شهردار تهران نیز بر سر زبان ها افتاده است. با وجود اهمیت موضوع  شفاف سازی دقیقی صورت نگرفته است. افشانی متولد 1338 است و به عقیده برخی از اعضای شورای شهر وی خود را بازخریده کرده بنابراین مشمول قانون نمی شود ولی در آنسوی ماجرا، یکی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس و از طراحان اصلاح قانون منع به کار گیری بازنشستگان معتقد است که افشانی هم باید از پست خود خداحافظی کند.

محمد علی افشانی شهردار تهران درخصوص قانون منع به کارگیری بازنشستگان در شهرداری تهران گفت: روز پنج‌شنبه هفته گذشته اعلام کردم لیست افراد بازنشسته در شهرداری تهران را برایم بیاورند تا این قانون را در شهرداری اجرایی کنم.

وی درخصوص حضور خودش در شهرداری با توجه به این قانون گفت: تابع قانون و نظر شورای شهر هستم.

اسامی برخی از  مدیران و معاونانی که در شهرداری تهران بازنشسته  و در حال حاضر مشغول به کار هستند وباید تعیین تکلیف شوند به شرح زیر است:

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی برجام کره شمالی بازنشستگان شهردار تهران شهرداری تهران محمدعلی افشانی مدیران بازنشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران

جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) برای روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ منتشر شد.

 برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای "نماینده مردم" برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی در شهر تهران تعریف شده است و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد. ۸ مناظره هم برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است. مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، "نماینده مردم" به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • اولویت مجلس آتی تعیین تکلیف لایحه عفاف و حجاب باشد
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی