Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرعامل جديد باشگاه تراکتورسازي، گفت: در نساجي مازندران و ملوان هم به عنوان مدير حضور فيزيکي داشتم و مديري که حضور فيزيکي نداشته باشد مدير نيست.
صادق درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد انتخابش به عنوان مديرعامل جديد تراکتورسازي گفت: با محمدرضا زنوزي دوستي ديرينه دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از صحبت‌هايي که با يکديگر انجام داديم با توجه به اينکه مادر و همسر من آذربايجاني هستند اين مسئوليت را پذيرفتم. سرزمين مادري من آذربايجان است و آنها اهل ليورجان جلفا هستند. از اين بابت به خودم افتخار مي‌کنم. تراکتورسازي از بزرگترين و پرهوادارترين باشگاه‌هاي جهان است. من تجربه حضور در تيم‌هاي پرهواداري مثل ملوان و نساجي را داشتم که تراکتورسازي در آن ميان شاگرد اول تيم‌هاي پرهوادار است و اميدوارم بتوانم به تراکتورسازي کمک کنم. از اعتمادي که محمدرضا زنوزي به من داشت تشکر مي‌کنم. اميدوارم اين اتفاق منشا اتفاقات خيري براي اين تيم باشد.
وي در مورد اينکه در سال‌هاي اخير مديران تراکتورسازي معمولا در تهران مستقر بودند، گفت: نحوه کار من اين طور نخواهد بود. من در ملوان و نساجي هم کنترل از راه دور نکردم و حضور فيزيکي داشتم. به نظرم مديري که حضور فيزيکي نداشته باشد مدير نيست.
مديرعامل جديد تراکتورسازي در مورد اينکه چقدر نسبت به شرايط اين تيم آگاهي دارد، گفت: راجع به اين موضوع در روزهاي آينده صحبت مي‌کنم و فعلا در مورد مسائل تيم صحبتي نمي‌کنم.
وي در مورد اينکه آيا او با حضور در تراکتورسازي از سمت مدير بازاريابي سازمان ليگ کنار مي‌رود، گفت: اين به انتخاب مسئولان مربوطه و با رعايت قوانين و مقررات بستگي دارد. بايد ببينيم سازمان ليگ چه تصميماتي مي‌گيرد و من هر کمکي بتوانم انجام دهم حتي به طور رايگان از اين مسئله دريغ نمي‌کنم. البته در هيأت رئيسه سازمان ليگ به عنوان کارشناس حضور خواهم يافت و اين مسئله مشکلي ايجاد نمي‌کند.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر برنامه جهانی غذا: شمال غزه به «قحطی تمام عیار» دچار شده است

یکی از مقام‌های ارشد سازمان ملل گفته که شمال غزه پس از قریب به هفت ماه جنگ در این باریکه به قطحی تمامی عیاری دچار شده که این روند به سمت جنوب این نوار در حرکت است.

به گزارش ایسنا، «سیندی مک‌کین» مدیر برنامه جهانی غذا سازمان ملل به جدیدترین مقام بین‌المللی تبدیل شده که گفته قحطی نوار غزه را در برگرفته است.

به نوشته روزنامه دیلی تلگراف، از مارس ۲۰۲۴ سازمان ملل و دیگر گروه‌ها و سازمان‌های کمک رسان گفته‌اند که قحطی در غزه قریب‌الوقوع است اما هنوز این مساله به صورت رسمی اعلام نشده است.

این مقام برجسته سازمان ملل در مصاحبه‌ای با برنامه «رو در رو با رسانه» شبکه خبری ان.بی.سی که امروز (یکشنبه) منتشر شد، گفت: «این واقعا وحشتناک است. قحطی تمام عیاری در شمال باریکه غزه وجود دارد و این روند دارد به سمت جنوب این باریکه حرکت می‌کند.»

مدیر برنامه جهانی غذا سازمان ملل خاطرنشان کرد، یک آتش بس و همینطور ارسال کمک به غزه از طریق مسیرهای زمینی و دریایی به شدت مورد نیاز است.

غیرنظامیان در شمال باریکه غزه دسترسی به کمک ندارند و به دلیل تشدید درگیری‌ها خودشان را مخفی می‌کنند. نرخ دقیق سوءتغذیه در میان کودکان زیر پنج سال از یک درصد پیش از جنگ به ۳۰ درصد در مارس رسیده است.

«سامانتا پاور»، مدیر آژانس آمریکایی توسعه بین‌الملل نیز دیگر مقام ارشد آمریکایی است که در ارزیابی خود گفته قحطی در غزه وجود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • بلاروس: آماده میزبانی مذاکرات صلح بین اوکراین و روسیه هستیم
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به منطقه آزاد قشم رسید
  • تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین
  • نقش بازاریابی محتوا در ساخت یک حضور آنلاین پرقدرت
  • مدیر برنامه جهانی غذا: شمال غزه به «قحطی تمام عیار» دچار شده است
  • حضور انتشارات نگاه با ۲ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب
  • افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی