Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک صادرات ایران به منظور پاسخگویی به نیازهای تسهیلاتی مشتریان، از سپرده سرمایه‌گذاری یک‌ساله «اعتبار سپهر» رونمایی کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک صادرات ایران، این بانک با هدف تحریک تقاضا و دسترسی بیشتر جامعه به تسهیلات بانکی، اعطای تسهیلات به مشتریان بابت مصارف خدماتی را در دستور کار قرار داده و در این راستا طرح سپرده سرمایه‌گذاری یک‌ساله اعتباری را طراحی و در کلیه شعب خود در سراسر کشور به اجرا گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این طرح اشخاص حقیقی با مراجعه به حدود ٢٥٠٠ شعبه این بانک در سراسر کشور می‌توانند ضمن افتتاح حساب سپرده سرمایه‌گذاری یک‌ساله اعتبار سپهر، از سود سپرده مطابق با نرخ‌های اعلام شده از سوی شورای پول و اعتبار بهره‌مند و در قالب عقد مرابحه به میزان ٧٠ درصد مبلغ سپرده، تسهیلات دریافت کنند.

مدت زمان بازپرداخت تسهیلات این طرح ٣٦ ماهه است و برای استفاده از این تسهیلات نیازی به وثیقه‌ای غیر از خود سپرده وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بانک بانک صادرات ایران سرمايه گذاري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۸۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟

سبد درآمد ثابت با امکان سرمایه‌گذاری همزمان در چند بانک و خرید اوراق مرابحه دولتی، می‌تواند سالانه تا 33 درصد سود یا بازدهی کسب کند.

سبد درآمد ثابت نوعی سبدگردانی اختصاصی تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار است که با تشکیل سبدی از کم‌ریسک‌ترین دارایی‌ها مانند سپرده‌ بانکی، صندوق درآمد ثابت، اوراق دولتی(اخزا)، و درصد کمی طلا و سهام(در شرایط صعودی)، سود یا بازدهی بالاتری از سپرده بانکی و حتی صندوق درآمد ثابت کسب می‌کند.

در حال حاضر مجموعه ترنج که 230 هزار میلیارد ریال دارایی تحت مدیریت دارد، خدمت سبد درآمد ثابت را تحت نظارت سازمان بورس ارائه می‌دهد. بازدهی سبد درآمد ثابت ترنج حدودا ۳۳ درصد می‌باشد، که این میزان بسته به ریسک‌پذیری مشتریان تغییر می‌کند. برای مشاوره رایگان با شماره‌ ۰۲۱۷۹۳۲۶ و یا از طریق لینک «سبدگردانی» اقدام کنید.

مراحل ریسک سنجی و تشکیل سبد درآمد ثابت 

ترنج طی فرآیندی میزان ریسک و انتظار بازدهی سرمایه‌گذار را تعیین می‌کند و سپس با تعیین مدیر سبد اختصاصی، دارایی وی را با نام و تحت تملک خود او و نظارت سازمان بورس سرمایه‌گذاری می‌کند؛ مراحل تشکیل سبد درآمد ثابت:

مشاوره و تعیین اهداف سرمایه‌گذاری ریسک‌ سنجی سرمایه‌گذار انعقاد قرارداد سبدگردانی دریافت کد سبد اختصاصی از سازمان بورس تخصیص استراتژیک دارایی‌ها دریافت اعتبار در صورت صلاحدید مدیر پورتفوی از کارگزاری

دریافت اعتبار و افزایش سرمایه اولیه

در سبدگردانی اختصاصی امکان دریافت اعتبار نیز وجود دارد؛ برای مثال افراد با آورده ۲۰ میلیارد تومان بسته به ریسک خود می‌توانند درصدی اعتبار دریافت کنند. برای نمونه اگر سرمایه‌گذار ۳۰ درصد اعتبار دریافت کند با سرمایه‌ اولیه ۲۶ میلیارد تومان سبد اختصاصی خود را تشکیل می‌دهد.

برای دریافت مشاوره رایگان صفحه «سبدگردانی اختصاصی ترنج» را باز کنید و یا با‌شماره تلفن ۰۲۱۷۹۳۲۶  تماس بگیرید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور