Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، "طرح صياد" از شهريور ماه سال گذشته به صورت کامل در شعب اين بانک عملياتي شده و مشتريان اين بانک مي‌توانند براي تعويض دسته چک‌هاي قديمي خود با دسته چک‌هاي صيادي جديد به شعبه افتتاح‌ کننده حساب جاري خود مراجعه و دسته چک طرح صيادي را در اسرع وقت دريافت نمايند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بر اساس اعلام بانک مرکزي ج.ا.ا چک‌هاي جاري طرح قديم از چهارم شهريور ماه سال جاري صرفا در شعب بانک صادر کننده پذيريش شده و قابل واگذاري از طريق سامانه چکاوک در ساير بانک‌ها نخواهد بود.قابل ذکر است "سامانه صدور يکپارچه الکترونيکي دسته چک (صياد)" به همت بانک مرکزي ج.ا.ا. و به منظور يکپارچه‌سازي فرآيند صدور دسته چک‌هاي جاري، راه‌اندازي شده است تا شناسايي، اعتبارسنجي و نيز دسترسي متقاضيان به اطلاعات چک به صورت آنلاين فراهم شود. اجراي کامل و دقيق اين طرح در بانک اقتصادنوين ضريب اعتبار دسته چک‌هاي صادره اين بانک را افزايش داده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنمایی اصفهان قدیم (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایسنا،همزمان با مناسبت هفته فرهنگی اصفهان درویژه برنامه چهارباغ جان اصفهان در گذر فرهنگی چهارباغ با محوریت تاریخ شفاهی و بازاسازی کسبه قدیمی این خیابان معروف برگزار شد.

این خبر در حال تکمیل است..

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • (تصاویر) بازنمایی اصفهان قدیم
  • بازنمایی اصفهان قدیم (عکس)
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)