Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا شاکری در حاشیه راه اندازی خط انتقال ریلی روغن شرکت مارگارین در شهرری در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: برای قطار حومه ای تهران گرمسار دو خط مجزا در نظر گرفته شده که یک ریل به طور کامل ساخته شده و ریل دوم در حال ساخت است.

وی گفت: اکنون زیرسازی همه مسیر 114 کیلومتری تهران گرمسار به جز چند دهانه پل در منطقه پیشوا و قرچک انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل راه آهن تهران افزود: خطوط حومه ای خطوطی است که بنا دارد زمان انتظار رسیدن قطار را به 10 دقیقه کاهش دهد و از طریق آن مردم از کلان شهر تهران به شهرهای اقماری اطراف تهران سفر کنند.

شاکری گفت: در حومه شرق تهران خطوط حومه ای در شهرستان های ری،ورامین،پیشوا و گرمسار اجرا شده و در 3 نقطه با خطوط متروی تهران ایستگاه تبادلی دارد.

وی افزود: ایستگاه شهرری امکان اتصال با خط 1 و 6 مترو و ایستگاه جوانمرد قصاب  امکان اتصال با خط 1 را دارد و در تهران نیز ایستگاه تبادلی با خط 3 وجود خواهد داشت.

مدیر عامل راه آهن تهران گفت: قطارهای خودکششی با سرعت 120 تا 160 کیلومتر در ساعت به طور مستمر در این خطوط به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

شاکری افزود: در حومه غرب تهران نیز خطوط تا هشتگرد در دست اجراست ضمن آنکه در  کرج نیز زیرسازی ها انجام و یکی از خطوط نصب شده است.

وی گفت: در ادامه خط دوم تا قزوین در دست اجراست و اگر مشکلات حل شود نهایتا تا 6 ماهه نخست سال آینده این خطوط به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل راه آهن تهران افزود: در حومه جنوب تهران نیز قرارداد خط پرند به تازگی منعقد و طرح آن اجرایی شده است.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قطار حومه اي ورامين گرمسار شهرري شاکري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۹۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده مدیر کل صمت استان به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت : ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحدهای تولیدی افزود : این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود : سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

 

 

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال