Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پرسپولیس برای فصل جدید با سه بازیکن به نام های مهدی شیری، مهدی ترابی و سروش رفیعی قرارداد بسته اما به خاطر محرومیت فعلا امکان استفاده از آنها را ندارد.

 

با موافقت پرسپولیس شیری در پیکان، ترابی در سایپا و رفیعی در فولاد بازی خواهند کرد تا از نیم فصل دوم به پرسپولیس ملحق شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته جالب اینکه در بسیاری از موارد مشابه خارجی و یا انتقال قرضی بازیکنان در قراردادشان ذکر می شود که حق بازی مقابل تیم اصلی را ندارند اما در مورد این سه بازیکن چنین تفاهم نامه ای با سایپا، پیکان و فولاد امضا نشده است و طبق قانون این سه بازیکن می توانند در نیم فصل اول مقابل پرسپولیس بازی کنند.

 

گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس که به دنبال چنین تفاهم نامه ای نبوده حالا می گوید از نظر اخلاقی صحیح نیست که ترابی، رفیعی و شیری مقابل پرسپولیس به میدان بروند!

 

پرسپولیس با مهدی شریفی بازیکن سابق سپاهان نیز قرارداد بسته اما این بازیکن تصمیم گرفته نیم فصل اول در تیم دیگری بازی نکند و با قرمزها به تمرین بپردازد.

 

نامه

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مهدی ترابی حمیدرضا گرشاسبی سروش رفیعی مهدی شیری نقل و انتقالات پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودزنی به سبک ۲ بازیکن پرسپولیس و استقلال

دو تن از بازیکنان تیم‌های پرسپولیس و استقلال در متن و حاشیه دیدارهایشان رفتارهایی انجام دادند که با فرهنگ فوتبالیست‌های حرفه‌ای همخوانی نداشت.

به گزارش مشرق، سروش رفیعی هافبک باتجربه (و ملی‌پوش سابق) تیم پرسپولیس در دیدار مقابل نساجی قائمشهر با انجام دو خطای شدید و دریافت دو کارت زرد از اوایل نیمه دوم زمین مسابقه را با کارت قرمز داور ترک کرده و تیمش را در شرایط سختی قرار داد. انجام خطای دوم سروش رفیعی در شرایطی که بازیکن تیم نساجی در میانه زمین قرار داشت و تهدیدی برای دروازه پرسپولیس به وجود نیامده بود کاملا مشخص می‌کرد که سروش رفیعی شرایط روحیه مناسبی در زمین نداشته و به همین خاطر مرتکب چنین خطایی شد. این اقدام سروش رفیعی در شرایطی انجام شد که ممکن بود پرسپولیس با از دست دادن امتیاز در قائمشهر بخت کسب عنوان قهرمانی در پایان فصل را زودتر از پیش بینی‌های کارشناسان از دست بدهد.

در تهران نیز امید حامدی‌فر بازیکنی که چندی قبل با انجام حرکتی خشن در تمرین یکی از مهره‌های اصلی و تأثیرگذار استقلال یعنی کوین یامگا را دچار مصدومیت کرده و نکونام را عملاً از بهره بردن از چنین مهره‌ای محروم کرد پس از پایان دیدار مقابل ذوب آهن با حرکتی غیر ورزشی به سمت بازیکن حریف حمله ور شد و ضربه‌ای محکم به بازیکن تیم مقابل زد. رفتاری که حالا پیش‌بینی می‌شود چنین بازیکنی را شامل محرومیت یک جلسه‌ای یا بیشتر از آن کند.

در هفته‌های پایانی لیگ برتر که خطر مصدومیت ناشی از فشار ماهها تمرین و مسابقه همه بازیکنان تیم‌های لیگ برتری به ویژه تیم‌های در کورس قهرمانی و یا در خطر سقوط را تهدید می‌کند انجام چنین رفتارهایی که منجر به محرومیت و کنار رفتن بازیکن از لیست کلی تیم می‌شود حرفه‌ای به نظر نمی‌رسد. این رفتارها علاوه بر اینکه محرومیت‌های فردی را شامل چنین بازیکنانی می‌کند شرایط سختی را نیز برای کل تیم به ویژه سرمربیان آنها رقم می‌زند.

قطعاً از بازیکنان با تجربه‌ای در سطح حرفه‌ای فوتبال کشورمان که در تیم‌های برتر پایتخت توپ می‌زنند انتظار چنین رفتارهایی آن هم در هفته‌های پایانی که ممکن است حضور یا عدم حضور برخی بازیکنان در ترکیب یا روی نیمکت منجر به خالی شدن دست سرمربیان‌شان شود باعث تعجب است.

در وضعیتی که اوسمار ویرا و جواد نکونام این هفته‌ها روی تک تک بازیکنان‌شان برای مسابقات پیش رو حساب باز کرده‌اند چنین رفتارهایی عملا اقدام علیه سرمربیان این دو تیم به نظر می‌رسد هرچند که ممکن است تحت فشارهای ناشی از مسابقه بوده باشد. اما برای سرمربیانی که خود را نسبت به میلیونها طرفدار متعهد می‌دانند تا بهترین نتیجه را بگیرند قطعا چنین برخوردهایی می‌تواند ضرر بزرگ مالی و روحی روانی را برای استقلال و پرسپولیس به همراه داشته باشد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پیغام صریح اوسمار به پرسپولیسی‌ها
  • کورواسود یوونتوس هم اعتصاب کرد: بازیکن غیرحرفه‌ای نمی‌خواهیم
  • اقدام علیه اوسمار و نکونام/ خودزنی به سبک ۲ بازیکن پرسپولیس و استقلال
  • خودزنی به سبک ۲ بازیکن پرسپولیس و استقلال
  • مذاکره مهدی ترابی با باشگاه لیگ برتری؟
  • ۴ بازیکن هوادار محروم از بازی پرسپولیس
  • اعتراف یک استقلالی؛ بازیکن پرسپولیس تاثیرگذارترین ستاره لیگ است | هشدار در خصوص چهار بازی آخر استقلال
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید