Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تارنماي خبري «راشاتودي» گزارش داد: ذخاير طلاي روسيه رکورد بي سابقه اي به جاي گذاشته و به دوران استالين رسيده است که اين ميزان طلا وابستگي مسکو به دلار آمريکا را قطع کرد.
به گزارش روز دوشنبه پارس تودي، راشاتودي درادامه نوشت: با رسيدن ذخيره طلاي روسيه به دو هزار تن، ميزان شمش هاي طلاي روسيه به دوران اتحاد جماهير شوروي به سال 1941 ميلادي رسيد و مسکو را از نفوذ مالي و هژموني دلار آمريکا با توجه به اين حجم پشتوانه ارزي رهانيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابراين گزارش، «آنتون ماکنووسکي» مديرعامل «صندوق مستقل سرمايه بلاکچين» (INDEPENDENT CAPITAL BLOCKCHAIN FUND) دراين باره به راشاتودي گفت: برخي کشورهاي جهان خواهان اندک استقلال ممکن از سياست آمريکا هستند چراکه آنها گرفتار دلار در تجارت و ذخاير مالي آمريکا هستند، خريد طلاي روسيه درجريان کارزار رياست جمهوري آمريکا افزايش يافت و با وجود پيروزي «دونالد ترامپ» درانتخابات اين موضوع متوقف نشد.
راشاتودي درادامه نوشت: ذخيره دوهزار تن طلاي روسيه درحال رسيدن به ظرفيت ذخاير گذشته اتحاد جماهير شوري است که درسال 1941ميلادي به دوهزار و 800 تن طلا رسيده بود، روسيه وابستگي 96 ميلياردو يکصد ميليون دلاري خود به خزانه داري آمريکا در ماه مارس را به 14 ميلياردو 900 ميليون دلار در ماه مه گذشته رساند.
ارزش شمش هاي طلاي ذخير شده روسيه اکنون 460 ميليارد دلار بوده که بانک مرکزي (روسيه) به دنبال رساندن آن به رقم 500 ميليارد دلار است.
با اين حال «ولاديمير روجانکووسکي» (Vladimir Rojankovski) تحليلگر «مرکز بين المللي مالي» در مسکو هشدار داد که بانک مرکزي روسيه نبايد بيش از اندازه خود را به طلا وابسته کند.118/116

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۰۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای جهانی پس رفت

قیمت طلا برای دومین سقوط هفتگی متوالی تعیین شد و ‌می‌تواند نشانه‌های بیشتری در مسیر سیاست‌گذاری فدرال رزرو ارائه دهد.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا تقریباً بدون تغییر در ۲۳۰۲ دلار و ۵۱ سنت بود. قیمت‌ها در این هفته بیش از یک درصد کاهش یافت. هر اونس طلای آمریکا ثابت ماند و در ۲۳۱۰ دلار و ۴۰ سنت قرار گرفت.

اس‌پی‌دی‌آرگلدتراست، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان اعلام کرد که دارایی‌های آن ۰.۱۷ درصد کاهش یافت و از ۸۳۱.۰۴ تن در روز چهارشنبه به ۸۲۹.۶۰ تن در روز پنجشنبه رسید.

طبق گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۲ درصد کاهش به ۲۶.۶۵ دلار رسید و در هفته نزدیک به دو درصد کاهش یافت. پلاتین حدود ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۹۵۷.۱۵ دلار رسید و در مسیر افزایش هفتگی قرار گرفت. پالادیوم با ۰.۲ درصد افزایش به ۹۳۷.۵۷ دلار رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغازِ پایان زلنسکی در اوکراین/ سرویس اطلاعات مسکو تاریخ تعیین کرد
  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • اوکراین : حملات سنگین روسیه به نیروگاه‌های ما یک میلیارد دلار خسارت وارد کرده است
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد؛ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • طلای جهانی پس رفت
  • نمایش تسلیحات اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو