Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، در این دوره از رقابت‌ها هستی ثمری در سه هزار متر، دلنیا بیگم جانی در ۱۰۰ متر، صدف آقاجانی در ۱۰۰ متر مانع پیشتازان، ژوانا جوانمردی در ۴۰۰ متر در رله تیمی عناوین نخست را کسب کردند.
روژین قادری در ۸۰۰ متر، اژین قادری در ۱۰۰ متر بامانع نونهالان به مقام دوم دست یافتند و نادیا اسدبختی در پرتاب نیزه مقام سوم را از آن خود کرد
در نتیجه تیمی، تیم کردستان سکوی دوم را تصاحب کرد، تیم‌های همدان و کرمانشاه به ترتیب در رده‌های اول و سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دوومیدانی لیگ کردستان نونهالان با مانع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت پزشکی یکی از ضروریات کشور است

جعفر قادری ، عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارس نیوز، در واکنش به اظهارات جدید وزارت بهداشت برای به تعویق انداختن قانون افزایش ظرفیت ۲۰ درصدی پزشکی گفت: افزایش ظرفیت پزشکی یکی از ضروریات کشور است و با توجه به معضل کمبود پزشک شورای عالی انقلاب فرهنگی این قانون را مصوب کرده و باید توسط وزارت بهداشت اجرایی شود.

وی در ادامه بیان کرد: این اظهارات مبنی بر مذاکره با شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تعویق انداختن چند ساله اجرای این قانون هم اصلا امکان پذیر نیست و نمی‌توان قانون مصوب و لازم‌الاجرا را به تعویق انداخت.

قادری با بیان اینکه این اظهارات صرفا بهانه هایی جدید برای عدم اجرای این قانون است، افزود: حتی اگر وزارت بهداشت بودجه لازم را در اختیار ندارد، باید با دریافت شهریه این مشکل را برطرف کند.

این نماینده مجلس یازدهم توضیح داد: چه دلیلی  دارد که داوطلبان ایرانی به خارج از کشور بروند و با سطح علمی پایین‌تری از داخل به کشور وارد و مشغول به طبابت شوند.

قادری افزود: این مطالبی که برای تعویق انداختن زمان اجرای این قانون مطرح شده است، بهانه‌ای جدید از سوی وزارت بهداشت است و حتما این موضوع در مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در برابر آنها ایستادگی خواهد شد و وزیر بهداشت باید در این باره پاسخگو باشد.

قادری توضیح داد: در حوزه انتخابیه من هم میزان پزشک عمومی و متخصص در دسترس خیلی محدود است و باید این ظرفیت افزایش پیدا کند. این بهانه هایی که وزارت بهداشت می‌گیرد که بودجه و فضای بیمارستانی لازم را برای تربیت  دانشجویان جدید الورود ندارد، اصلا مورد پذیرش مجلس نیست.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر اینکه مطرح می شود تربیت این میزان دانشجوی پزشکی به ضرر کشور است هم یک بهانه دیگر و بی پایه و اساس است و باعث فرار مغزها از کشور می شود.

دیگر خبرها

  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • افزایش ظرفیت پزشکی یکی از ضروریات کشور است
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • نامناسب بودن معابر، مشکل آزار دهنده معلولان کردستانی