Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@22:56:08 GMT

رنو: همچنان بر سر عهد خود هستیم

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۲۰۴۴۳

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اخبار منتشر شده در خصوص عدم همکاری رنو با ایران پیگیری خواهد شد اما قدرت مافیای خودرو به قدری زیاد بوده که سایت‌های خارجی را هم خریده‌اند. ناطقان: «محمدرضا منصوری»، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،در خصوص تعیین تکلیف حضور شرکت رنو در ایران با بیان اینکه طی 2 سال گذشته از هیچ تلاشی دریغ نکردیم که سرمایه‌گذار خارجی به کشور آید و همچنان نیز ایستاده‌ایم، گفت: امیدوارم از سوی مجلس نیز این اراده باشد که رنو به ایران بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او بیان کرد: امیدوارم در این فرصت باقی مانده تا شروع تحریم ها، قرارداد رنو که پیش قراردادهای آن امضا شده به نتیجه برسد تا با این اتفاق، شاهد تحول در صنعت خودرو و خودروسازی باشیم.
منصوری در پاسخ به اخبار منتشر شده حول محور اینکه شرکت رنو قصد همکاری با ایران را ندارد، گفت: حدود 2هفته پیش مدیرعامل شرکت رنو اعلام کرد همچنان بر سر عهد و قرار خود هستیم و این شرکت سایپاست که قصد همکاری در این زمینه را ندارد و کارخانه را تحویل نمی‌دهد.
این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه تعلل در آمدن رنو به ایران از سوی خودروسازی داخلی و سنگ‌اندازی‌های آنهاست، تصریح کرد: این تاخیر ربطی به تحریم‌ها ندارد.
نماینده مردم ساوه اظهار کرد: قدرت مافیای خودرو به قدری زیاد است که سایت‌های خارجی را هم خریده و خبرهای کذب منتشر می‌کنند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌هایی که با مدیران شرکت رنو در خصوص انتشار اخبار انجام شده، گفت: شرکت رنو همیشه از این شاکی است که خبرگزاری‌ها اخبار کذب منتشر می‌کنند.
منصوری در پایان افزود: اخبار منتشر شده پیگیری و به زودی نتایج آن اعلام می‌شود.
منبع: افتاب برچسب ها: رنو ، سرمایه‌گذار خارجی ، خودروسازی داخلی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رنو سرمایه گذار خارجی خودروسازی داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۰۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با کاهش ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۸۴۵ واحدی قرار گرفت و برای سومین روز متوالی در هفته جاری، نزولی شد.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با کاهش ۶ هزار و ۱۸ واحدی در ارتفاع ۷۵۰ هزار و ۸۰۴ واحدی قرار گرفت.

در جریان معاملات بازار سهام، ارزش بازار بورس تهران به ۷۸ همت و ۳۹۰ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۹۵ هزار و ۴۷۰ معامله مورد دادوستد قرار گرفت و ارزش معاملات امروز نیز به ۳۶ همت و ۱۸ میلیارد تومان رسید.

گفتنی است، نماد‌های فولاد، فملی، شپنا، شبندر، وبملت و فارس بیشترین تاثیر بر ریزش و نماد وامید بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران نیز با ریزش ۱۸۹ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۹۹ واحدی قرار گرفت و ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۳ همت و ۸۵۸ میلیارد تومان رسید.

ارزش بازار پایه فرابورس ایران به ۳ همت و ۳۰۹ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۵۸ هزار و ۵۱۷ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

لازم به ذکر است، نماد‌های فجهان، خاور، مادیرا، بپاس، دماوند، هرمز و سپیدار بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

دیگر خبرها

  • بدهی ۶۰ همتی به شرکت گاز مربوط به صنایع عمده کشور است، نه فقط پتروشیمی ها
  • فیلم خبرسازی که از جنگنده پرسروصدای روسیه منتشر شد!
  • مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • پهپاد کشاورزی ایرانی مورد توجه بازدیدکنندگان خارجی ایران اکسپو
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • قالیباف: اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشاست
  • اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشا و درس‌آموز است
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها