Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@08:47:27 GMT

نگاهی به آخرین نقل و انتقالات لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۲۰۵۶۲

با نزدیک شدن به پایان فصل نقل و انتقالات، تیم‌ها آخرین تلاش‌های خود را برای حضوری قدرتمند در هجدهمین دوره لیگ برتر انجام می‌دهند.

روزی نیست که شاهد جابجایی‌های بازیکنان از تیمی به تیم دیگر نباشیم. در این میان برخی از تیم‌ها هم با جذب نفرات مطرح و باتجربه به دنبال کسب عنوان قهرمانی و حضور در رتبه‌های بالای جدول بوده و برخی از باشگاه‌ها نیز با توجه به بودجه و امکانات خود سعی دارند با جذب نفرات جوان و جویای نام تیمی آماده را برای باقی ماندن در لیگ برتر روانه فصل هجدهم فوتبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی به آخرین نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال در فصل هجدهم:

پرسپولیس

امید عالیشاه، مهدی شیری، مهدی شریفی، سعید کریمی، مهدی ترابی، سروش رفیعی

استقلال

مرتضی آقاخان، فرشاد محمدی مهر، روح الله باقری، محمد دانشگر، سینا خادم پور، میثم تیموری، اللهیار صیادمنش، علی کریمی

استقلال خوزستان

وحید حمدی‌نژاد

پارس جنوبی

رحمان احمدی، فرشید پاداش، پوریا زارع، امیر میربزرگی، عماد میرجوان، محمد ستاری

پدیده

مسعود ریگی، یونس شاکری، امیر منصوریان، فرشاد هاشمی

پیکان

وحید شیخ ویسی، سعید واسعی، مگنو باتیستا، محمد قاضی، علی شهسواری، عیسی آل کثیر، مهدی امینی، سامان نریمان جهان

تراکتورسازی

محسن فروزان، علیرضا نقی زاده، محمد طیبی، علی عبدالله زاده، رضا آقابابایی، محمد اهل شاخه، هری فورستر

ذوب آهن

محسن مسلمان، مسعود حسن زاده، مسعود ابراهیم زاده، رضا حبیب زاده، ابوذر صفرزاده، هادی محمدی، زبیر نیک نفس، مارین سیلوا، گابریل هرناندر، مجتبی حقدوست

سایپا

علی دشتی، معین عباسیان، رحیم زهیوی، محمدامین حاج‌محمدی، عبدالله ناصری

سپاهان

پیام نیازمند، محمد ایران پوریان، کی روش استنلی، ابراهیم صالحی، سجاد شهباززاده، شهاب عادلی، خالد شفیعی، مهدی کیانی، محمد کریمی، بختیار رحمانی

سپیدرود

کوروش ملکی، محمد شادکام، علیرضا عزتی، ایوب کلانتری، هادی خیری، میلاد تولایی، محمد حسین‌پور، رضا معقولی، یوسف بهزادی، آرمان میردورقی

فولادخوزستان

لوسیانو پریرا، میثم دورقی، شاهین شفیعی، عارف آغاسی، میلاد شیخی سلیمانی، رضا میرزایی، نگچی لوپز لایوریندو، وینیسو سوارز تارتا، مهدی زبیدی

نساجی مازندران

حامد شیری، محمد آبشک، حامد لک، امید سینگ، فرشاد فرجی، سجاد عاشوری، سیامک کوروشی، ابوالفضل علایی، حمیدرضا دیوسالار، شاهین مجیدی، نیما میرزازاد، صادق بارانی، محسن آقایی

صنعت نفت آبادان

وفا هخامنش، عقیل کعبی، مصطفی احمدی، احمد عبدالله‌زاده، بهنام برزای، شهاب گردان، اکبر ایمانی، سیروان قربانی

نفت مسجدسلیمان

میلاد فراهانی، محمود قائد رحمتی، موسی کولیبالی، علیرضا علیزاده، میثم آقایی، اسماعیل شریفات، حکیم نصاری، یوسف وکیا

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر کسب عنوان قهرمانی جدول بودجه فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران نفت استقلال پرسپولیس لیگ برتر نقل و انتقالات بازیکنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد

نمایش «اسب قاتلین» به کارگردانی سیدمحمدهادی هاشم‌زاده با توجه به استقبال تماشاگران روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در دو نوبت روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب با کارگردانی سید محمدهادی هاشم‌زاده که از ۱۹ فروردین در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است به دلیل استقبال تماشاگران روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت طی دو نوبت در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ روی صحنه خواهد رفت.
مریم شکری، امیر خواجه میرکی پور، فرزاد پریدار، امید رهبر، ایمان زارع، محمد حسین نعمتی، ندا محمدیان، محمد ابراهیم جنتی، نازنین ترنگ، زهرا اکبری و علیرضا اصلاحی بازی می‌کنند و گروه فرم و بازی‌سازان این اثر عباردتند از فرناز حیدری، نادیا نوذری، زهرا صادق‌پور، آیدا زارع، روژین رستمی، مبینا رضایی، تینا گندمکار، نعیم فرزام و ماهان حسن‌زاده.


در خلاصه نمایش «اسب قاتلین» آمده است: «ارباب و خانم به همراه نوکر خود به نام «کش» و همسرش «لورا» در عمارتی بزرگ زندگی می‌کنند. داستان از یک شب برفی آغاز می‌شود که در آن شب، نوکر روستای کناری با اسبی که از اربابش دزدیده است به سمت عمارت ارباب و خانم می‌آید تا خبر رسیدن شورشی‌ها را بدهد و..»


علاقه‌مندان می‌توانند بلیت روز‌های آینده این نمایش را با ۲۰ درصد تخفیف عمومی و ۳۰ درصد تخفیف دانشجویی از سایت تیوال تهیه کنند.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) تعریف متفاوت محسن هاشمی از فائزه، مهدی و میرحسین موسوی
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد
  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • نگاهی به تقابل سپاهان و پرسپولیس؛ فینال بزرگ‌ فصل
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران