Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش ملی «فناوری آموزشی و محیط های یادگیری» آبان ماه به میزبانی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی(ره) برگزار می شود.

به گزارش گروه اندیشه خبرگزاری شبستان، همایش ملی «فناوری آموزشی و محیط های یادگیری» به همت دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی(ره) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

بنابر این گزارش، محورهای این همایش عبارتند از:

اصول کاربرد محیط های یادگیری

محیط های یادگیری رسمی / غیررسمی

محیط های یادگیری اجتماعی و مشارکتی

محیط های یادگیری شخصی سازی شده، پویا و تعاملی

محیط های یادگیری برای کاربران با نیازهای ویژه

طراحی و توسعه محیط های یادگیری

مفاهیم و مولفه های محیط های یادگیری

محیط های یادگیری بالینی

روان شناسی محیط های یادگیری

فناوری های نوین آموزش و یادگیری

محیط های یادگیری مبتنی بر بازی، شبیه سازی، واقعیت افزوده و ترکیبی

محیط های آموزش و یادگیری سیار

محیط های یادگیری مجازی سازی شده مبتنی بر چند رسانه ای


مهلت ارسال متن كامل مقالات: اول مهر 1397
تاريخ برگزاري همايش: 23 آبان 1397

سايت همايش: etle.atu.ac.ir
آدرس دبيرخانه: تهران، بزرگراه شهید همت، میدان دهکده، دانشگاه علامه طباطبائی(ره)، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی.
محل برگزاري: تهران، دانشگاه علامه طباطبائی(ره)
ایمیل: etle@atu.ac.ir

 

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس آمریکا روزنامه های ورزشی دهه کرامت وزارت خارجه نماز جمعه هرمزگان اوقات فراغت اقتصاد مقاومتی اردبیل علوم انسانی اسلامی یادگیری همایش ملی روانشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهنگام سازی متناسب با پیشرفت‌های جهانی حلقه مفقوده کاربردی سازی علوم مهندسی

حامد فضلالله تبار، مهندس برتر منتخب فرهنگستان علوم در گفتگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره تاثیر علوم مهندسی در توسعه کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه ساختار توسعه و ارکان آن به‌صورت کاملا متقابل با علوم مهندسی عجین است، لذا توجه و تقویت آموزش و پژوهش علوم مهندسی که منجر به رشد فناوری و از آن طریق توسعه زیست بوم و در نهایت توسعه کشور می‌گردد، ضروری است.

وی در پاسخ به این که برای کاربردی سازی علوم مهندسی در کشور باید چه اقداماتی صورت گیرد؟ بیان کرد: علوم مهندسی بخودی خود کاربردی هستند، اما آنچه در کشور مغفول مانده بهنگام سازی متناسب با پیشرفت‌های جهانی به‌صورت یکپارچه با هدف گذاری مطلوب است؛ از سوی دیگر توسعه صنعت از طریق انتقال فناوری و مدرن سازی یک گام مهم جهت مطالبه کاربرد‌های مهندسی از سمت تقاضا می‌باشد.
 
مهندس برتر منتخب فرهنگستان علوم درباره نقش فرهنگستان علوم در ترویج علم مهندسی اضافه کرد: فرهنگستان علوم بعنوان یک رکن ممتاز در سیاست گذاری علم و فناوری می‌تواند نقش محوری و تسریع گر در هم افزایی و هماهنگ سازی سایر ارکان ایفا نماید و در یک ساختار برنامه محور با همگرایی فعالیت‌های بعضا جزیره ای، منجر به حصول توسعه و رشد در علوم مهندسی شود.

فصلالله تبار درباره به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور در حوزه مهندسی گفت: با توجه به توسعه شگرف علوم مهندسی در دنیا و عقب ماندگی‌های تاریخی کشور در برهه‌های زمانی مختلف به دلایل گوناگون از یک سو، و نیز پدیدار شدن هوش مصنوعی بعنوان یک ابزار توانمند در علوم مهندسی به نظر علاوه بر بهنگام سازی نقشه علوم مهندسی نیاز به یک جهش در تدوین نقشه در حوزه علوم مهندسی است. علاوه براین، با توجه شناوری علوم مهندسی در دنیا و همگرایی آن‌ها در حل مساله در حوزه‌های کلیدی مانند زیرساخت، انرژی، تجهیزات پزشکی، کشاورزی و امنیت غذایی، مطلوبست چنین الویت‌هایی با رویکرد ترکیبی تخصص‌های مهندسی در نقشه در نظر گرفته شود. بدیهی است نیروی انسانی کارامد که بازیگر اصلی حصول اهداف نقشه هستند در کشور وجود دارد و نیاز به تغییر نگرش در لایه سیاست گذاری احساس می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • بهنگام سازی متناسب با پیشرفت‌های جهانی حلقه مفقوده کاربردی سازی علوم مهندسی
  • فعالیت ۱۳۰ تیم نظارتی با ۳۸۰ بازرس در مناطق زیر پوشش علوم پزشکی مشهد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • تولد نخستین دوقلو‌های سال ۱۴۰۳ در استان سمنان
  • برنامه ویژه نظارتی حوزه سلامت محیط در شب‌های پرفضیلت قدر