Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-30@05:02:51 GMT

دین محمدی سکاندار تیم فوتبال شهرداری تبریز شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۲۰۸۵۴

دین محمدی سکاندار تیم فوتبال شهرداری تبریز شد

تبریز - ایرنا - سیروس دین محمدی، بازیکن نام آشنای فوتبال کشورمان در سال های نه چندان دور، سکان هدایت تیم فوتبال شهرداری تبریز را به عهده گرفت.

به گزارش دوشنبه ایرنا، دین محمدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز، جایگزین غلامرضا باغ آبادی شد.
باغ آبادی از چند روز قبل به دلیل اختلاف با مسوولان باشگاه فوتبال شهرداری تبریز، در تمرینات آن حاضر نمی شد و همین امر سبب شد وی از سرمربیگری کنار گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیروس دین محمدی نیز در مقام سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری تبریز، پیش از این هدایت تیم راه آهن را به عهده داشت.
تیم فوتبال شهرداری تبریز از جمله تیم های مطرح و قدیمی فوتبال منطقه شمال غرب کشور است که سابقه حضور در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را در کارنامه فعالیت های خود دارد.
با توجه به مخالفت شورای شهر تبریز با ورزش قهرمانی، قرار است ورزش قهرمانی در مجموعه مدیریت شهری تبریز از جمله فوتبال، از این پس با خودداری از خرید بازیکنان گران قیمت و تکیه بر بازیکنان بومی دنبال شود.
این رویکرد شورا و شهرداری تبریز با استقبال گسترده شهروندان تبریزی و علاقه مندان به ورزش مواجه شده و آنان معتقدند که این امر زمینه ساز شناسایی و رشد استعدادهای جدیدی در حوزه ورزش می باشد.
518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال شهرداري تبريز دين محمدي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی: در سطح ورزش دیگر رؤیایی ندارم

برنده هشت توپ طلا می‌گوید در سطح ورزش به همه چیز رسیده است و دیگر رؤیای خاصی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی که در دوران حرفه‌ای پربارش به عناوین تیمی و انفرادی زیادی از جمله قهرمانی در جام جهانی، کوپا آمه‌ریکا و لیگ قهرمانان اروپا گرفته تا توپ طلا و جایزه THE BEST فیفا دست یافته است، در گفت‌وگو با برنامه «بیگ تایم» از شبکه تلویزیونی «ام‌بی‌سی» عربستان، در پاسخ به این پرسش که «رؤیایت برای آینده چیست؟»، گفت: من دیگر رؤیای خاصی در سطح ورزشی ندارم. من خوش‌شانس بوده‌ام که در دوران حرفه‌ای‌ام به همه چیز رسیده‌ام.

وی در پاسخ به این پرسش که «ورزش مورد علاقه‌ات بعد از فوتبال چیست؟»، اظهار داشت: تنیس، پدل، بسکتبال و فوتبال آمریکایی. من چیزهای زیادی از فوتبال آمریکایی یاد گرفته‌ام و حالا درک بهتری از آن دارم و از دیدن بازی‌های فوتبال آمریکایی لذت می‌برم.

فوق‌ستاره آرژانتینی اینترمیامی درباره دوران کودکی‌اش هم خاطر نشان کرد: من دوران کودکی زیبایی داشتم، حتی زمانی که با دوستانم در روساریو بودم. این دوران خوب تا زمانی که مجبور به ترک اسپانیا شوم که بسیار سخت بود، ادامه داشت اما حقیقت این است که بارسلونا همیشه با من خوب رفتار ‌کرد.

اسکالونی: تنها جایگاه مسی و دی‌ماریا تضمین شده است

برنده هشت توپ طلا درباره جدایی‌اش از بارسلونا در سال 2021 هم گفت: فکر می‌کردم در بارسلونا می‌مانم. من برای ساخت مجدد زندگی‌ام و جابه‌جایی خانواده‌ام از یک مکان به مکانی دیگر آماده نبودم.

مسی 36 ساله در مواجهه با این پرسش که «مهمترین لحظه در جام جهانی 2022 قطر برای تو کدام لحظه بوده است؟»، اظهار داشت: لحظه‌ای که بازی فینال را بردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۴۰۳ سال خدمات محله ای و زیباسازی و سرمایه گذاری خواهد بود
  • علت تردید گل محمدی چیست؟
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • چراغ سبز گل‌محمدی برای حضور در تیم ملی امید
  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • مسی: در سطح ورزش دیگر رؤیایی ندارم
  • ۳۰۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد تبریز توزیع شد
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج