Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، پرسپولیس برای فصل جدید با سه بازیکن به نام های مهدی شیری، مهدی ترابی و سروش رفیعی قرارداد بسته اما به خاطر محرومیت فعلا امکان استفاده از آنها را ندارد.

 

با موافقت پرسپولیس شیری در پیکان، ترابی در سایپا و رفیعی در فولاد بازی خواهند کرد تا از نیم فصل دوم به پرسپولیس ملحق شوند.

 

نکته جالب اینکه در بسیاری از موارد مشابه خارجی و یا انتقال قرضی بازیکنان در قراردادشان ذکر می شود که حق بازی مقابل تیم اصلی را ندارند اما در مورد این سه بازیکن چنین تفاهم نامه ای با سایپا، پیکان و فولاد امضا نشده است و طبق قانون این سه بازیکن می توانند در نیم فصل اول مقابل پرسپولیس بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس که به دنبال چنین تفاهم نامه ای نبوده حالا می گوید از نظر اخلاقی صحیح نیست که ترابی، رفیعی و شیری مقابل پرسپولیس به میدان بروند!

 

پرسپولیس با مهدی شریفی بازیکن سابق سپاهان نیز قرارداد بسته اما این بازیکن تصمیم گرفته نیم فصل اول در تیم دیگری بازی نکند و با قرمزها به تمرین بپردازد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس سایپا بازی نیم فصل دوم فولاد قانون نیم فصل اول باشگاه پرسپولیس نیم فصل جدید خصوص پارس توقع پارس نیوز گرشاسبی گاف پرسپولیس سه بازیکن غیر حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

*به دنبال درگیری‌های هواداران بانوی پرسپولیس و سپاهان، جایگاه هواداران پرسپولیس جابه‌جا شد.  

*مهدی ترابی پس از تعویض و خروج از زمین عصبانی بود و به شدت اعتراض کرد. او به بطری آب کنار زمین ضربه زد که این امر با واکنش افشین پیروانی مواجه شد.

*بارش باران موجب شد هواداران با پرچم‌های خود به دنبال فرار از باران و خیس شدن باشند.

*مورایس سرمربی سپاهان معترض اول به بیژن حیدری داور این دیدار بود.

*در پی پرتاب یک نارنجک از سوی هواداران سپاهان، یک مأمور یگان ویژه مصدوم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شیری دست استقلال و نکونام را خواند!
  • هفت محبوب پرسپولیس در باشگاه صدتایی‌ها
  • آنالیز فنی: پرس شدید علیه فشردگی مورایس!
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است