Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نفتاي سنگين پالايش نفت لاوان در رينگ بين الملل بورس انرژي روز جاري عرضه مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، بر اساس برنامه هاي اعلام شده در بازار فيزيکي بورس انرژي کالاهاي حلال 402، حلال 406و حلال 410پالايش نفت اصفهان، پنتان، سوخت کوره سبک و برش سنگين پتروشيمي تبريز، پنتان پلاس پتروشيمي پارس، متانول پتروشيمي زاگرس، حلال 404پالايش نفت شيراز و ريفورميت پتروشيمي بوعلي در رينگ داخلي عرضه مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازار فيزيکي
همچنين ‌امروز در تابلوي برق بازار فيزيکي بورس انرژي، 26.000کيلووات برق توسط شرکت هاي توليد نيروي برق پرند مپنا و افق تامين انرژي طوس - نيروگاه طوس براي دوره تحويل هفتگي عرضه مي شود.
قراردادهاي سلف موازي استاندارد
اين گزارش مي افزايد: در تابلوي قراردادهاي سلف موازي استاندارد با سررسيد يکسال و بيشتر در نماد «سمپنا 971»، تعداد 1.400قرارداد به ارزش بيش از 4ميليارد و 416ميليون ريال مورد معامله قرار گرفت.
همچنين در بازار ساير اوراق بهادار قابل معامله بورس انرژي، در بازار گواهي‌هاي سرمايه‌ گذاري صندوق سرمايه‌گذاري پروژه و در نماد «پرند» تعداد 28.327گواهي از گواهي‌هاي اين صندوق با ارزش بيش از 103ميليون و 365هزار ريال مورد معامله قرار گرفت.
بازار برق
افزون بر اين، بازار برق بورس انرژي نيز شاهد معامله بيش از 1.200قرارداد معادل 28.800کيلووات ساعت به ارزش 12ميليون و 672هزار ريال بود و نماد بار پايه روزانه مردادماه با قيمت 440ريال بر کيلووات ساعت مورد معامله قرار گرفت.
گردش نمادها
از سويي ديگر، نمادهاي بارپيک روزانه، بارپايه روزانه، ميان باري روزانه و کم باري روزانه 6شهريور ماه 97گشايش و نمادهاي بار پيک روزانه، بار پايه روزانه، ميان باري روزانه و کم باري روزانه 11مرداد ماه 97در پايان جلسه معاملاتي متوقف و فرآيند تحويل آنها آغاز شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) با افت ۱۲۲۲۶.۳۶ واحدی به ۲,۲۶۸,۸۴۵.۴۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۶۰۱۸.۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۵.۸۴۷ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۷,۷۳۶ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۷,۳۶۳.۷۰۸ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۳۹۰,۲۷۷.۲۹۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای فولاد، فملی، شپنا، شبندر، وبملت و فارس بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

کد خبر 6093065 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • شاخص کل بورس تهران با کاهش روبرو شد
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳