Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@16:29:21 GMT

صدور کیفرخواست برای مهرداد میناوند!

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۲۱۳۷۵

صدور کیفرخواست برای مهرداد میناوند!

رویداد۲۴ علیرضا مشهدی‌زاده وکیل مدافع مهدی رحمتی با اعلام این خبر گفت که پرونده مهرداد میناوند با شکایت رحمتی دروازه‌بان استقلال تهران و به اتهام توهین تشکیل شده است.
به گفته این وکیل دادگستری، پرونده شکایت رحمتی از میناوند با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده اما هنوز زمان رسیدگی تعیین نشده است.
شهریور سال 1396 بود که مهرداد میناوند در یک برنامه زنده تلویزیونی اظهاراتی را درباره سیدمهدی رحمتی کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران مطرح کرد که این موضوع با واکنش رسمی باشگاه استقلال و شخص رحمتی همراه شد و ماجرا نیز بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع: رکنا

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مهرداد میناوند کیفرخواست مهدی رحمتی شکایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم

پس از انتشار متن قرار داد‌های شهرداری تهران با شرکت چینی توسط یک فعال رسانه‌ای، علیرضا زاکانی، شهردار تهران درصحن علنی درواکنش به انتشار این قرار داد‌ها اعلام کرد که شهرداری از این فرد شکایت می‌کند و مطالب نوشته شده اشتباه است.

به گزارش اکوایران، او تاکید کرد که مدتی است که آن فرد اعلام کرده مسائل را مطرح می‌کنم، اما در نهایت چه چیزی گفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و بانک مرکزی صفر تا صد موضوع را می‌دانند موضع ما شفاف و افتخار این دوره است. چهار ماه زمان تحویل تعهد چینی‌هاست که پس از دریافت پیش‌پرداخت انجام خواهد شد. عده‌ای می‌خواهند کار در شهر انجام نشود، اما انجام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • شرایط صدور دستور موقت
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم