Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر علمی همایش تبریز و انقلاب مشروطه ایران گفت: حدود ۲۵ مقاله به عنوان مقالات برگزیده در کتاب مجموعه مقالات همایش در روز برگزاری همایش منتشر و رونمایی می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احسان شاکری دبیر علمی همایش «تبریز و انقلاب مشروطه ایران» با توجه به برگزاری این همایش اظهار کرد: حدود ۱۸۶ چکیده و اصل مقاله تاکنون به دبیرخانه همایش رسیده است که برخی از آن‌ها به دلیل اینکه به موضوع کلی انقلاب مشروطه پرداخته بودند از داوری‌ها کنار گذاشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
زیرا موضوع همایش تبریز و انقلاب مشروطه است.

دبیر علمی همایش تبریز و انقلاب مشروطه ایران افزود: حدود ۲۵ مقاله به عنوان مقالات برگزیده در کتاب مجموعه مقالات همایش در روز برگزاری همایش منتشر و رونمایی می‌شود. علاوه بر این حدود ۱۰ سخنرانی نیز روز همایش ارائه خواهد شد.

وی درباره کیفیت مقالات ارسالی گفت: همانند هر همایشی که کیفیت مقالات متفاوت است، در این همایش نیز برخی مقالات کیفیت مناسبی دارند و علمی-پژوهشی هستند، برخی نیز توصیفی و روایی هستند. با توجه به خاص بودن موضوع، کیفیت علمی مقالات قابل قبول است.

شاکری بیان کرد: کمیته داوران در کنار کمیته علمی به بررسی و داوری مقالات پرداختند. داوری‌ها به پایان رسیده و جمع‌بندی نهایی نیز اعلام شده که ان‌شاءالله روز همایش برگزیدگان معرفی خواهند شد.

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: بر اساس پیگیری‌ها و دعوت‌های صورت‌گرفته، دکتر ولایتی رئیس هیأت امنا و مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی در همایش حضور خواهد داشت و از حضور وی بهره خواهیم برد.

همایش بین‌المللی «تبریز و انقلاب مشروطه ایران» همزمان با رویداد تاریخی تبریز ۲۰۱۸ با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی ۱۴ مرداد جاری در تبریز برگزار می‌شود. منبع: خبرگزاری آنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد تبریز بسیج فرهنگیان 25 مقاله برگزیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه آثار ۱۵ جلدی همایش جهانی بقیع رونمایی شد

مجموعه آثار ۱۵ جلدی همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و با حضور آیت الله محسن قمی، معاون امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری و الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سالن همایش‌های ساختمان حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، در قم برگزار شد.

مجموعه آثار 15 جلدی همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب و همچنین کتاب «بقیع در آینه نگاره‌های هنری» با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی‌فقیه در امور حج و‌ زیارت، حجت‌الاسلام سیدعلی قاضی عسکر تولیت آستان عبدالعظیم الحسنی(ع) و حجت‌الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب رونمایی شد.

این مجموعه 15 جلدی گزیده‌ای ازاطلاعات پژوهشی مرتبط با موضوع بقیع است که در طول 20 سال گذشته توسط پژوهشگاه حج و زیارت تهیه و‌ تنظیم شده‌ است.

همچنین کتاب «بقیع در آینه نگاره‌های هنری» با موضوع بنا و معماری تاریخی بقیع اثر احمد خامه‌یار نیز در این آیین رونمایی شد.

در پایان نیز از 6 نفر از پژوهشگران فعال در عرصه بقیع، تجلیل شد.

همچنین این همایش در روز نخست برگزاری خود (چهارشنبه 29 فروردین ماه)، در دو نوبت صبح و عصر کارگروه‌های علمی- تخصصی گوناگونی را با عناوین «مطالعات سیاسی و اجتماعی بقیع»، «مطالعات معاصر بقیع»،«مطالعات دینی»، «مطالعات بین‌المللی»،«شخصیت شناسی مدفونان بقیع» و «مطالعات تاریخی تمدنی بقیع» برگزار کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • مجموعه آثار ۱۵ جلدی همایش جهانی بقیع رونمایی شد
  • ۱۵ مجلد مجموعه آثار بقیع رونمایی شد
  • چهره برگزیده هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ معرفی شد
  • همایش اقتصاد اسلامی در مواجه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران
  • مجموعه مقالات سومین همایش فرهنگ و شعایر حسینی رونمایی می شود
  • آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی پژوهشگاه رویان اعلام شد
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا