Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: سامانه زیارت مجازی قبور مطهر شهدای کرمان با قابلیت حضور سه بعدی در فضای مجازی راه‌اندازی شد. ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ استانها کرمان نظرات

مجتبی گوهرریز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌داشت: در ساماندهی گلزارهای شهدای استان رتبه اول کشوری را داریم و در استان کرمان 847 گلزار شهدا با وجود 6 هزار و 418 مزار شهید وجود دارد که در سال گذشته ساماندهی تعداد 578 گلزار با 5 هزار و 334 مزار شهید خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با اشاره به اینکه ساماندهی حدود 258 گلزار شهید باقی مانده و امسال 11 گلزار شهدا در دست اقدام است گفت: در سال گذشته نورپردازی گلزار شهدای کرمان نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه در همین راستا سامانه زیارت مجازی قبور مطهر شهدای کرمان راه‌اندازی شده است افزود: برای این امر کار تصویر‌برداری و فیلمبرداری هوایی از مزار مطهر شهدا انجام شد و در حال حاضر امکان زیارت مجازی قبور مطهر شهدای کرمان با قابلیت حضور سه بعدی در فضای مجازی بر سر مزار شهید با نوشتن نام و نام خانوادگی و نام پدر شهید در سایت www.golzar.isaar.ir وجود دارد.

گوهرریز با اشاره به اینکه زیارت مزار شهدا باعث می‌شود یادمان نرود که امروز امنیت، عزت و آسایش خود را مدیون خون شهدا و صبر و استقامت ایثارگران در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و در حال نیز شهیدان مدافع حرم هستیم خاطر‌نشان کرد: خدمت کردن به خانواده شهدا و ایثارگران نیز یک توفیق بزرگ و در ادامه راه شهیدان است.

وی از برگزاری 5 کمیسیون پزشکی در سال 96 و مراجعه هزار و 250 نفر به این کمیسیون‌ها خبر داد و افزود: در سال گذشته 237 هزار و 704 نفر بیمار به درمانگاه ایثارگران کرمان مراجعه کردند و روند درمانی آنها پیگیری شده و همچنین برای هزار و 189 بیمار خدما سرپائی در منزل انجام شده است.

معاون توسعه و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان در بحث دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان رتبه سوم کشوری را دارد تصریح کرد: استان کرمان پهناورترین استان کشور است و با این وجود در سال گذشته 14 هزار و 500 دیدار با خانواده شهدا انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی هستیم گفت: در استان کرمان هزار و 284 آزاده وجود دارد که به‌همین مناسبت در همایشی در تاریخ پنجشنبه 25 مرداد از این آزادگان سرافراز تجلیل می‌شود.

گوهرریز مناسب سازی ساختمان‌های اداری بنیاد شهید در سراسر استان برای حضور جانبازان در دستور کار است اظهار‌داشت: در سال گذشته 9 ساختمان اداری در سطح شهرستان‌های استان به بهره‌برداری رسید و ساختمان اداری بنیاد شهید شهرستان بم نیز با پیشرفت فیزیکی حدود 95 درصد آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/ ز

R7860/P41362/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند

استاندار کرمان گفت: متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا شهرداری‌ها و دهیاری‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با بیان اینکه ضرورت دارد تا اداره کل میراث فرهنگی استان نسبت به ثبت آثار دفاع مقدس اقدام کند، اظهار کرد: در خصوص یادمان شهدای گمنام باید مکان‌یابی خوبی انجام شود. وی با تأکید بر اینکه در صورت درخواست دستگاه‌ها جهت تدفین شهید گمنام، اعتبار لازم برای ساخت یادمان شهید نیز دیده شود، افزود: نمادها باید حفظ شود، لذا در نقاطی که لشکر ۴۱ ثارالله عملیات انجام داده است نیز یادمان‌ها احداث شوند. استاندار کرمان در ادامه با اشاره به ابلاغ اعتبار چاپ و نشر کتاب شهدا از محل شرکت‌ها و بانک‌ها در سال‌جاری، صریح کرد: پیشنهاد می‌شود در این زمینه پروژه‌ها تعریف، مشخص و با مدیریت بنیاد حفظ آثار کار انجام شود. وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی، جلسات مکرر و انجام کارهای حقوقی، تصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا بر عهده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است؛ البته جایگاه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در این طرح محفوظ است و شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند. کد خبر 748577

دیگر خبرها

  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران