Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@12:58:25 GMT

زیباترین سفرهای جاده ای دنیا +تصاویر

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۲۱۴۹۶

زیباترین سفرهای جاده ای دنیا +تصاویر

برای رفتن به مجمع الجزایر فلوریدا کیز حتما لازم نیست کشتی داشته باشید. این بزرگراه یکی از زیباترین جاده های کشور است که مسافرانش را به زیباترین منطقه تفریحی “ایسلامورادا” می رساند. مسافران بهتر است روزها از این مسیر عبور کنند تا از منظره زیبای فیروزه ای آب ها لذت ببرند.

ناطقان: مسیرهای جاده ای زیادی در آمریکا وجود دارد که با زیبایی سحرانگیز کوهستان ها، آبشارها و چشم اندازهای منحصر به فرد خود سفری به یاد ماندنی برای عابران خود می سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با چند نمونه از این جاده ها آشنا شوید.

زیباترین چشم اندازهای سنگی در کلرادو

این سفر جاده ای غربی در میان کوهستان ها ۳ جاده جداگانه دارد که در لیدوایل کلرادو به هم متصل می شوند. هیچ قانونی خلاف عبور از این جاده ها وجود ندارد به خصوص که جاده ها بسیار کوتاه هستند. (۱۳۰ کیلومتر) در این مسیر از منظره ۵ کوه زیبا که دو تا از آن ها بلندترین کوه های منطقه هستند لذت می برید و از جاده Tennessee عبور می کنید تا به شهر جادویی Minturn برسید و از طبیعت گل های وحشی آن لذت ببرید. رانندگی در امتداد رودخانه ارکانزاس در جاده فریمونت لذت تماشای معادن قدیمی و حیات وحش کلرادو را فراهم می کند.

بزرگراه روی دریا در فلوریدا

برای رفتن به مجمع الجزایر فلوریدا کیز حتما لازم نیست کشتی داشته باشید. این بزرگراه یکی از زیباترین جاده های کشور است که مسافرانش را به زیباترین منطقه تفریحی "ایسلامورادا” می رساند. مسافران بهتر است روزها از این مسیر عبور کنند تا از منظره زیبای فیروزه ای آب ها لذت ببرند.

بزرگراه رودخانه کلمبیا در اورگون

این بزرگراه که با نشان ملی تاریخی ثبت شده است مسافرانش را به منطقه دیدنی "کلمبیا ریور جرج” می رساند و از میان پیچ و خم جنگل های سبز و انبوه می گذراند. در طول مسیر ۶ آبشار وجود دارد که از تماشای آن ها سیر نخواهید شد. این مسیر بعد از ۷۰ مایل در Dalles به پایان می رسد و در آن جا از نوشیدنی معروف نیروانا که از ترکیبی از عسل و ملون درست شده است لذت می برید.

بزرگراه ساحلی هانا در هاوایی

این بزرگراه که به علت پیچ و خم های خطرناک لبه صخره ها به "بزرگراه جدایی” نیز معروف است برای آدم های ترسو ساخته نشده است. آبشارها، سواحل شنی سیاه، و درختان بلند اکالیپتوس جنگل ها سفری به یاد ماندنی برای عابران این بزرگراه می سازد. اگر می خواهید آدرنالین خون تان بالا برود سفری به این جاده بی نظیر در هاوایی داشته باشید.

برچسب ها: سفر ، جاده ، زیباترین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سفر جاده زیباترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۱۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، اکبری افزود: محور خاش - سراوان یکی از معابر رسمی و مهم در محدوده این استان با کشور پاکستان است که نقش مهمی در مبادلات تجاری و توسعه اقتصادی این استان و شرق کشور دارد که با پیگیری‌های این اداره کل برای نخستین بار ساخت بزرگراه در این مسیر از محل اعتبارات ملی آغاز شد.

وی ادامه داد: طول کلی محور خاش - سراوان ۱۵۱ کیلومتر است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساخت بزرگراه در این مسیر در قالب شش قطعه اجرایی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هدف از ساخت بزرگراه را افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای، افزایش سرعت و ظرفیت مسیر، تسهیل در تردد زوار اربعین و توسعه و رونق اقتصادی این خطه برشمرد.

اکبری با عنوان اینکه وقتی مبحث ترانزیت در سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد، انتظار می‌رود که شبکه بزرگراهی نیز تسهیل کننده آن باشد، گفت: امید می‌رود با اجرای این طرح ها، روند توسعه راه که زیربنای پیشرفت همه بخش‌های دیگر است، سرعت گرفته و علاوه بر ایجاد اشتغال بیشتر، شاخص‌های توسعه اقتصادی نیز روز به روز گسترش یابد.

دیگر خبرها

  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • (ویدئو) لحظه عبور یک گردباد شدید از بزرگراه
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم
  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی