Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه مشهد‌مقدس گفت: مشکلات کنونی کشور به قدری پیچیدگی ندارد که نتوان آن‌ها را حل کرد و اگر تحلیل درستی از وضعیت موجود وجود داشته باشد می‌توان مشکلات را رفع کرد. ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در شورای اداری این شهرستان که در سالن امام زاده سلطان محمد عابد برگزار شد اظهار داشت: مسئولان در برابر خون شهدا و مردم مسئولیت‌هایی دارند که باید برای آن‌ها پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مشکلات کنونی کشور به قدری پیچیدگی ندارد که نتوان آنها را حل کرد و اگر تحلیل درستی از وضعیت موجود وجود داشته باشد می‌توان مشکلات را رفع کرد.

امام جمعه مشهد مقدس با تأکید بر اینکه به هیچ عنوان نباید در برابر وضع اقتصادی و کسانی که مسبب آن هستند سکوت کرد، افزود: باید با آن دسته از افرادی که با اخلال‌گری در حوزه‌های اقتصادی مانند دلار، سکه و سایر موار وضعیت معیشت مردم را نابه‌سامان کرده‌اند برخورد جهادی داشت و دست آنها را از دارایی‌ها و اقتصاد کشور کوتاه کرد.

در ادامه این جلسه محمد رحیم نوروزیان معاون استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: اگر از مسیری که در ابتدای انقلاب برای خود ترسیم کرده بودیم فاصله بگیریم پیروز نمی‌شویم.

وی با تأکید بر اینکه فراموش کردن هدف و تفرقه نظام اسلامی ما را تهدید می‌کند، خاطرنشان کرد: فرماندار گناباد مشخص شده و بعد از تشریفات اداری به زودی معرفی می‌شود.

انتهای پیام/ 

R41347/P41362/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت

محمد صالح شیخ زاهدی گفت: در راستای اجرای سند تحول دستگاه قضایی، کاهش جمعیت کیفری زندانیان، رسیدگی به مسائل و مشکلات مددجویان شهرستان رابر در دستور کار قرار گرفت.

در این بازدید که با برپایی میز خدمت قضایی و دیدار چهره به چهره مددجویان همراه بود، مددجویان مشکلات خود را بیان نموده و درخواست‌های آنان بوسیله قضات مورد بررسی قرار گرفت.
صالح شیخ زاهدی بیان داشت: سرکشی قضات دادگستری شهرستان رابر از زندان بافت به صورت هفتگی انجام می‌شود تا زندانیان بتوانند به صورت چهره به چهره و بدون واسطه با قضات گفتگو نموده و مشکلات قضائی و حقوقی خود را مطرح کنند.

این مقام قضائی ادامه داد: باتوجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته و همچنین ضرورت پایش پرونده زندانیان، مشکلات زندانیان در کوتاهترین زمان بررسی و رسیدگی به موضوعات مرتبط با مددجویان و وضعیت زندان‌ها از نظر رفاهی، بهداشتی و وضعیت غذایی مورد بررسی و دستور تسریع در رفع مشکلات صادر خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته و تعامل دستگاه قضایی شهرستان رابر با زندان شهرستان بافت در حال حاضر وضعیت زندان بافت از جهات مختلف رضایت بخش است.

در پایان این بازدید نیز رئیس دادگستری شهرستان رابر با حضور در شورای طبقه بندی زندان با مرخصی و رای بازی تعدادی از زندانیان واجدشرایط و فعال قرانی موافقت نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • بهره وری غیر اصولی آب مشکلات آینده را بیشتر می‌کند
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از شاهنامه | لااقل بیت هایی بهتر پیدا می‌کردید
  • توان علمی دانشگاه فردوسی مشهد باید به حل مشکلات کمک کند
  • ادامه جنجال توسل‌جویی علم‌الهدی به شاهنامه | نمی‌دانستید منیژه، زن باده‌نوش و دختر دشمن ایران بود | این ابیات را هم بخوانید!
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • ثبت آلودگی هوا در برخی شهرهای خوزستان
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • علم‌الهدی: امامتِ سیاسی دشمن دارد و تا امروز هم این دشمنی ادامه داشته