Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@05:27:12 GMT

فتحی: از تماس وزیر با مجیدی بی‌اطلاعم

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۲۲۱۶۴

فتحی: از تماس وزیر با مجیدی بی‌اطلاعم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: مجیدی سرمایه باشگاه استقلال است و اینجا باشگاه خودش است، البته من از تماس وزیر ورزش با او اطلاعی نداشتم.

به گزارش مشرق، امیر حسین فتحی در خصوص حضورش در محل تمرین این تیم برای معارفه اعضای این باشگاه گفت: امروز در تمرین حاضر شدیم تا مراسم معارفه مسئولان باشگاه را به اطلاع اعضای تیم برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از شنبه مرتضی تبریزی در تمرینات استقلال شرکت می‌کند، ان‌شاالله امروز قرارداد نیومایر را می‌بندیم، دو سه مهاجم هم مد نظر ما هستند و آرام آرام اوضاع و احوال استقلال خوب خواهد شد.

سرپرست جدید باشگاه استقلال در مورد شایعاتی که پیرامون حضور فرهاد مجیدی در این باشگاه و صحبت‌هایی که وزیر با وی انجام داده است گفت: مجیدی سرمایه باشگاه استقلال است و اینجا باشگاه خودش است و حتما از وجود او استفاده می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر آقای وزیر صحبتی با مجیدی کرده من بی اطلاع هستم و خبری از این موضوع نداشتم، نیازی نیست که وزیر ورزش در مورد تماس با دیگران از من اجازه بگیرد.حتما وزیر صلاح بداند با شخصی صحبت کند این کار را انجام خواهد داد.

فتحی در خصوص اینکه وی برای حضور تبریزی در استقلال به چه کسی توافق کرده و رقم انتقال وی چقدر بوده است گفت: در مورد رقم قرارداد صحبتی نشده است.ما فقط با آقایان شهنازی و آذری در مورد انتقال تبریزی توافق کردیم.

وی در خصوص اینکه تکلیف تیام چه شد گفت: فعلا که شکایت کردیم و همانطور که در مورد حسینی سفت پای قضایا ایستادیم در مورد تیام هم به نتیجه خواهیم رسید. منافع باشگاه برای ما مهم است و دوست داریم به نتیجه خوبی برسیم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی برجام کره شمالی استقلال امیرحسین فتحی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم

در پی انفجار چاه فاضلاب در شهرک پرواز تبریز ۴ نفر مصدوم شدند و به تعدادی خودرو خسارت وارد شد. موسی علیپور، شهردار منطقه ۲ تبریز یکشنبه شب با حضور در محل حادثه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ساعت ۱۸:۳۰ در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب، به دلیل وجود گازهای ناشی از فاضلاب و تماس آنها با آتش، انفجاری رخ داد. وی افزود: در این حادثه چهار نفر مصدوم شده و به تعدادی از خودوهای پارک شده در حوالی محل حادثه، خسارت وارد شد. وی اظهار کرد: این چاه فاضلاب محل تخلیه فاضلاب اماکن تجاری کوی پرواز بوده که متاسفانه به فاضلاب شهری وصل نشده بود و ربطی به چاه‌های جذبی شهرداری ندارد./چندثانیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • توضیحات صحرایی درباره کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان
  • ماموریت بلینکن در عربستان چیست؟
  • امروز با صائب تبریزی: شرم یوسف مانع رسوایی یعقوب ماست
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان
  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر