Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت 17 میلیارد و 900 میلیون تومان از محل اعتبارات ترمیم تملک سرمایه‌ای برای شهرستان‌های بویراحمد، دنا، چرام، باشت، لنده و کهگیلویه که از اعتبارات یک سوم نفت بهره‌مند نشدند خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، حسن نوروزی در نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 53 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبارات دو سوم نفت به استان اختصاص یافته که 20 درصد برای کمک‌های فنی و اعتباری پیش بینی و 42 میلیارد و 700 میلیون تومان ابلاغ شده و 11 میلیارد تومان برای تبصره 12 و 31 میلیارد و 700 میلیون تومان بین شهرستان‌ها توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ سعی کردیم شهرستان‌های که از یک سوم اعتبارات نفت نمی‌گیرند در توزیع اعتبارات توازن بهتر دیده شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ از 298 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبارات توازن اختصاص یافته به کهگیلویه و بویراحمد 88 میلیارد و 600 میلیون تومان مربوط به پروژه‌های ملی بوده و مابقی نیز توزیع استانی دارد.

نوروزی باارائه گزارشی از توزیع اعتبارات از محل‌های مختلف ، اظهارداشت: از ۱۸۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبارات توازن استان ۴۶ درصد به کهگیلویه بزرگ اختصاص یافت.

وی گفت:‌ از مجموع اعتبارات استانی اعتبارات توازن 46 میلیارد تومان به شهرستان کهگیلویه، بهمئی 16 میلیارد و 500 میلیون تومان، چرام 11 میلیارد و 200 میلیون تومان، لنده 11 میلیارد و 400 میلیون تومان، گچساران 19 میلیارد تومان، باشت 11 میلیارد تومان، دنا 14 میلیارد تومان و بویراحمد 54 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

این مسوول سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعتبارات تملک استانی در سال گذشته 120 میلیارد تومان بوده که امسال به 75 میلیارد تومان رسیده و از این میزان 42 میلیارد تومان قابل توزیع در بین شهرستان‌ها بوده که در این زمینه اطلاعات لازم را از 60 دستگاه اجرایی گرفته‌ایم.

نوروزی با بیان اینکه 10 درصد اعتبارات توازن استانی معادل 21 میلیارد تومان برای کمک‌های فنی و اعتباری استان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: تاکنون 42 درصد اعتبارات هزینه‌ای این استان تخصیص یافته در حالی به طور معمول باید 50 درصد باشد.

وی گفت: یک در هزار اعتبارات استان را مکلف هستیم به ازای گزارش سال قبل به مرکز سرمایه‌گذاری استان مستقر در اداره کل اقتصاد و دارائی اختصاص دهیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به قانون استفاده از بازنشستگان اشاره و خاطرنشان کرد: طبق قانون برای بازگشت به‌کار بازنشستگان باید دستگاه اجرایی استانی موافقت و آن را به دستگاه کشوری ابلاغ کند و بعد از تایید دستگاه کشوری موضوع باید به سازمان اداری و استخدام ارسال و بعد از تایید به سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای تامین اعتبار ارجاع شود.

نوروزی با اشاره به اینکه در اعتبارات امسال در زمینه اضافه کار کارکنان دستگاه‌های اجرایی برای هر نفر در ماه 360 هزار تومان و رفاهی نیز 150 هزار تومان پیش بینی شده است، تصریح کرد: اعتبارات تامین غذا و پوشاک زندان از ردیف استانی حذف زیرا در ردیف ملی دیده شده است.

وی افزود: در زمینه استخدام 100 نفر از مهندسان ناظر جهاد کشاورزی در بودجه 97 ، 4 میلیارد و 400 میلیون تومان دیده شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه اعتبارات را بر اساس شاخص محرومیت و ضریب محرومیت توزیع کردیم، اظهارداشت: ۵۶۰ میلیون تومان از اعتبارات این استان برای پژوهش اختصاص یافته است.

نوروزی تاکیدکرد تعادل در توزیع اعتبارات هزینه‌ای در اولویت توزیع اعتبارات بوده است.

به گزارش ایلنا، شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست علی محمد احمدی استاندار ، فرمانداران و مدیران عضو این شورا برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت جهاد کشاورزی زندان سازمان مدیریت و برنامه ریزی شاخص نفت رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۰ هزار متر مربعی فضای ورزشی مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی مدارس استان در دولت سیزدهم اضافه و هم اکنون به ۱۱۴ هزار متر مربع رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لیکک، محمد جمالی‌آرند عصر امروز در آئین افتتاح چهار چمن مصنوعی در مدارس شهرستان بهمئی، اظهار داشت: با تکمیل این تعداد فضای ورزشی سرانه فضاهای ورزشی در بهمئی ظرف دو سال اخیر از 50 به 80 سانتی متر برای هر دانش‌آموز رسید.

وی با بیان اینکه برای اجرای چهار طرح چمن مصنوعی در شهرستان بهمئی 30 میلیارد ریال هزینه شده‌است، افزود: با همکاری نوسازی مدارس عملیات ساخت مدرسه دو کلاسه روستای «دره خرزهره» در بخش «ممبی» شهرستان بهمئی نیز در حال انجام است.

سرپرست آموزش پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: با تأمین هزینه 10 میلیارد ریالی این مدرسه روستایی تا پایان شهریور به بهره‌برداری می‌رسد.

جمالی آرند تصریح کرد: این مدرسه با زیر بنای 75 متر مربع برای حدود 100 دانش‌ آموز با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، خیر مدرسه ساز و آموزش و پرورش استان ساخته می‌شود.

جمالی‌آرند خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این فضای آموزشی در حال ساخت، سرانه فضاهای آموزشی در بهمئی نسب به گذشته به بیش از 20 درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: در دولت سیزدهم با اضافه شدن 80 هزار متر مربع به فضای ورزشی مدارس استان، مجموع فضای ورزشی مدارس این استان هم اکنون به بیش از 114 هزار متر مربع رسیده‌است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تاکنون در دو مرحله 55 چمن مصنوعی در قالب طرح شهید سلیمانی به بهره‌برداری رسیده است و 30 چمن مصنوعی دیگر در مدارس استان در حال اجرا است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۰ هزار متر مربعی فضای ورزشی مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد
  • افزایش ۸۰ هزار مترمربعی فضاهای ورزشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم
  • جای خالی شیر مدارس در بودجه ۱۴۰۳ !
  • جای خالی شیر مدارس در بودجه ۱۴۰۳!
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم