Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-29@12:29:46 GMT

نماهنگ | مهد پوشش

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۲۳۲۲۳

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ بخش زن و خانواده (ریحانه) پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در نماهنگ «مهد پوشش» به بررسی تاریخی موضوع پوشش و حجاب زنان در ایران معاصر و ایران باستان می‌پردازد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نماهنگ مهد پوشش حجاب زنان ایران باستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه در گازرسانی سبز است

ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : شرکت گاز استان کرمانشاه طی سال گذشته توانستیم با حمایت‌های استاندار کرمانشاه پروژه‌های مهمی را انجام دهد که آن توانستیم پوشش گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌ها را افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: با گازرسانی به شهر ازگله پوشش گازرسانی به شهر‌های استان کرمانشاه به ۱۰۰ درصد رسید و همچنین طی سال گذشته ۲۳۱ روستا نیز گازرسانی شدند که پوشش گازدار شدن این روستا‌ها به ۹۸ درصد رسیده است.

حسینی بیان کرد: برنامه داریم امسال با انجام اقدامات گازرسانی خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم و بتوانیم پوشش گازرسانی استان کرمانشاه را تکمیل کنیم.

وی ادامه داد: دو درصد عملیات گازرسانی روستایی مربوط به روستا‌های زیر ۲۰ خانوار است که گازرسانی به آنها نیازمند اخذ مجوز‌های لازم است، زیرا این پروژه‌ها باید تأمین اعتبار شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه افزود: امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده که در حوزه گازرسانی نیازمند حمایت مردم برای مدیریت مصرف بهینه انرژی و رعایت الگوی مصرف هستیم.

حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت تولید، مدیریت مصرف انرژی می‌تواند منجر به تأمین پایدار سوخت واحد‌های صنعتی شود که جهش تولید را نیز به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه بیش از ۷۰۲ هزار مشترک در بخش خانگی و صنعتی دارد که ۵۰ درصد آنها در شهرستان کرمانشاه واقع شده‌اند و سال گذشته ۲۳۵ واحد صنعت گازرسانی شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۰۰ هزار نفر در کرمانشاه بیمه سلامت رایگان دارند
  • آمادگی اورژانس استان اصفهان در شب‌های قدر
  • دستگیری قاچاقاچیان موادمخدر در پوشش خانواده
  • نماهنگ «نان خونین» منتشر شد + دانلود مداحی جدید مهدی رسولی برای غزه
  • کرمانشاه در گازرسانی سبز است
  • نماهنگ ماه‌من علی با نوای سید مجید بنی‌فاطمه
  • ارائه خدمات به ۷۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی در کردستان
  • ۲۵ هزار لرستانی تحت پوشش طرح «زندگی با آیه‌ها» قرار می‌گیرند
  • فیلم/ نماهنگ بزرگترین محفل قرآنی کشور
  • نماهنگ بزرگترین محفل قرآنی کشور