Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@16:58:48 GMT

امام جمعه مشهد: هیچ پدری مسئول پسر مکلف خود نیست

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۲۳۴۱۰

امام جمعه مشهد در خصوص آقازاده‌های مسئولین و روحانیت در کشور گفت: هیچ پدری مسئول پسر مکلف خود نیست. آفتاب‌‌نیوز : آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی عصر امروز 8 مرداد ماه در جمع خبرنگاران، با بیان این مطلب اظهار کرد: در جامعه روحانیت هیچ فسادی وجود ندارد و پاکترین جوامع بوده، اما اگر آقازاده‌ای سراغ دارید که فرزند یک روحانی بوده و فساد نیز کرده، آن آقازاده خودش مسئول است، مگر اینکه سنش نابالغ بوده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: البته در صورتی این حرف درست است که این آقازاده از رانت پسر بودن استفاده نموده و فساد کرده باشد که در این صورت باید با پدر برخورد کرد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: مرحوم آقابزرگ تهرانی بزرگ‌ترین روحانی نجف بوده و مردی بود که اولویت‌های زندگی خودش لنگ بود و چیزی در زندگی خودش نداشت و در عین حال هم بزرگ‌ترین کتاب شیعه را نوشته است، اما پسرش کمونیست و توده‌ای بود، بر همین اساس، این دلیلی بر فساد روحانیت نمی‌شود.
علم الهدی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا ممانعت شما در برگزاری کنسرت در مشهد باعث نشده که این برنامه به شکل بدتری در شهرهای اطراف مشهد نظیر قوچان برگزار شود، عنوان کرد: اگر این گفته شما درست است که تمام شراب خوران دنیا گناهشان به عهده خدا بوده که در قرآن گفته شده شراب حرام است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان درباره کارکرد شورای فرهنگ عمومی در حوزه اجرا در این استان، تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی در هر شهر مسئول جریان فرهنگی در آن شهر است و اگر مشکلاتی داشته که از عهده آن شورا برنیامده و نیاز به قدرت دارد می‌تواند در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مطرح شود.
امام جمعه مشهد افزود: در هر جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، امام جمعه و فرماندار و نیز رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از شهرستان‌ها شرکت می‌کنند و در آن جلسه گزارش کار ارائه می‌کنند و اگر مشکلی هم داشته باشند ما به آن‌ها کمک می‌کنیم که مشکل شان را حل کنند.ایسنا  کد خبر: ۵۳۷۱۲۳ تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علم الهدی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی  در نشست شورای فرهنگ عمومی سمنان همچنین گفت: این شورا باید زنده، فعال، حساس، پرتحرک و پرتلاش باشد و دایم مسائل اساسی فرهنگی را دنبال کند.

امام جمعه سمنان گفت: بازبینی ویژه‌ای برای برنامه شورای فرهنگ عمومی در سال گذشته در آسیب شناسی، رفع نواقص و تقویت نقاط قوت باید انجام گیرد.

وی همچنین با اشاره به تعداد اتباع در سمنان تاکید کرد که براین اساس باید برنامه ریزی در مباحث فرهنگی مرتبط با این موضوع انجام گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی سمنان از لحاظ خروجی مباحث و مصوبات نسبت به گذشته رشد خوبی داشته اما برای رسیدن به جایگاه واقعی باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در این نشست با تشکر از حضور مردم در استقبال از آیت‌الله رئیسی، گفت: دور دوم سفر رییس جمهور به این استان به واسطه پیگیری‌ها، تخصیص و هزینه‌کرد مطلوب مصوبات و اعتبارات در دور نخست سفر، با رشد مطلوب همراه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه