Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران طی حکمی زریر نگین تاجی را به عنوان سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران منصوب کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سید محمدعلی افشانی، با پذیرش استعفای سمیع الله حسینی مکارم، طی حکمی زریر نگین تاجی را به عنوان سرپرست معاونت مالی و اقتصادی منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است؛

«انتظار می رود مجموعه سیاست ها، فعالیت ها و اقدامات حوزه تصدی خود را براساس اسناد فرادست و مصوب و برنامه اعلان شده توسط اینجانب برای اداره شهر تهران در چارچوب قانون و رعایت حقوق مردم تنظیم و عمل نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شهر تهران قانون حقوق شهرداری تهران سمیع الله حسینی مکارم محمدعلی افشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل تردد در بزرگراه امام علی (ع) رفع شد

علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ شهرداری تهران گفت: در محدوده بزرگراه امام علی (ع) به جنوب - شعبانلو، شاهد سقوط یک اصله درخت به دلیل وزش باد شدید بودیم و در پی آن یک لاین از این مسیر یعنی ورودی خیابان شعبانلو مسدود و باعث بوجود آمدن اختلال حرکت در این مسیر شد. 

وی افزود: در این راستا نیرو‌های خدمات شهری منطقه ۴ شهرداری تهران سریعا به محل حادثه اعزام شدند و اقدام به جمع آوری درخت کردند. 

با اقدام به موقع نیرو‌های خدمات شهری مشکل تردد در بزرگراه امام علی (ع) سریعا رفع شد.

شهردار منطقه ۴ ادامه داد: نیرو‌های پلیس راهور تهران و همچنین سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز در محل حادثه حضور داشتند. 

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون بزرگراه امام علی (ع) در شرایط عادی قرار دارد و هیچ گونه مشکلی در عبور و مرور از این بزرگراه راه وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۳۵۷۵۰ مسافر در خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی
  • هادی‌زاده سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • سرانجام پل حافظ تهران | این پل جمع می شود یا همچنان باقی می ماند؟
  • پل حافظ تهران جمع می‌شود؟
  • پل حافظ در تهران ماندنی شد
  • شهردار سی سخت منصوب شد
  • مشکل تردد در بزرگراه امام علی (ع) رفع شد
  • سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان منصوب شد