Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس سازمان حج و زیارت از حضور بیش از ۲۴ هزار زائر ایرانی در سرزمین وحی خبرداد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان ؛ حمید محمدی امروز درباره آخرین آمار ورود زائران ایرانی به سرزمین وحی اظهار کرد: تا پایان وقت امروز دوشنبه هشتم مرداد ماه بیش از بیش از ۲۴ هزار نفر از زایران ایرانی وارد سرزمین وحی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پرواز زائران ایرانی از روز ۲۷ تیرماه و به مقصد فروگاه مدینه منوره آغاز شده بود، گفت: پرواز زایران ایرانی از امروز هم در مدینه منوره و هم در فرودگاه شهر جده انجام می‌گیرد:تا آخر وقت روزدوشنبه نزدیک به ۲۲ هزار نفر وارد مدینه منوره شده اند که از این تعداد نیز حدود ۱۴ هزار نفر بعد از احرام بستن در مسجد شجره به سمت مکه مکرمه عزیمت کرده اند.

رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: پرواز‌های جده نیز از امروز آغاز شده و تاپایان وقت امروز دوشنبه جمعا حدود ۲ هزار نفر به این فرودگاه وارد می‌شوند.

محمدی افزود: به غیر از آمار ورود تعداد زائران، در حدود ۲ هزار نفر از عوامل اجرایی نیز برای خدمت رسانی به حجاج عزیز از روز‌های قبل از آغاز فرآیند حج مشغول به فعالیت شده اند. تمامی برنامه ریزی‌ها برای زائران عزیز به خوبی پیش می‌رود و امیدواریم که آن‌ها نیز به نکات و توصیه‌های مرتبط با این سفر توجه داشته باشند.

گفتنی است که امسال حدود ۸۶ هزار نفر از زایران کشورمان در موسم حج تمتع ۹۷ شرکت می‌کنند و نخستین پرواز ورود زائران ایرانی از روز ۲۷ تیر ماه آغاز شده است وهر یک از زائران حدود ۳۰ تا ۴۰ روز در سرزمین وحی حضور خواهند داشت.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حج و زیارت حمید محمدی زایران ایرانی حجاج خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب سرزمین های اشغالی | جزئیات آمار مقاومت عراق در ۲۰۰ روز پس از طوفان الاقصی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که بر اساس ادامه رویکرد ما در مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، کمک به ساکنان غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، مجاهدان ما با پهپاد پایگاه هوایی نظامی رژیم اشغالگر اسرائیلی را در ایلات هدف قرار دادند.

براساس اینفوگرافی که به تازگی رسانه جنگ نیروهای مقاومت منتشر کرده‌اند، مقاومت اسلامی عراق در بیش از ۲۰۰ روزی که از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد، به ترتیب ۲۴۳ عملیات حمله به ۹۰ هدف در خاک عراق، ۶۵ حمله به اهداف در اراضی اشغالی و ۸۸ حمله به هدف در سوریه انجام داده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

کد خبر 849549 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه عراق طوفان الاقصی

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب سرزمین های اشغالی | جزئیات آمار مقاومت عراق در ۲۰۰ روز پس از طوفان الاقصی
  • ۵۱۳ زائر حج عمره از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند
  • ۱۵۰۰ عمره‌گزار ایرانی از فرودگاه جده بازگشتند
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • گفت و گوی مهر با زائران سرزمین وحی در گیلان
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد