Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:دفتر آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی در پی انتشار برخی شایعات در فضای مجازی در اطلاعیه ای اعلام کرد: حال عمومی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام مساعد است و بستری شدن وی در راستای پیشبرد فرآیند درمان بوده است.
به گزارش خرداد از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله هاشمی شاهرودی، در بخشی از این اطلاعیه آمده است: در پی کسالت اخیر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و بستری شدن موقت آیت الله هاشمی شاهرودی در بیمارستان و نظر به انتشار برخی شایعات در فضای مجازی و گروهی از رسانه های جمعی به اطلاع امت حزب الله می رساند حال عمومی ایشان مساعد بوده و هیچ مسأله نگران کننده ای در مورد سلامتی رییس مجمع در میان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دفتر در اطلاعیه خود ضمن تقدیر و تشکر از اقشار مختلف مردم که پیگیر سلامتی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند، استمرار دعای خیر برای عافیت و سلامتی کامل آیت الله هاشمی شاهرودی را از همه امت خداجو خواستار شد.به گزارش ایرنا، در برخی شبکه‌های اجتماعی امروز شایعه‌ای مبنی بر درگذشت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر شد.
برچسب ها: دفتر آیت الله هاشمی شاهرودی ، آیت الله هاشمی شاهرودی ، بیماری

منبع: خرداد

کلیدواژه: دفتر آیت الله هاشمی شاهرودی آیت الله هاشمی شاهرودی بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۳۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود

طالب رجب پور رییس انجمن ورزش چوگوی کشورمان در دیدار با مؤذن شهردار ناحیه سه منطقه ۲۱ تهران و در مراسم تکریم از ایشان، پوریافرشهردار منطقه، ناطقی رییس اداره بازرسی و روشنی سرپرست سرای محله چیتگر گفت: برای توسعه همه جانبه ورزش چوگو نیازمند همراهی عمومی هستیم .

رییس ورزش چوگو افزود: همزمانی این دیدار با روز بزرگداشت مقام معلم برای خانواده چوگو یک فرصت است تا درچنین روزی از معاضدت و پشتیبانی مجموعه شهرداری ناحیه ۳ منطقه ۲۱تهران در برگزاری مسابقات چهارجانبه چوگو قدردانی شود در واقع این پاسداشت  گامی مثبت برای مشارکت های بعدی این دستگاه خدمات رسان شهرداری با این ورزش کهن  و اصیل ایرانی خواهد بود.

یوسف فتحی  دبیر و معاون اجرایی ورزش چوگو با قدردانی از مؤذن شهردار ورزشی ناحیه گفت: هماهنگی تمام بخش های شهرداری یک روز خاطره انگیز را بیادگار گذاشتندو با نشاط و شادابی شهردار در آنروز بهترین گواه این ادعاست.

مؤذن شهردار ناحیه سه منطقه ۲۱ تهران با قدردانی از دوراندیشی مسوولان این ورزش کهن گفت: ما برای تحقق برنامه‌های چوگو در حوزه مأموریتی مان آمادگی داریم و خوشبختانه شهردار محترم منطقه نیزتوجه خاصی به ورزش چوگو دارد و از برنامه‌های این ورزش کهن ایرانی در منطقه حمایت می‌کند. 

وی افزود: ما برای میزبانی از مسوولان،نایب رییسان و دبیران ستادی و متناظر استان ها درنشست سالانه ورزش چوگو آمادگی داریم و از هم اکنون سازوکار آن را دردستور قرار می‌دهیم تا این ورزش اصیل مان بیشتر و بیشتر دیده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • سامانه پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوا، قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی