Web Analytics Made Easy - Statcounter

چندی پیش یک روحانی به نام «سیدمحمدمهدی صدرالساداتی» با انتشار عکس‌هایی از عروسی لاکچری «سیده آناشید حسینی» (طراح لباس زنانه) و همسرش «امیر محسن مرادیان» (پسر سفیر ایران در دانمارک) و بررسی خرج‌های انجام شده در این عروسی و عکس‌های منتشر شده توسط آن‌ها در فضای مجازی، باعث به پا شدن هیاهوی زیادی در فضای مجازی علیه لاکچری بازی آقازاده ها شد و پس از آن پای «مهدی مظاهری» فرزند طهماسب مظاهری رئیس کل پیشین بانک مرکزی را هم با انتشار عکس هایی از او به این ماجرا باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «تابناک»، ماجرای ازدواج پسر سفیر دانمارک با یک طراح لباس که صحبت از خرج های میلیاردی و لاکچری بازی های آنچنانی در آن مطرح شد، این زوج را به واکنش واداشت تا جایی که آنها هزینه های عروسی خود و تالار را 50 میلیون تومان عنوان کردند، اما پس از سخنان عروس خانم در خصوص پوشیدن مارک و پخش آن از طریق یکی از شبکه های رادیویی که واکنش سخت مجری را به همراه داشت تا از این رویکرد زندگی های خاص انتقاد کرده و چنین افرادی را پایمال کننده خون شهدا بخواند، موضوع وارد فاز دیگری شد.

پس از آن بود که روحانی منتقد به پسر و عروس آقای سفیر، یک آقازاده دیگر را معرفی کرد و به استناد عکس های منتشر شده توسط او از رویکرد برخی آقازادگان انتقاد کرد؛ موضوعی که فرزند رئیس کل بانک مرکزی با انتشار یک ویدئو به آن پاسخ داده و البته سخنان عجیب و غریبی که در آن شاهد توهین به مقام شامخ شهدا هستیم، بر زبان جاری کرده است. انگار که ایشان اعتقاد دارد، هر چیزی با پول خریدنی است، حتی جانی که در راه دفاع از وطن و اسلام داده شده است!

پس از سخنان فرزند «محمد رضا عارف» رئیس فراکسیون امید مجلس که بحث «ژن خوب» را در مورد خود و برخی آقازادگان مطرح کرده بود، این باز یک آقازاده دیگر به نام «مهدی مظاهری» موضوعات جدیدی را در خصوص رویکرد آقازادگان مطرح کرده است.

بدون هیچ پیش داوری متن سخنان «مهدی مظاهری» که در ویدئو مطرح کرده و در شبکه های اجتماعی بازاب زیادی داشته است، در ادامه می آید:

او در این ویدئو می گوید: یک روز زمستانی که من راهنمایی بودم، وقتی پدر (طهماسب مظاهری) می خواست عازم محل کر بشود، آنقدر برف آمده بود که نمی توانست ماشین را بیرون ببرد، برای همین وایستادیم که با پارو راه را باز کنیم، پدر خطاب به من گفت که «بریم پارویی کنیم.» رفتیم پارویی کردیم، بابا را شناختند و گفتند آقای دکتر مظاهری شما آمدید پارویی می کنید؟ طرف دست توی جیبش کرد که پول در بیاورد، پولی که امضای بابا روش بود. گفت آقای دکتر شرمنده اصلا نمی دانم باید پول بدهم یانه؟ بابا گفت که «دستمزد بچه هاست و باید بدهی!»

مظاهری ادامه می دهد: گناه ما این است که پایین نبودیم، ام اینجور نیست که چون پایین نبودیم، پایین را ندیده باشیم. ما اینجوری بزرگ شده ایم؛ یعنی جدای از مدرسه و فضای مدرسه یا به قول آقایان، چون پدر ما مسئول بوده اسمش را گذاشته اند اشرافی بدین معنا که در محیطی بزرگ شده ایم که برای هر کاری باید اجازه می گرفتیم؛ چرا که نکند حفاظت خانواده خراب بشود. ما اینطور بزرگ نشده ایم.

فرزند رئیس کل پیشین بانک مرکزی می گوید: ما هر وقت خواسته ایم رفتیم بیرون، توی خیابان دعوا کردیم. توی برج سفید بزن بزن کردیم. مثلا شیشه یک مغازه را شکسته ای تویی که به من می گویی آقازاده؟! تا حالا بازداشت شده ای که وثیقه نداشته باشی؟ پدر حتی برای آن ماجرا هم نیامد و وثیقه را بچه ها آوردند دیگر!

وی در پاسخ به این سئوال که «آقازاده یعنی چه؟» گفته: نمی دانم اصلا یعنی چی؟ ریشه آقازاده بر می گردد به عنوانی که برای فرزندان آخوندها بکار می بستند. اولین تعبیر را در این خصوص آقای کرباسچی داشتند که برای فرزندان آقای هاشمی بکار بست این واژه را و در کل برای بچه آخوندها بود. بعدا به یکسری بچه های سرداران سپاه و پس از آن به فرزندان اعضای هیات دولت هم می گفتند؛ آقازاده!

مظاهری گفته، اولین باری که کار کردم، دوم دبیرستان بودم که یک کار منجر به درآمد انجام دادم و آش فروختم. او در پاسخ به فردی که با او گفت و گو می کند و می پرسد که می دانند پدر بزرگ شما پولدار بوده و بخشی از دارایی های شما ارثیه است؟ می گوید که نمی دانم. ببینید یک جوری شده که اگر هم بگوییم باور نمی کنند، بس که برخی آقایان برای خودشان شجره درست کرده اند که نمی دانم ما مزرعه دار بوده ایم و پسته دار بوده ایم و نمی دانم متمول بوده ایم و اصلا از قبل داشتیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مهمترین بخش های سخنان او اینجاست که عنوان می کند: چه کسی در جریان انقلاب بوده؟ اگر یک عده ای جان دادند، یک عده ای هم این وسط پول دادند.  او که گویا دستی در شعر هم دارد سخن عجیب تری از آنچه پیش از این گفته بر زبان جاری می سازد و با بکار بردن این بیت که «جان چه باشد که نثار قدم دوست کنم ***** این (جان) متاعی است که هر بی سروپایی دارد»  در قرآن هم می گوید «به اموالکم و انفسهم».

او می گوید: جهان هر کس چقدر است؟ آیا جهانت به اندازه یک حجره 2 در 2 است؟ خب برو دنیا رو بگرد! اگر تو ماشین خوب نداری توی زندگیت مشکل بچه های مردم است؟ گفته بودند چند میلیارد، والا ما تا الان بیشتر از 300 – 400 میلیون تومان پول به ماشین نداده ایم! دروغ هم نداریم بگوییم؛ هر کسی می گوید که من بیشتر از این ارقام پول به ماشین داده ام بیاورد وسط رو کند و مدرک بدهد، من نوکرش هم هستم؛ آخه چند جا نوشته بودند که اینهمه اموال را از کجا آورده خوب بیایند بگویند و راهنمایی کنند، شاید شریک شدیم و باهم بخوریم!

منبع: تابناک

کلیدواژه: آقازاده مهدی مظاهری خون شهدا لاکچری بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نکته وزیر ارشاد از دیدار با رهبر انقلاب

به گزارش تابناک، اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتی نوشت:  

به بهانه شب شعر سالیانه، بیش از پنج ساعت توفیق درک محضر حضرت آقا را داشتیم.

دو نکته مهم در بیانات پایانی، به طور ویژه ناظر به وظایف ما بود؛ نهضت ترجمه اشعار فارسی و دیگری پاسداشت زبان فارسی.

ان شاءالله همکاران من به صورت عملی و جدی تر از همیشه، تا سال آینده کارنامه خود را تقدیم خواهند کرد باذن الله.

دیگر خبرها

  • آبان ۱۴۰۲؛ شورای فرهنگ عمومی تحت تأثیر «آقای همساده» در «مهمانی» ایرج طهماسب!
  • آبان ۱۴۰۲؛ شورای فرهنگ تحت تأثیر «آقای همساده» در «مهمانی» ایرج طهماسب!
  • برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس
  • دو نکته وزیر ارشاد از دیدار با رهبر انقلاب
  • خواندن یک شعر درباره «آقازاده‌ها» در حضور رهبر انقلاب + فیلم
  • از آقازاده‌های ایرانی تا شاعر هندوستانی / اینجا سال به وقت فرهنگ و ادب تحویل شد
  • از شعرخوانی امام حسنی علی انسانی تا حضور آقازاده‌ها در دیدار شاعران با رهبری
  • به‌به، به‌به، به این ژن خوب... | خواندن شعر درباره «آقازاده‌ها» در حضور رهبر انقلاب
  • دروازه‌بان برزیلی با نساجی قائمشهر به توافق رسید
  • توافق نساجی با دروازه بان برزیلی/ «لوان پولی» در راه تهران