Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستیانو رونالدو و گونزالو هیگواین هم اکنون در کمپ تمرینی یوونتوس، تمرینات خود را آغاز کرده اند. 

طرفداری- همانطور که انتظار می‌رفت، کریستیانو رونالدو امروز ساعت 15 به وقت محلی برای شروع تمریناتش در یوونتوس به کمپ تمرینی جدید این باشگاه، کونتینانزا رسید. باشگاه یوونتوس با انتشار ویدیویی، به کریستیانو رونالدو خوش آمد گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که هواداران زیادی خارج از کمپ تمرینی یوونتوس منتظر حضور کریستیانو رونالدو بودند، او مستقیماً برای شروع تمرینش به کمپ رفت و در برابر هواداران حضور پیدا نکرد. 

 

 

از طرفی سایر بازیکنان ملی پوش یوونتوس که در جام جهانی نیز حضور داشتند، امروز به تمرینات بازگشتند و باشگاه یوونتوس به گونزالو هیگواین و رودریگو بنتانکور نیز خوشآمد گفت.

 

  0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیایتالیاسری آیوونتوسبرچسب‌ها: گونزالو هیگواینکریستیانو رونالدوکونتینانزا برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر والیبال جام باشگاه های آسیا؛ پیروزی خاتم اردکان در گام نخستاتلتیکو مادرید 2-3 پاری سن ژرمن؛ ترک سنگاپور با پیروزی شیرین مقابل تیم سرسخت سیمئونهدی لورنتیس: انتقال رونالدو به یوونتوس؟ صرف چنین هزینه ای برای بازیکنی مسن کار خطرناکی استدرگیری لفظی ضیایی، رئیس فدراسیون والیبال و خبرنگار شبکه خبر به خاطر یک سوال!کومان، هافبک مدنظر سپاهان وارد ایران شد (عکس)مهدی جاوید: بانک بیروت شانس حضور در مراحل نهایی فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا را داراستدانلود؛ ضربات ایستگاهی برتر دیوید بکام با پیراهن رئال مادرید در لالیگادانلود؛ ٢٠ گل از ٢٠ سال حضور پيزاروى تمام نشدنى در بوندس ليگارومنیگه: قانون 50+1 به فوتبال آلمان ضرر می زند و باید متوقف شود؛ در سال های اخیر قافیه را به رقبا باخته ایمزلاتکو کرانچار: دو معیار جوانی و استعداد را برای انتخاب بازیکنان تیم ملی امید مدنظر قرار دادیماحتمال حضور قرضی دو بازیکن سپاهان در استقلال خوزستاندرخواست ژاپن از فغانی برای قضاوت دیدار دوستانه این تیم برابر شیلیواکنش خلعتبری به شکایت مدیربرنامه هایش: اگر محروم بودم چطور مقابل پرسپولیس بازی کردم؟یعقوب پیری سرپرست استقلال خوزستان شدالشعراوی: به ترک رم فکر نمی کنم زیرا این جا خوشحالم؛ مشکلی برای رقابت کردن ندارمواکنش مهدی تاج به موضوع بازنشستگی‌اش: از قانون تمکین می‌کنمتماس وزیر ورزش با فرهاد مجیدی برای حضور در هیئت مدیره استقلال بوده است؟برنامه اردوهای تیم ملی ایران برای حضور در جام ملت های آسیا اعلام شدتکذیب دخالت کنسولگری ایران در انتقال امیری و حسینی به ترابزون اسپور ترکیهدانلود؛ حواشی دیدار پاری سن ژرمن - آرسنال بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه وبسایت سوئدی از جدایی قطعی الحاجی گرو از اوسترشوند خبر داد؛ تراکتورسازی تبریز رقیب جدید استقلالسعید آذری از توافق باشگاه ذوب آهن برای پیوستن تبریزی به استقلال خبر دادبرانکو: فوتبال اقتصادی؟ نتیجه مهم ترین چیز در فوتبال است؛ طبیعی است با رفتن 4 بازیکن دچار مشکل شویمروز سرنوشت ساز برای آینده هیگواین؛ میلان، چلسی یا دورتموند، مقصد پیپیتا کجا خواهد بود؟تماس بارتومئو با مونچی به منظور عادی شدن روابط رم و بارسلونا پس از قضیه مالکومواکنش بوفون به صحبت‌های توخل: در این ۲۴ سال، هیچکس قول بازیکن اصلی بودن به من نداده است آلرژی مورینیو نسبت به بازیکنان جوان (کاریکاتور)واکنش صفحه رسمی AFC به سالروز دومین قهرمانی استقلال در آسیاخداحافظی مهاجم اوسترشوند از هواداران این تیم؛ الحاجی گرو استقلالی می شود؟گیشه طرفداری؛ 8 مرداد؛ چراغ سبز به فرهاد مجیدیگل دوم سردار آزمون مقابل کراسنودار (روبین کازان 2-1 کراسنودار)چلسی مذاکرات با رئال مادرید بر سر کورتوا را متوقف کرد: در صورت پیدا نکردن جانشین، تیبو جایی نخواهد رفت!گل زیبای سردار آزمون مقابل کراسنودار (روبین کازان 1-0 کراسنودار)موراتا صاحب فرزندانی دو قلو شد؛ موراتا: این 9 ماه برای من و همسرم اندازه 3 سال طول کشیدموراتا صاحب فرزندانی دو قلو شد؛ موراتا: این 9 ماه برای من و همسرم اندازه 3 سال طول کشید 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم

سرمربی یوونتوس انتظار دارد که لاتزیو با ترکیبی هجومی مقابل تیمش قرار بگیرد

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا فصل ۲۰۲۳/۲۴، فرداشب (سه‌شنبه) دو تیم یوونتوس و لاتزیو در استادیوم المپیکو به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جدال رفت دو تیم در آلیانز استادیوم، با برتری ۲-۰ بانوی پیر خاتمه یافت.

ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از این جدال حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

لاتزیو انتظار داریم که لاتزیو در بازی فردا، نمایش هجومی‌ای داشته باشد، چرا که در بازی رفت دو گل دریافت کرده و می‌خواهد آن را جبران کند. لاتزیو از زمان ورود تودور تغییر کرده و لازم است که برای شکست دادن این تیم، در بهترین فرم خود باشیم. برای رسیدن به فینال انگیزه بالایی داریم و می‌دانیم که برای رسیدن به این مهم، باید سخت تلاش کنیم. دیدار طولانی و سختی را در پیش خواهیم داشت. انتقادات از سبک بازی یوونتوس 

شما وقتی تیم‌تان را به زمین می‌فرستید، هرکاری می‌کنید تا حداکثر امتیازات را کسب کنید، مهم نیست تیم شما به چه سبکی بازی می‌کند، مهم این است که نتیجه دلخواه را به دست بیاورید. اگر بازی را ببرید، شما مربی خوبی هستید و اگر نه، همه از شما بدشان می آید. من کاری که دوست دارم را انجام می‌دهم، سپس مدیران باشگاه عملکرد من را ارزیابی خواهند کرد. ما در طول فصل تلاش بسیاری کرده‌ایم و به همین دلیل است که به نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا رسیده‌ایم. 

 

آینده 

در حال حاضر نباید به آینده فکر کنیم و تنها باید روی هدفی که طی ۸ ماه گذشته به دنبال تحقق آن بوده‌ایم، تمرکز کنیم. در حال حاضر در مهم‌ترین مقطع فصل حضور داریم. حضور در یوونتوس به معنای تلاش برای کسب پیروزی است. رسیدن به فینال جام حذفی، حضور ما در سوپرجام فصل آینده را قطعی می‌کند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال