Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک مرادزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو برای نفرات منتخب جشنواره استعدادیابی نونهالان کشور برگزار شده است و تا 12 مرداد ماه جاری ادامه می یابد.
وی گفت: احسان سپهری، شایان چاپاش، شایان احمدنژاد و امیرحسین اصلانی از آذربایجان غربی در کنار محمد مهدی حاجی حیدری، روژان روحانی، محسن رحیمی، رامان میرزایی، محمد فریدجوانمردی، مهرشاد پیرمرادی، آرتین هیبتی، پیمان شفیع نژاد، امیر حسین قربانی، ابوالفضل کیانی، ابوالفضل فتحی، دیاکو سلاحی، باربد مولایی، امیررضا گندمکار و سید امیر حسین بهاگیر وزنه برداران نونهال حاضر در این اردو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرادزاده گفت: در پایان این اردو هشت تا 10 وزنه بردار انتخاب می شوند و افق چشم انداز فدراسیون وزنه برداری برنامه ریزی برای آماده سازی نفرات برتر این اردو جهت حضور در المپیک 2028 ترسیم شده است.
وی افزود: در حال حاضر شرایط وزنه برداران استان در حد مطلوبی است و امید زیادی برای انتخاب آنان در ترکیب نهایی داریم.
به گزارش ایرنا رامین اسکندری به عنوان سرپرست اردو، بهادر مولایی از مازندران و بابک مرادزاده از آذربایجان غربی در سمت مربی، مقصودی از استان کردستان، جعفر فتحی از آذربایجان شرقی و اسماعیل مصطفی پور از آذربایجان غربی دیگر اعضای سرپرستی اردو هستند.
سال گذشته با تجهیز و ساماندهی هشت خانه وزنه برداری آذربایجان غربی در شهرهای ارومیه، تکاب، سلماس، شوط، خوی، میاندوآب، مهاباد و پیرانشهر بستر مناسبی برای پیشرفت این رشته ورزشی فراهم شده است.
شهریور ماه سال گذشته 'علی میری' جوان 22 ساله و وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم اهل ارومیه با مهار 361 کیلوگرم وزنه در مجموع یک و 2 ضرب مقام سوم مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در ترکمنستان را به دست آورد.
علی میری در مسابقات جهانی 2015 لهستان نیز درحرکت یک ضرب با ثبت رکورد 150 کیلوگرم در جایگاه دوم ایستاد و در 2 ضرب با رکورد 182 کیلوگرم قهرمان شد و در مجموع با رکورد 332 بر سکوی نایب قهرمانی جهان ایستاد.
این ورزشکار امسال به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ دست حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را از دست داد.
7156/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آذربایجان غربی اردوی تیم ملی المپیک ترکمنستان وزنه برداری رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی مطهری روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم از روز سه‌شنبه در همه مدارس استان با نواخته شدن زنگ سپاس به صورت نمادین در مدرسه شهید حبیب زاده ارومیه با حضور مسوولان آغاز می‌شود.
وی اظهار کرد: ۴۵ نفر از فرهنگیان استان در این ایام به دیدار رهبر معظم انقلاب اعزام می شوند که ۲۰ نفر از آنان معلمان نمونه و برگزیده هستند.
مطهری ادامه داد: روز پنجشنبه تعدادی از معلمان با استاندار آذربایجان غربی دیدار می کنند که شامل ۱۱ گروه از طیف های مختلف است و هجدهم اردیبهشت آیین تجلیل از معلمان نمونه برگزار می شود، همچنین آیین ویژه‌ای برای بازنشستگان سال قبل پیش بینی شده که همراه با برنامه های شاد و مفرح برگزار می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: در تمامی نقاط استان نیز مشابه این برنامه ها اجرا می شود و روز جمعه نیز میز خدمت در سراسر استان دایر می شود و در کنار آن حضور گسترده فرهنگیان در نماز جمعه نیز برنامه ریزی شده است.
وی دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، تجلیل از همکاران فرهنگی ایثارگر، برگزاری مسابقات ورزشی خاص فرهنگیان، مسابقات کتابخوانی، مسابقات فرهنگی هنری ویژه خانواده فرهنگیان در استان و حضور برگزیدگان استانی در نشست‌های خبری و رسانه‌ا ی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

دیگر خبرها

  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • زنگ سپاس معلم در مدارس آذربایجان غربی نواخته شد
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان