Web Analytics Made Easy - Statcounter

برادر علی دایی درخصوص احتمال جذب علیرضا حقیقی می گوید.

طرفداری- محمد دایی، مربی سایپا درخصوص شرایط تیمش به صحبت پرداخت.

به گزارش فارس، محمد دایی در حاشیه تمرین تیم سایپا در جمع خبرنگاران گفت:

خدا را شکر بازی اول بسیار خوب بود و خوب بازی کرد و به آنچه می‌خواستیم رسیدیم و سپیدرود هم تیم خوبی بود ولی از نظر شرایط بدنی عقب بود و قطعا در آینده بهتر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایپا تیم خوبی است و بازی سختی با پیکان داریم و این مسابقه برای هر دو تیم سخت است ولی ما برای برد به میدان می رویم.

مربی تیم سایپا در مورد وضعیت نقل و انتقالات بازیکنان این تیم اظهار داشت:

در فصل گذشته در چند پست مشکل داشتیم که نتوانستیم مشکلات را حل کنیم در ابتدای این فصل هم یک سری بازیکنان از تیم ما جدا شدند و در چند پست مشکل داریم.اگربخواهیم در سه جام آسیا، حذفی و لیگ برتر بازی کنیم باید بازیکن بگیریم وگرنه در ادامه مسابقات به مشکل می‌خوریم.

دایی در مورد وضعیت مذاکره با علیرضا حقیقی گفت:

با حقیقی صحبت هایی شده اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده است و بعد از جدایی اخباری نتوانستیم دروازه بان بگیریم

مربی تیم سایپا در مورد اختلاف با اخباری گفت:

اختلاف خاصی نبود و او یکی از دروازه بان های خوب ایران است و او می‌خواهد در همه بازی ها بازی کند ولی در سایپا هر کسی بهتر باشد بازی می کند. منتظر برگشت او به تمرینات بودیم تا مبارزه کند ولی نیامد.

وی در مورد وضعیت جدایی رضا اسدی گفت:

اسدی هم پیشنهاد خارجی داشته اما مسیرش را اشتباه رفته است. با این حال باشگاه در ریز این مسایل است.

0000دسته‌بندی: اخبار ایرانلیگ خلیج فارسسایپابرچسب‌ها: محمد داییمحمدرضا اخباریعلیرضا حقیقینقل و انتقالات سایپاسایپا-سپیدرود برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر محمد دایی، مربی سایپا: با علیرضا حقیقی صحبت هایی شده است اما هنوز چیزی قطعی نیستزمان و مکان بازی های تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا اعلام شدلیست 29 نفره بازیکنان لیورپول برای حضور در کمپ تمرینی فرانسه اعلام شدبرنامه سفر سرخپوشان به قطر برای دیدار با الدحیل مشخص شدخلاصه بازی اتلتیکو مادرید 2-3 پاری سن ژرمنفلاح زاده، دروازه‌بان سایپا: ندیده بودم تیمی در هفته نخست مثل ما هماهنگ باشدشاه علی دوست: با تلاش خود از اعتبار نام علی دایی دفاع می کنیم؛ در جریان هزینه های سایپا نیستمجدایی کریم انصاری فرد از المپیاکوس در صورت جذب مهاجم آرژانتینیحضور گونزالو هیگواین و کریستیانو رونالدو در کمپ تمرینی یوونتوسوالیبال جام باشگاه های آسیا؛ پیروزی خاتم اردکان در گام نخستاتلتیکو مادرید 2-3 پاری سن ژرمن؛ ترک سنگاپور با پیروزی شیرین مقابل تیم سرسخت سیمئونهدی لورنتیس: انتقال رونالدو به یوونتوس؟ صرف چنین هزینه ای برای بازیکنی مسن کار خطرناکی استدرگیری لفظی ضیایی، رئیس فدراسیون والیبال و خبرنگار شبکه خبر به خاطر یک سوال!کومان، هافبک مدنظر سپاهان وارد ایران شد (عکس)مهدی جاوید: بانک بیروت شانس حضور در مراحل نهایی فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا را داراستدانلود؛ ضربات ایستگاهی برتر دیوید بکام با پیراهن رئال مادرید در لالیگادانلود؛ ٢٠ گل از ٢٠ سال حضور پيزاروى تمام نشدنى در بوندس ليگارومنیگه: قانون 50+1 به فوتبال آلمان ضرر می زند و باید متوقف شود؛ در سال های اخیر قافیه را به رقبا باخته ایمزلاتکو کرانچار: دو معیار جوانی و استعداد را برای انتخاب بازیکنان تیم ملی امید مدنظر قرار دادیماحتمال حضور قرضی دو بازیکن سپاهان در استقلال خوزستان بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه وبسایت سوئدی از جدایی قطعی الحاجی گرو از اوسترشوند خبر داد؛ تراکتورسازی تبریز رقیب جدید استقلالسعید آذری از توافق باشگاه ذوب آهن برای پیوستن تبریزی به استقلال خبر دادبرانکو: فوتبال اقتصادی؟ نتیجه مهم ترین چیز در فوتبال است؛ طبیعی است با رفتن 4 بازیکن دچار مشکل شویمروز سرنوشت ساز برای آینده هیگواین؛ میلان، چلسی یا دورتموند، مقصد پیپیتا کجا خواهد بود؟دی لورنتیس: انتقال رونالدو به یوونتوس؟ صرف چنین هزینه ای برای بازیکنی مسن کار خطرناکی استآلرژی مورینیو نسبت به بازیکنان جوان (کاریکاتور)تماس بارتومئو با مونچی به منظور عادی شدن روابط رم و بارسلونا پس از قضیه مالکومواکنش بوفون به صحبت‌های توخل: در این ۲۴ سال، هیچکس قول بازیکن اصلی بودن به من نداده است واکنش صفحه رسمی AFC به سالروز دومین قهرمانی استقلال در آسیاخداحافظی مهاجم اوسترشوند از هواداران این تیم؛ الحاجی گرو استقلالی می شود؟گیشه طرفداری؛ 8 مرداد؛ چراغ سبز به فرهاد مجیدیگل دوم سردار آزمون مقابل کراسنودار (روبین کازان 2-1 کراسنودار)چلسی مذاکرات با رئال مادرید بر سر کورتوا را متوقف کرد: در صورت پیدا نکردن جانشین، تیبو جایی نخواهد رفت!سود 400 هزار دلاری باشگاه استقلال از فروش مجید حسینی به ترابزون اسپورسود 400 هزار دلاری باشگاه استقلال از فروش مجید حسینی به ترابزون اسپور 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران امشب تیم ملوان بندرانزلی در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران این شهر به مصاف تیم سایپا تهران رفت. 
این بازی از آغاز یک نبرد پر برخورد بین بازیکنان دو تیم بود، اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد. 
محمد عمری در دقیقه ۶۴ موفق شد گل اول بازی را از روی نقطه پنالتی برای ملوانی‌ها به ثمر برساند و پس از آن تنها ۵ دقیقه بعد از آن و در دقیقه ۶۹ محمد حسین خسروی مدافع پیش‌تاخته سایپا این گل را جبران کرد.
پس از آن ملوان با موقعیت‌های زیادی که روی دروازه داشت چند مرتبه تا یک قدمی گل دوم رفت، اما این ماجرا تا پایان بازی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۱۱۹، حسین صادقی هافبک خلاق ملوان موفق شد با یک ضربه تماشایی گل پیروزی بخش آنها را وارد دروازه سایپا کند.
با این پیروزی شاگردان مهدی تارتار علاوه بر شرایط خوبی که در لیگ برتر دارند، حالا در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی فوتبال ایران قرار می‌گیرند و باید خودشان را برای مرحله یک چهارم نهایی آماده کنند.

دیگر خبرها

  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی