Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهجت تربتی نژاد، بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: دبیرستان پسرانه نمونه دولتی امام علی (ع) واقع در روستای محمدآباد از طرف بنیاد فرهنگی مصلی نژاد ساخته شده است.

وی افزود: به منظور افزایش کیفیت کار آموزشی و بهره وری بهتر تصمیم داریم دانش آموزان مدرسه پسرانه نمونه دولتی گرگان را در این مکان استقرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تربتی نژاد ادامه داد: فضای آموزشی و فیزیکی مورد نیاز به عنوان یک اصل مهم در مسائل آموزشی و تربیتی نقش دارد بنابراین مدیران استان و شهرستان در سال گذشته به کمک مجمع خیران مدرسه ساز پروژه ای را کلنگ زده که به زودی افتتاح می شود.

وی اضافه کرد: این مدرسه یکی از پروژه های بی نظیری است که در شمال کشور وجود دارد و خیال ما را از بابت امکانات و غیره راحت می کند.

تربتی نژاد اظهار کرد: در قرارداد این پروژه آمده که به عنوان مدرسه خاص از آن استفاده شود بنابراین دانش آموزان تیزهوشان یا نمونه دولتی را به آن جا منتقل خواهیم کرد.

وی با بیان این که مقطع متوسطه دوم در آن جا مشغول به تحصیل خواهند شد، افزود: دانش آموزان در دوره دهم با آزمون وارد مدرسه شده و در دوره های بعد ادامه تحصیل خواهند داد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان همچنین گفت: با شهرداری گرگان در مورد سرویس رفت و برگشت به مدرسه به توافق رسیدیم و خانواده از این لحاظ مشکلی نخواهند داشت و به زودی ایستگاه آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

تراکم بالای دانش آموزی در گرگان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان در خصوص تخریبی بودن مدارس گلستان چنین گفت: ۳۰ درصد مدارس گرگان در شرایط تخریبی قرار دارد و ما به دلیل عدم فضای آموزشی کافی از آن استفاده می کنیم.

وی تصریح کرد: بخش از ساخت و سازها توسط اداره نوسازی و بخشی توسط مجمع خیران مدرسه ساز اتفاق می افتد.

تربتی نژاد ادامه داد: وضعیت فضای آموزشی ما به لحاظ آماری حدود هفت دهم درصد است این یعنی تراکم دانش آموزی ما بالاست.

وی همچنین گفت: وضعیت فضای عمومی و ورزشی ما چهار و نیم متر است که از حالت استاندار که هفت و نیم متر است پایین تر هستیم.

تربتی نژاد افزود: مجتمع اردوگاه نژاد پیشرفت ۵۵ درصدی دارد و با تزریق بودجه که ۵۰۰ میلیون تومان نیاز است، امیدواریم فاز اول آن تا عید افتتاح شود.

کد خبر 4361193

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره آموزش و پرورش گلستان خیرین مدرسه ساز گرگان بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد خرم آباد شهرکرد یاسوج شیراز دهه کرامت خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان

بارش باران که از عصر گذشته در گلستان آغاز شده بود علاوه بر متوقف کردن قطار مسافربری با ۲۷۰ مسافر، اب‌گرفتگی معابر شهری و روستای به چند پل روستایی در مناطق شرقی این استان خسارت زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، با ورود سامانه سرد بارشی از عصر روز سه‌شنبه به گلستان بارش باران در مناطق غربی این استان آغاز و سپس همه گستره گلستان را فرا گرفت. بارش‌های بهاری در منطقه شیرآباد رامیان به رکورد بالای ۱۰۰ میلیمتر رسید. بارندگی‌ها تردد در معابر و خیابان‌های شهر‌ها و روستا‌ها گلستان را با مشکلاتی مواجه و خساراتی به برخی زیرساخت‌های این استان از جمله در حوزه راه‌های ارتباطی وارد کرد.

چند پل در محدوده شهرستان کلاله، گالیکش، مینودشت، علی آبادکتول، بندرترکمن و بندرگز دچار آبگرفتگی شد. آمد و شد در برخی روستا‌ها را به صورت موقت مسدود شد که عوامل راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.

راه‌ها و پل‌های مواصلاتی روستا‌های براین شهرستان مینودشت، روستای سیدکلاته شهرستان رامیان، روستای بایلر شهرستان گالیکش، روستای اوقچی شهرستان کلاله، روستای آق بند شهرستان گنبدکاووس و روستای خمرآباد شهرستان بندرترکمن دچار گرفتگی شد.

صبح امروز مسیر ریلی در غرب بندرترکمن دچار آبگرفتگی شد که با هدف جلوگیری از حادثه احتمالی قطار مسافربری تهران به مقصد گرگان که شب گذشته از تهران به سمت گرگان حرکت کرده بود؛ صبح امروز در حوزه ریلی شهرستان بندرگز متوقف شد و ۲۷۰مسافر آن با مینی بوس و اتوبوس به گرگان و بندرترکمن منتقل شدند.

همچنین در محور کوهستانی توسکستان گرگان به شاهرود، در مسیر"چالچالیان بارش برف به ثبت رسید که تردد در این محور را ملزوم به داشتن زنجیر چرخ کرد. به گزارش مدیر کل هواشناسی گلستان این سامانه ناپایدار عصر امروز از شرق گلستان خارج می‌شود.

دیگر خبرها

  • چاقوکشی در مدرسه‌ای در منطقه ولز در انگلیس
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد