Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: نسبت به بازی هفته اول شرایط بهتری داریم و برخی بازیکنان ما که مصدوم بودند توانستند در تمرین حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، علی دایی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال سایپا اظهار نظرهایی را در خصوص شرایط این تیم انجام داد.

گزیده‌ای از این صحبت‌ها به شرح زیر است:

*نسبت به بازی هفته اول شرایط بهتری داریم و برخی بازیکنان ما که مصدوم بودند توانستند در تمرین حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*به غیر از دو سه تیم بقیه تیم‌ها مشکل مالی دارند و ما هم به همین دلیل دیر اقدام به جذب بازیکن کردیم.

*من با حقیقی برای حضور در سایپا صحبت کردم و او گفت یک سفر ترکیه دارد و پس از آن به ما خبر می دهد که به سایپا می اید یا خیر. البته همه چیز بستگی به اخباری دارد و باید دید در نهایت تکلیف او چه می‌شود.

*باشگاه سایپا به رضا اسدی لطف کرده ولی او بدون رعایت اخلاق و قوانین در تمرینات شرکت نمی‌کند و خواستار رفتن شده است.

*علی قلی‌زاده هم شرایطی مثل اسدی داشت و خواستار رفتن بود ولی از راه قانونی وارد شد و از آن مهمتر از تیم ملی به اروپا رفت. فرق کسی که از تیم ملی به اروپا می رود خیلی بیشتر است تا کسی که بازی‌های او را هیچکس ندیده است.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر علی دایی سایپا تمرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی، دروازه‌بان با تجربه هوادار که در تیم‌های پرطرفدار دروازه‌بانی کرده و فصل‌های پراتفاقی را پشت سر گذاشته، امسال در هوادار شرایط متفاوتی را پشت سر گذاشت.

او در فصل آرام خود گلر اول هوادار است و از ابتدای فصل در ۲۴ بازی لیگ و یک بازی جام حذفی به طور متوالی و کامل بازی کرده بود.

حقیقی با تصمیم مسعود شجاعی از لیست هوادار برای بازی حذفی مقابل مس سونگون کنار گذاشته شد تا به استراحت بپردازد. این گلر باتجربه حالا باید خود را آماده بازی سخت و حساس برابر صنعت نفت آبادان کند‌.

هوادار با دروازه‌بانی آرشا شکوری ۱۷ ساله با نتیجه سه بر یک مس سونگون را شکست داد و راهی مرحله بعدی شد.

دیگر خبرها

  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)